بلیط هواپیما لاوان

 

همان طور که می دانید جزایر زیادی در جنوب کشور قرار دارند که روش های دسترسی به آن ها از دو راه امکان دارد، هوایی و دریایی. بلیط هواپیما لاوان نیز به شما اجازه می دهد تا بتوانید از تمامی فرودگاه هایی که در کشور به این جزیره پرواز دارند، سفر خود را انجام دهید.

این جزیره جز محدوده استان هرمزگان تقسیم بندی می شود. از لحاظ مساحت چیزی نزدیک به هشتاد کیلومتر مربع را پوشش می دهد. این جزیر از سمت جنوب راه به کشور قطر می برد از سمت شمال نزدیک ترین خشکی را می توان شهر های بندری نخیلو و بندر مقام در نظر گرفت. از سمت جنوب شرق نیز جزیره هندورابی را می توان به عنوان نزدیک ترین جزیره دانست.

به دلیل قرار گیری در خلیج فارس، این منطقه در بیشتر روز های سال دارای هوای گرم و آفتابی است همراه با رطوبت زیاد. به همین دلیل می توان گفت شاید بهترین زمان برای سفر به این منطقه در فصل های سرد سال باشد.

جمعیتی نزدیک به دو تا سه هزار نفر در ان زندگی می کنند.  گفته می شود بیشتر ساکنان این جزیره به مشاغلی مانند ماهیگیری مبادرت می ورزند. البته نکته جالبی که باید بدانید این است که. میادین عظیم نفت و گازی که در اطراف این جزیره شناسایی شده است باعث شده تا تاسیسات گوناگونی در ای محدوده ساخته شوند.

رزرو آنلاین بلیط هواپیما لاوان

رزرو آنلاین بلیط هواپیما لاوان را برای اینکه سفر لذت بخش تری داشته باشید در اوایل پاییز تا اواخر زمستان انجام دهید. به این دلیل که در تاریخ های بعد از این هوا برای شما که به وضعیت جوی این منطقه عاذت ندارید بسیار زننده خواهد بود. به این دیل که در بقسه سال هوا  به شدت گرم و شرجی است.

همان طور که گفتیم، تولیدات نفتی که در این منطقه انجام می شود، باعث شده که بخشی از این جزیره در حدود سی کیلومتر توسط مراکز دولتی و صنعتی مورد استفاده قرار گیرد. البته برای گردشگران و توریست هایی که به این منطقه می آیند به اندازه کافی در این جزیره دیدنی وجود دارد از جمله، حیواناتی که در آن زندگی می کنند و نوع پوشش گیاهی همچنین مناظر زیبای ساحلی از جاذبه های بسیار شگفت آور این منطقه هستند.

قیمت بلیط هواپیما لاوان

هر چند نوسانات اقتصادی اخیر باعث شده سفر های کمتر انجام شوند اما این روند تغییر در قیما بلیط هواپیما لاوان نداشته. دلیل این مسئله در این است که معمولا سفر های محدودی به مقصد این جزیره انجام می شده و به همین دلیل معمولا نرخ متوسطی برای هزینه ههای جابجایی توسط ایرلاین ها برای بلیت پرواز تعیین می شده.

البته باز هم برای اینک از ارزانترین نرخ ها با خبر شوید و یا به بررسی آن ها بپردازید، می توانید از سیستم آنلاین آنی تیکت 24 برای این کار استفاده کنید.

چرا که اگر برای یک سفر تفریحی با بلیط هواپیما برنامه ریزی می کنید، باید مقداری از هزینه های خود را به برنامه های تفریحی و گردشگری اختصاص بدهید، چرا که یکی از گزینه های بسیار خوبی که در این جزیره می توانید تجربه کنید، غواصی در آب های نیلگون خلیج فارس است چرا که طبیعت و دنیای زیر آب همیشه شگفتی های بی نظری را برای افراد به همراه داشته.

البته اگر به بررسی سایر موارد و گزینه ای بوم گردی و گردشگری این جزیره بپردازید متوجه خواهید شد که این تنها یکی از تفریحاتی است که با رزرو کردن بلیط هواپیما لاوان می توان تجربه کنید.

بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان

معملا بیشتر بلیط لحظه آخری و چارتر برای رفت به این جزیره در ایام تعطیلات نوروز و یا در زمستان ها بیشتر وجود دارد. به این دلیل که افراد در این موقع یعنی فصل زمستان بیشتر به نواحی جنوبی سفر می کنند.

با افزایش حجم سفر ها می توان این امید را داشت که برای انجام یک سفر ارزان به جزیره های جنوبی کشور بلیط چارتر را رزرو کرد. این نوع از پرواز ها به شما اجازه می دهند تا اولا برای خود و همسفرانتان صندلی های مجزا را اجاره کنید و همچنین نسبتا به سایر انواع بلیط پرواز، این نوع هزینه کمتری را نیز برای شما به همراه دارند.