بلیط هواپیما مشهد ماکو

 

جذابیت های زیادی برای گردشگری در ایران وجود دارد. یکی از این مسیر های پروازی است با بلیط هواپیما مشهد به ماکو است. شهری در استان آذربایجان غربی و در نزدیکی مرز زمینی کشور ما با ترکیه.

این شهر خصوصیات منحصر ه فرد زیادی دارد اما قبل از آن بد نیست به دانستنی هایی در مورد آن بپردازیم. اگر به سابقه تاریخی شهر دقتی داشته باشیم، خواهیم دید که بنا، احداث و سکونت در ان به حوالی دوره های ساسانیان باز می گردد.

در گذشته آن را با اسامی دیگری مانند خاور زمین و نام باستانی دامبات می شناخته اند. البته مانند هر شهر مرزی دیگر ایران، این شهر نیز دچار پستی و بلندی های تاریخی مختلفی شده است و گفته می شود در زمانی جزئی از خاک ارمنستان امروزی نیز به حساب می آمده.

در زمان هایی دیگر نیز گفته می شود این شهر درگیر حملات اعراب در زمان فتح ایران توسط مسلمانان و بعد ها نیز مورد تهاجم ارکان بوده است.

البته نام دیگری نیز برای آن در متون و مستندات تاریخی وجود دارد که به قابان معروف بوده و گفته می شود که در زمان صفویان و به دست شاه عباس صفوی مورد هجوم و فتح واقع شده است.

با در نظر گرفتن تمامی شواهد و مدارکی که از گذشته این شهر در دست است، احداث و سکونت در شهر امروزی را مربوط به 1000 سال بعد از تاریخ هجرت پیامبر اسلام می داند.

امروزه این شهر جز بخش های استان آذربایجان غربی دسته بندی می شود و جمعیتی بالغ بر 50 هزار نفر در مساحت شهری 1000 کیلومتر مربع در آن سکونت دارند و هر ساله گردشگران زیادی با بلیط هواپیما مشهد ماکو به آن سفر می کنند.

قرار گیری این شهر در ارتفاعات شمال غربی ایران باعث شده است تا دارای آب و هوای سرد در طول زمستان و نسبتا مرطوب و معتدل در تابستان داشته باشد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما مشهد ماکو

کافی است تا زمان کوتاهی را صرف کنید تا بتوانید خرید اینترنتی بلیط هواپیما ماکو مشهد را انجام دهید. به دلیل این که جاذبه های زیادی در این شهر وحومه آن وجود دارد بهتر است زمانی را برای برنامه ریزی جهت گردشگری در این شهر اختصاص دهید.

از بدو ورود زیبایی و نحوه بنای این شهر شما را حزیت زده خواهد کرد. این شهر در امتداد دره طولانی ساخته شده است. دره ای که آب رودخانه زنگمار در ان جریان دارد و باعث شده تا شهر به یک قسمت در شمال و یک بخش در جنوب تقسیم شود.

اگر به بلندی های اطراف شهر در طول روز و مخصوصا شب سری بزنید، چهره زیبا و دل انگیز شهر شما را مجذوب خود خواهد کرد. از بوستان پارک شادی گرفته تا کاخ باغچه جوق، کوه قیه و بلندی های کوه آرارات از دیگر دیدنی هایی است که می توانید به ان ها سری بزنید.

قیمت بلیط هواپیما مشهد به ماکو

بهترین راه برای مشخض شدن قیمت بلیط هواپیما مشهد ماکو این است که نرخ پرواز ها رو مدتی قبل از سفرتان زیر نظر بگیرید. این به شما کمک می کند تا بتوانید هر چند کوتاه مدت، به الگوی برای هزینه ای که باید صرف  کنید برسید.

البته روش دییگری نیز وجود دارد و ان این است که فاصله شهر مبدا و مقصد خود را بررسی کنید و ببینید از چه طریقی می توانید این سفر را در پیش بگیرید.

در این مورد باید به شما بگوییم که شاید یک سفر هوایی به مراتب بصرفه تر از سایر روش ها باشد. تهیه بلیط هواپیما ماکو و بلیط هواپیما مشهد هم هزینه کمتری برای شما در بر دارد و هم زمان بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد.

فاصله این دو شهر در نز دیک ترین راه های جاده ای که وجود دارد، از استان خراسان رضوی شروع و با گذر از استان های سمنان، تهران، قزوین، زنجان و آذربایجان شرقی در نهایت شما را به بخش شمال غربی کشور در استان آذربایجان غربی می رساند.

مسیر که طول ان 1700 کیلومتر است. این یعنی در بهترین حالت و شرایط که به طور مدام رانندگی کنید و یا در اتوبوس باشید باید زمانی بین 17 الی 22 ساعت را در اختیار داشته باشید. البته برای استفاده از اتوبوس شاید مجبور شوید که از چند ترمینال مختلف استفاده کنید که همزمان کردن این سفر ها قدری مشکل خواهد بود.

همان طور که گفته شده بهتر از چند روز پرواز ها را زیر نظر بگیرید و یا تارخ های مختلف را بررسی کنید تا بتوانید ارزانترین بلیط هواپیما مشهد ماکو را رزرو کنید.

بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان

معمولا بهترین شیوه سفر این است که بتوانید هم زمان را مدیریت کنید و هم هزینه های آن سفر برای شما به صرفه باشد. از این رو می توانید بلیط لحظه آخری و چارتر رابه عنوان گزینه ای برای رزرو صندلی پرواز در نظر داشته باشید.

چراکه شهر مقصد شما جاذبه های گردشگری بسیار متعدد و بینظیری دارد و طبیعاتا باید بعد مالی آن را برای سفر در نظر گرفت. همچنین بهتر است بلیط هواپیما ماکو به مشهد را نیز همزمان برای سفر بازگشت خود رزرو کنید تا از انجام سفر خود در زمان معین اطمینان داشته باشید.

 

[title style=”bold-center” text=”بلیط هواپیما سایر شهرها به ماکو” tag_name=”h4″ size=”85″]

[row h_align=”center”]

[col span=”3″ span__sm=”6″ divider=”true”]

[button text=”بلیط هواپیما تهران ماکو” color=”secondary” style=”link” size=”small” link=”https://aniticket24.ir/flight/%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%b7-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%be%db%8c%d9%85%d8%a7-%d9%85%d8%a7%da%a9%d9%88/thr-mac” target=”_blank”]

[/col]
[col span=”3″ span__sm=”6″ divider=”true”]

[button text=”بلیط هواپیما مشهد ماکو” color=”secondary” style=”link” size=”small” link=”https://aniticket24.ir/flight/%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%b7-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%be%db%8c%d9%85%d8%a7-%d9%85%d8%a7%da%a9%d9%88/mhd-mac” target=”_blank”]

[/col]

[/row]