قشم دارای جاذبه های طبیعی فوق العاده ای می باشد که متاسفانه آن گونه که شایه است برای جاذبه های گردشگری این شهر کار نشده است. قشم می تواند به یک قطب گردشگری در جهان تبدیل شود و پا به جای دبی بگذارد. اما کناسفانه آن طور که باید بر پتانسیل های این جزیره ی کوچ و زیبا پرداخته نشده است. قشم دارای جاذبه های گردشگری زیبایی می باشد که می توانید پس از  خرید بلیط هواپیما تبریز قشم از آن دیدن کنید.

جاذبههای گردشگری قشم بسیار متفاوت و هیجان انگیز می باشد. یکی از جاذبه های گردشگری متفاوت این جزیره ی دوست داشتنی دره شگفت انگیز چاهکوه می باشد. این دره یکی از عجایب هفتگانه جزیره می باشد که حتما پس از خرید بلیط هواپیما قشم از آن دبدن کنید. این دره مخصوصا درشب نیز دارای منظره ای شگفت از آسمان شب می باشد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تبریز قشم

این دره در گذشته دره ی مقدس خوانده می شده است، زیرا پس از باریدن باران آب در این دره جمع می شده است و برای مردم حکم تقدس پیدا کرده بوده است. برای رفتن به این دره قبل از برگشت به تبریز و رزرو بلیط هواپیما تبریز باید از از بولوار غربی در درگهان مسیر خود را آغاز کنید. پس از حدود 20 کیلومتر به یک مسیر فرعی خواهید رسید، بعد از حدود 11 کیلومتر دیگر باید به سمت راست بپیچید. قبل از رسیدن به روستای چاهو، باید به سمت چپ بروید. پس از حدود 2 کیلومتر به این دره ی شگفت می رسید.

بهتر است برای رفتن به این دره با یک محلی راه بلد همراه شوید. زیرا در این منطقه تلفن همراه آنتن نمی دهد. و مسیرهای پیاده روی آن بسیار پیچ در پیچ می باشد. فزاموش نکنید که دوربین عکسی همراه خود داشته باشید زیرا با مناظر بسیار جالبی برای عکاسی رو درو خواهید شد.

قیمت بلیط هواپیما تبریز قشم

این دره ی زیبا در اثر فرسایش آب، خاک و باد به وجود آمده است. اگر کمی با ورزش صخره نوردی نیز آشنایی داشته باشید می توانید پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما تبریز قشم مناظر بسیار بکر تری را در این دره کشف کنید. بهترین زمان برای سفر و خرید بلیط هواپیما رفت و بلیط هواپیما قشم به تبریز فصل زمستان می باشد. در باقی قصل ها شاید شدت گرما و شرجی شدن هوا شما را اذیت کند. البته در این فصل ها می توانید از حراج های فصل استفاده کنید.

رستوران علیشاهی یک رستوران فوق العاده برای صرف غذاهای جنوبی می باشد که می توانید در جزیره به آن مراجعه کنید و از انواع غذاهای جنوبی و ماهی های خوشمزه اش لذت ببرید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

اقامتگاه بوم گردی هفت رنگو یکی از نزدیک ترین اقامتگاه های بومگردی نزدیک به این دره ی زیبا می باشد که می توانید پس از رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری برای اقامت آن را انتخاب کنید تا دسترسی راحت به این دره داشته باشید. در صورت رزرو دیگر هتل ها در این جزیره حدود دوساعت با این دره فاصله خواهید داشت البته هتل های واقع شده در شرق جزیره دسترسی نزدیکتری به مراکز خرید خواهید داشت.