اکثر ایرانی ها با شنیدن نام مراغه یکی از قطب های نجوم  در دوران گذشته و فعلی را در ذهن خود تداعی می کنند. از این رو بلیط هواپیما تهران مراغه مورد استقبال قرار گرفته است اللخصوص در مناسبت های نجومی مانند  ماه گرفتگی، خورشید گرفتگی، نزدیکی سیاره ها و … در رصد خانه مراغه که توسط خواجه نصیر الدین طوسی بنا گردید است یکی از جاذبه های مشهور این شهر می باشد.

رصد خانه مراغه در گذشته تنها مختص اخترشناسی و رصد کردن ستارگان نبوده بلکه در این مجموعه مباحث علمی دیگر که به کشف و تدریس شاخه های علوم مختلف می پرداخته است  تدریس می شد و از حضور دانشمندان سرشناسی از چین و ایران همچون قطب الدین شیرازی  کاشف رنگین کمان  بهره مند می شده است. هدف خواجه نصیر الدین طوسی چیزی جز بازگرداندن دانشمندان فراری و شکوه علمی ایران قبل مغول و بحث مهم تدریس فلسفه وهمفکری و تعامل در حال گسترش مرزهای دانش نبود.

ثبت بیش از 300 اثر ثبت شده و حضور پادشاهان بزرگ در این خطه و تاریخی مستدل و قوی نشان از وجود یک شهر تاریخی ایران می دهد که مورد هدف بازدید گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران مراغه

بلیط هواپیما تهران مراغه را می توان به دو روش مستقیم و غیر مستقیم تهیه نمود. خوشبختانه بواسطه توسعه تکنولوژی و فراگیر شدن اینترنت روش های غیر مستقیم رزرو بلیط در الویت قرار گرفته و با توجه به سهولت کار، امروزه حرف اول را می زند. در این روش شما  می توانید از طریق سایت یا اپلیکشن های خدمات پروازی بصورت کاملا اینترنتی  اقدام به خرید نمایید.

در سایت های معتبر تمامی قیمت های پرواز و میزان خدمات متناسب با آن در دسترس مشتری قرار می گیرد و مسافر بنا بر بودجه مدنظر یکی از  آنها را بر می گزیند. این روش علاوه بر جلوگیری از اتلاف زمان و انرژی، شرایط پرواز علی الخصوص بلیط هواپیما مراغه به تهران را هم در اختیار مشتری قرار می دهد.

چشمه شورسو چایباغی (آب شور) و چشمه گشایش از جمله زیباترین و معدنی ترین چشمه های ای ن شهر می باشند که طرفداران زیادی دارند. این چشمه ها به دلیل فعالیت درون زمینی کوه آتشفشان علاوه بر زیبایی طبیعی و قرار گرفتن در دره، دارای مواد آلی کلسیم و منیزیم و اهن بوده که در آب درمانی و بیماری های پوستی و عضلانی و روحی بسیار موثر می باشد.

قیمت بلیط هواپیما تهران مراغه

بوسطه اهمیت تاریخی و کشاورزی و توریستی این خطه، پروازهای این شهر بطور منظم صورت می گیرد  از این رو  قیمت بلیط هواپیما تهران مراغه در طول هفته در حال تغییر بوده بطوریکه در آخر هفته ها نسبت به اوایل و اواسط هفته بسیار مناسب تر می باشد. این نکته بسیار برای مسافران اهمیت دارد چرا که طبعا بلیط های ارزان قیمت در طول هفته و در بعضی روزها در سایت قرار می گیرد و در سایر زمان ها بواسطه استقبال هم وطنان، از نرخ بالاتری برخوردار خواهد بود.

آب و هوای مراغه سرد و مرطوب و میزان بارش ها در این خطه بواسطه کوهستانی بودن قابل قبول بوده از این رو بلیط هواپیما مراغه در تمامی فصول الخصوص بهار طرفداران بسیاری دارد.

بواسطه همجواری این شهر با کوه سهند سرسبزی، رودها، مزارع کشاورزی، چراگاه های چشم نواز و آب های معدنی گرم و سرد سوغاتی آن از این کوه می باشد. از جاذبه های طبیعی شهر علاوه بر زیبایی های کوه سهند می توان به رود صوفی چای  اشاره کرد. این رود که از کوه های سهند سرچشمه می گیرد از میان شهر عبور کرده و آن را  همانند شهرهای ایتالیا با آب و هوای مدیترانه ای مبدل ساخته و جزو نادرترین شهرهای ایران از این منظر می باشد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

هیشه یک سوال بزرگ در ذهن مشتاقان به پرواز ایجاد می شود که بلیط چارتر تهران به مراغه بهتر است یا سیستمی؟ جواب دادن به این سوال بطور مطلق امکان پذیر نمی باشد. ولی آنچه می توان به آن استدلال کرد ارزانتر بودن بلیط چارتر در اکثر زمان ها بوده لیکن آن چیزی که می توان با قاطعیت به آن پاسخ داد بلیط لحظه آخری ارزانترین بلیط می باشد که فقط ویژه هموطنانی است که سایت آنی تیکت 24 را پیوسته رصد نمایند و در روزهایی که از خلوت بودن خط هوایی مذکور اطلاع دارند تا آخرین لحظات به فکر رزرو آن باشند.

یکی از پنج مزار بزرگ این شهر گنبد سرخ مراغه می باشد که مربوط به دوران سلجوقی بوده و با طرحی شگفت انگیز و مقایسه ان با ابزارآلات آن زمان آدمی را انگشت به دهان می گذارد. گنبد کبود و گنبد غفاریه که به لحاظ معماری اشکال مدور و منشوری را نشان میدهد، قدرت طراحی معماران آن زمان را به رخ می کشند.

از جمله مواردی که شما را در بلیط هواپیما تهران احتمال زیاد به زحمت خواهد انداخت بردن سوغاتی های درجه یک این منطقه می باشد؛ از جمله صابون و سجوق (صادر به اروپا)، مغز بادام، کشمش، فندق، آلوچه، سیب، انگور و خشکبار.