در کنار آمریکا، کشور روسیه به عنوان ابر قدرت جهان قرار دارد که توانسته است با رویکردی درست روز به روز به پیشرفت علم و دانش در سطح جهان کمک کند اگر چه برخی دیدگاه های متفاوت تری نسبت به این کشور دارند اما فارغ از دیدگاه افراد بدون تردید کشوری روسیه به اندازه وسعت خود سرشار از جاذبه های دیدنی است از این رو به یکی از اهداف گردشگری ایرانیان تبدیل شده است که از طریق رزرو بلیط هواپیما تهران مسکو خود را به این کشور می رسانند.

قطعا رفتن به پهناورترین کشور جهان، به نوبه خود یکی از جذابترین موضوعات مقصد گردشگری می باشد. این کشور در آسیا، اروپا، اقیانوس آرام شمالی و اقیانوس منجمد شمالی از خاک خود نماینده ای بر جای گذاشته است. نکته بسیار جالب در این کشور اختلاف زمانی غرب و شرق آن می باشد به گونه ای که مردمان آن 9 ساعت اختلاف زمانی را تجربه می کنند.

پایتخت این کشور شهر زیبای مسکو می باشد که 12 میلیون نفر جمعیت دارد  و پرجمعیت ترین شهر قاره سبز قلمداد می شود. این شهر زیبا که در کنار رودخانه مسکو قرار دارد سرشار از جاذبه هایی است که قصد داریم شما را با برخی از آنها آشنا کنیم تا از بلیط هواپیما مسکو خود نهایت استفاده را ببرید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران مسکو

فرودگاه های میاچکوف، بیکوف، مسکو، دوموده دوو، خودینکا، اوستافیف، شرمتیوو، ونوکووا، رامنسکویه هشت فرودگاهی است که در این کلان شهر مشغول به فعالیت می باشند که برخی از آنها برای پرواز های داخلی و برخی برای پرواز های خارجی در نظر گرفته شده است. شما از سایت آنی تیکت 24 قادر خواهید بود تا با خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران مسکو از طریق هر کدام از این فرودگاه ها به این کشور دیدنی بروید.

نهمین شهر گران‌قیمت دنیا، مرکز بزرگ فرهنگی با نویسندگان مشهورش، بزرگ‌ترین کتابخانه قاره سبز(کتابخانه لنین)، بزرگ‌ترین سالن‌های آمفی‌تئاتر دنیا،پرتردد ترین مترو جهان پس از توکیو، رستوران های رنگارنگ که تنوع آنها به دویست نوع می رسد، بنای فتح آسمان در مسکو( یاد بودی برای برنامه های فضایی روسیه با ۱۱۰ متر ارتفاع )، دانشگاه ایالتی مسکو(زیباترین نمونه های معماری جهان)، کلیسای جامع سنت باسیل( گنبدهای رنگارنگ )، کلیسای مسیح ناجی، کاخ کرملین( مرکز بازدید سیاسیون و گردشگران)، میدان سرخ، آسمان خراش هفت خواهر در مسکو (ترکیبی جذاب از سبک باروک و گوتیک) تنها بخشی از ویژگی های این شهر دیدنی برای به تعویق انداختن بلیط هواپیما مسکو به تهران می باشد.

قیمت بلیط هواپیما تهران مسکو

هواپیمایی ماهان یکی از ایمن ترین و معتبر ترین ایرلاین های ایرانی  است که در کنار ایران ایر و ایرفلوت مشغول به برقراری پروازهای مستقیم از تهران به مسکو را بر عهده دارند از این رو قیمت بلیط هواپیما تهران مسکو با توجه به نوع بلیط اکونومی تقریبا روند ثابتی دارد.

اما یکی از خاص ترین نقاط مسکو که عمیق ترین در نوع خود می باشد بدون ترید مترو مسکو می باشد چرا که بر خلاف مترو خودمان خبری از سازه های زمخت و چند قاب عکس نیست. استالین لقب کاخ های مردم را بر آن نهاد چرا که، لوسترهای گران قیمت و کریستالی، نقاشی های دیواری و سنگ های مرمری تنها بخشی از این ویژگی ها می باشد که روایتگر تاریخ مسکو می باشد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

ما برای رزرو بلیط هواپیما تهران براحتی می توانید تا با فیلتر های در نظر گرفته شده در سایت و فعال کردن گزینه چارتر نوع پرواز خود را انتخاب کنید چرا که بلیط چارتر و لحظه آخری با توجه به ارزانترین نوع بلیت طرفداران زیادی دارد که نیازمند پیگیری ها پیوسته می باشد.