استان آذربایجان غربی همیشه جرو استان های مورد هدف گردشگری مطرح بوده است و هر ساله مسافران زیادی برای دیدن جاذبه های طبیعی مانند دریاچه ارومیه و یا امور اقتصادی و خرید از طریق شهر های مرزی به سمت خود می کشاند. آن چیزی که بلیط هواپیما تهران ماکو را بسیار مورد استقبال قرار گرفته است بحث مراودات تجاری با کشور ترکیه می باشد که بدلیل دوری ماکو از ارومیه پرواز های مستقیم از پایتخت به آن توجیح پذیرتر می باشد.

این شهر در فاصله 250 کیلومتری از ارومیه با جمعیت 60 هزار نفری یکی از مناطق مرزی مهم برای ایران است که برای رونق تجارت با ترکیه روزبه روز در حال توسعه و پیشرفت می باشد. این شهر دارای آب و هوای سرد و خشک در زمستان، و گرم و خشک در تابستان می باشد. بدلیل کوهستانی بودن این خطه میزان بارش ها قابل قبول بوده و با میانگین بارش 300 میلی متر مربع جزو سرسبز ترین نقاط این خطه می باشد.

در مورد نام این شهر نظرات گوناگونی وجود دارد به عنوان نمونه بعضی مورخان اسم این شهر را برگرفته از ماغ کوی یعنی شهر روحانیون زرتشتی می دانند. از سوی دیگر تئوری ماد کوه بدلیل قرار داشتن اقوام ماد در این شهر هم مطرح است و دست آخر یک نظریه ضعیف تر وجود دارد که در زبان ارمنی ماکو به معنای مراتع است و این شهر هم سرشار از این همه نعمت خدادی است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران ماکو

بساری از جوانان ما برای پیشرفت روز افزون و نزدیک شدن به استاندارد های بین المللی در کسب و کار های مختلف اقدام به راه اندازی سایت های فروش و خدماتی کرده اند تا از این طریق علاوه بر کسب درآمد و کارآفرینی بتوانند زندگی راحت تر، همراه با هزینه های کمتر برای هم وطنان ایجاد نمایند. یکی از سایت هایی که برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران ماکو یا هر پرواز دیگری چه داخلی و چه خارجی راهاندازی شده است آنی تیکت 24 می باشد که توانسته در بین سایر فروشگاه ها جایگاه مناسبی را کسب نماید.

بلیط هواپیما ماکو از جمله بلیت هایی می باشد که بیشتر مورد استقبال تجار ایرانی و ترکی قرار گرفت است. بیشتر مسافران برای خرید اجناس به ظاهر ترکی و اصل به پاساژهای این شهر سفر می نمایند. اما آن چیزی که اهمیت دارد بحث جاذبه های گردشگری بی نظیر این خطه می باشد که شاید تا کنون با آت آشناییتی نداشتهاید که در ادامه از آن ها یادی می کنیم.

قیمت بلیط هواپیما تهران ماکو  

مهترین معیار خرید هر جنسی بحث قیمت در کنار کیفیت می باشد. چه بسا مواقعی که بسیار مهم و حساس می باشد مانند بلیط هواپیما ماکو، نرخ آن چنان اهمیت نداشته باشد بلکه نوع هواپیما و ایرلاین خدمات دهنده درا نتخاب پرواز تاثیر گذار باشند. یکی از بهترین ایرلاین های کشور افدام به پرواز در این مسیر هوایی می کند که شما می توانید از طریق سایت ما، اقدام به رزور این بلیت کنید.

این تصور که شما با رزرو بلیط هواپیما تهران به شهر خود باز گردید و از مناطق طبیعی و مناظر دیدنی این خطه دیدن نفرمایید بسیار غیر قابل باور می باشد. تالاب بور آلان به دلیل داشتن آب های گرم، بهشت پرندگان مهاجر می باشد. منطقه شکار ممنوع آغگل که هیچ وصفی در مورد آن قابل بیان نیست و از همه مهمتر روستای رند با آب های جوشان معدنی و طبیعتی همراه با کوهستان و مراتع سرسبز دل هر بیننده ای را با خود می برد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

با توجه به بازارچه های مرزی امکان خرید کالا های اورجینال با مبلغ پایین تر وجود دارد مسافران سعی دارند تا با رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری تهران ماکو خود را به این بازارچه برسانند و کالا مد نظر خود را با حداقل هزینه های جاری به مبدا خود ببرند. خوشبختانه بلیط هواپیما ماکو به تهران با امکان رزرو همزمان پرواز رفت، دغدغه بسیاری از مسافران را برای زمان و طریقه بازگشت حل نموده است.

یکی از جاذبه های تاریخی این شهرعمارت کلاه فرنگی می باشد که قبلا مشابه آن را در دیگر شهر مرزی، بیرجند ذکر کردیم که قدمت هر دوی آنها به زمان قاحار بر می گردد و مرکز حکومت ولایتی بوده است. داخل این مجموعه با آیینه کاری تزئین شده است. کلیسای مریم مقدس  و همچنین دیگر کلیسای معروف و مورود احترام ارامنه قره کلیسا یا تادئوس مقدس می باشد که عنوان، قدیمی ترین کلیسای ارامنه جهان را یدک می کشد و قدمت تخمین زده شده برای آن به بیش از 300 سال قبل میلاد مسیح بر می گردد. یکی دیگر از عمارت های تاریخی این شهر که از لحاظ معماری به دلیل نزدیکی با اروپا شکل شمایل آنها را دارد کاخ موزه باغچه جوق می باشد که توسط اعتماد السلطنه بنا گردید.