بلیط هواپیما مادرید

 

اگر به دنبال سفر های اروپایی هستید، با بلیط هواپیما مادرید می توانید به پر جمعیت ترین شهر اسپانیا سفر کنید. کفته می شود ساکنان منطقه اصلی شهر حدد 2 ملیون نفر هستند اما با احتساب منطقه کلانشهری و سایر بخش ها این جمعیت به حدود 6.5 ملیون نفر می رسد.

این تعداد باعث می شود تا در رقابت با برلین که پر جمعیت ترین پایتخت در میان کشور های اروپایی است، رتبه دوم را داشته باشد. همچنین از لحاظ وسعت شهری، می توان آن را با پاریس مقایسه کرد، شهری که وسعت آن 603 کیلومتر مربع و یا 240 مایل مربع است.

این شهر بر روی رودخانه ای به نام مانزانارس قرار گرفته است، رودخانه ای که از مناطق مرکزی اسپانیا، به نام سیرا د گوادارا ما (Seirra de Guadarrama)  سرچشمه می گیرد.

از نظر سیاسی جغرافیایی این شهر در نقطه ای واقع شده است که در تقسیمات کشوری و اتحادیه ای به همین نام یعنی مادرید شناخته می شود.

به عنوان پایتخت اسپانیا، این شهر محل حظور دولت اصلی کشور و سازمان های مربوط به آن است و از سمتی دیر تشکیلات سلطنتی اسپانیا نیز در ان قرار دارد. از همین رو پایتخت سیاسی و فرهنگی کشور نیز به شمار می رود.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما مادرید

اگر اهل تفریح و سرگرمی و بازدید از شهر ها مختلف هستید خرید اینترنتی بلیط هواپیما مادرید به شما این امکان را می دهد تا به شهری سفر کنید که سازمان اصلی و جهانی صنعت گردشگری (UNWTO) و نیز نمایشگاه های بین المللی گردشگری جهان در ان قرار دارند.

قطعا اگر بتوانید بلیط پرواز مادرید را در ارزانترین حالت ممکن خریداری نمایید، این سفر برای شما قطعا بی نظیر خواهد بود. گفته می شود در سال 2018 بیش از 12.2 ملیون گردشگر از این شهر بازدید کرده بودند که در این میان 53 درصد را گردشگران خارجی و بین المللی تشکیل می دادند.

البته بیشتر توریست های خارجی این شهر را آمریکایی ها تشکیل می دهند و بعد از این ها، گردشگرانی از ایتالیا، فرانسه، انگلستان و آلمان در رده های بعدی هستتند که با بلیط هواپیما به این شهر رفتند.

از همین رو این شهر دارای 795 هتل با بیش از 60 هزار اتاق، 85 هزار پانسیون، متل و خانه های اجاره ای برای گردشگران است تا بتواند در طول سال پاسخگوی نیاز مسافران باشد.

قیمت بلیط هواپیما مادرید

طبیعی است که اگر به قیمت بلیط هواپیما مادرید توجه می کنید، همزمان سایر هزینه ها، مانند بحث گردشگری و اقامت به ذهن شما خطور کند.

شاید در قیاس با سایر پایتت های اروپایی که وجود دارد سفر به این شهر جز ارزانترین ها باشد. به این دلیل که بر خلاف اینکه یک پایتخت گسترده و پیشرفته به حساب می آید.

اما در مقابل هزینه ها در آن نسبتا کمتر هستد. بر طبق تجربیات ما، شما باید برای یک سفر یک هفته ای به این شهر بطور میانگین حدود 100 بورو در هر روز خرج کنید.

اگر بودجه شما برای این سفر کافی نیست پیشنهاد می دهیم تا با استفاده از سامانه انی تیکت 24 بلیط ارزان پرواز مادرید را رزرو کنید تا بتوانید منابع مالیتان را بهتر کنترل کنید.

بلیط لحظه آخری و چارتر 

بهترین راه برای اینکه در سفر های خارجی هزینه کمتری بابت جابجاب بپردازید بلط لحطه آخری و چارتر نیست. شاید به کرات دیده باشید که برای بلیط هواپیما مادرید و یا سایر مقصد های که در جهان وجود دارد، مسافران را ترغیب به رزرو این دسته از پرواز ها می کنند.

اما باید توجه داشته باشید که نوع بلیط سیستمی پرواز را اگر در تاریخ درستی خریداری کنید و یا ایرلاین معتبری را اناخاب کنید هزینه های شما بسیار بهتر صرف خواهند شد.