اگر فوتبالی باشید که دیگر نیازی به خواند این مقاله برای رزرو بلیط هواپیما تهران مادرید ندارید اما اگر اهل ورزش نیستید و قصد دارید تا به این شهر تاریخی، هنری، مدرن و دیدنی سفر کنید بهتر است تا با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

مادرید، بزرگترین و پایتخت شهر اسپانیا است که به صورت خودمختار اداره می شود و مرکز استانی با همین نام می باشد. این شهر با وسعتی برابر با  ۶۰۴٫۳ کیلومتر مربع پس از لندن و برلین سومین شهر بزرگ اتحادیه اروپا است که جمعیتی 7 میلیونی را در خود جای داده است و هر ساله به طور تقریبی 5 میلیون گردشگر از آن بازدید می کنند.

شهر اسپانیا از منظر تاریخی مهد حکومت رومیان بوده است که توانسته آثار تاریخی بسیار جذابی را در خود جای دهد. این شهر با توجه به موقعیت جغرافیایی آن ( دور بودن از شهرهای مهم آن زمان و دریا) زیاد مورد استقبال پادشاهان قرار نگرفته است. برخلاف شهرهای سویا، والنسیا و بارسلون در مادرید آثاری  تاریخی زیادی که پیشینه تارخی درازی داشته باشند وجود ندارد اما جذابیت های وجود دارد که باز هم بلیط هواپیما مادرید را به یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری تبدیل کرده است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران مادرید

با خیال راحت می توانید در سایت آنی تیکت24 و در بستری آسوده به فکر رزرو و خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران مادرید باشید. تنوع بالای ایرلاین های ارائه دهنده این مسیر چه در داخل و چه در سطح بین المللی باعث شده که دغدغه بابت از دست دادن یک پرواز وجود نداشته باشید.

ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، ورزشگاه متروپولیتانو از جمله مشهورترین، بزرگترین، مدرن ترین و خاطره انگیزترین ورزشگاه های این شهر می باشد که میزبان صدها تماشاگر رویداد های فوتبالی در سطح جهان، اروپا  لالیگا می باشد. هر ساله ایرانیان زیادی برای بازدید از این ورزشگاه و طرفداری از تیم محبوبشان رئال مادید بلیط هواپیما مادرید به تهران را به تعویق می اندازند و یک خاطره جذاب را در ذهن خود برجای می گذارند.

قیمت بلیط هواپیما تهران مادرید

فرودگاه مادرید باراخاس اصلی‌ترین  و مهمترین مقصد بیشتر پرواز های  بین المللی به این شهر می باشد که به طور تقریبی سالانه بیش از ۵۰ میلیون مسافر را جابه‌جا می‌کند از این رو شما می توانید با توجه به برنامه ریزی خود یکی از انواع گونه های بلیط هواپیما تهران مادرید را انتخاب کرده وبا پرداخت قیمت آ« در بستری مطمئن از این شهر زیبا دیدن بفرمایید.

بسیار جالب است که بدانید نام مادرید از رودی گرفته شده است که توسط قومی موسوم به مور های مسلمان آن را مَیرا می‌نامیدند که بعدها با تلفیق لهجه و ادوات تحریری اسپانیایی به مادید تبدیل شد. بیشتر اقوام ساکن این شهر در سده های گوناگون مورها و یهودیان سفاردی‌ها تشکیل می‌دادند.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و و لحظه آخری

خیالتان راحت! دیگر دغدغه ای از بابت رزرو چارتر و لحظه آخری بلیط هواپیما تهران نداشته باشید.چرا که با استفاده از انکانات در نظر گرفته شده در سایت آنی تیکت 24 برای مسافرین و علاقه مندان به پرواز امکان آگهی شما و رزرو این مسیر براحتی و به ارزانترینت نرخ وجود خواهد داشت.

میدان سیبلس، کاخ سلطنتی، موزه دل پرادو، طاق پیروزی، معبد دبود، موزه ملی مرکز هنر رینا سوفیا، موزه موم، پارک رتیروف تنها بخش کوچکی از جاذبه اهی دیدنی این کلان شهر می باشد.