گسترش صنعت هوایی در کشور باعث شده است که امروز پرواز های مختلفی از بیشتر نقاط ایران انجام شود. بلیط هواپیما مشهد آبادان نیز پروازی است از جنوب غرب به سمت شمال شرق کشور که دو استان خوزستان و خراسان رضوی را که هر دو ا استان های مهم کشور هستند را به هم متصل می کند.
بد نیست تا به برخی نکات در مورد این دو استان نیز برای شما اشاره کنیم که دانستن آن ها بسیار جالب است. استان خوستان به دلیل قرار گیری در ناحیه جنوبی و غربی کشور همچنین، همجواری با خلیج فارس دارای آب و هوایی گرم و نسبتا مرطوب است و در بیشتر روز های سال شرایط هوایی به همین ترتیب باقی می ماند، یعنی در روز های فصل بهار و تابستان خیلی گرم و در زمستان ها و پاییز معتدل است.

در شرایطی که خراسان رضوی و مخصوصا شهر های مرکزی آن دارای آب و هوایی کاملا متفاوت هستند. علت این تفاوت را می توان اول به خاطر اختلاف ارتفاع و دوم به دلیل وجود کوه های متعدد در این ناحیه دانست.

اگر اولین بار است که به شهر زیارتی مشهد سفر می کنید، این را بدانید که این شهر دارای وضعیت جوی بسیار متغییر است. برای مثال در یک روز پاییزی هوا ممکن است به شدت گرم شود اما ساعتی بعد با شرایط بارانی رو به رو شوید. از این جهت اگر ساکن نواحی جنوبی هستید در زمان سفر به این شهر حتما این مسئله را مد نظر داشته باشید.

این اولین مسئله برای انجام برنامه ریزی برای یک سفر به پایتخت معنوی ایران بود، در ادامه این مقاله قصد داریم تا با روش های خرید پرواز بین این دو شهر آشنا شویم و همچنین به برسی برخی از جاذبه های گردشگری آن ها بپردازیم.

رزرو آنلاین بلیط هواپیما از آبادان به مشهد

کافی است تا با استفاده از گوشی تلفن خود و یا کامپیوتر های شخصی زمان اندکی را اختصاص دهید، تا رزرو آنلاین بلیط هواپیما از آبادان به مشهد را انجام دهید. توجه داشته باشید، زمانی که شما تاریخی را برای حرکت از فرودگاه آیت الله جمی، در سامانه ما مشخص می کنید، حتما این را در نظر بگیرید که پرواز شما برای چه ساعتی در آن تاریخ است.

در واقع وقتی شما تاریخی را برای رزرو پرواز در نظر می گیرید، ممکن است چند پرواز برای آن تاریخ وجود داشته باشد، در ساعت های مختلف. مثلا در روز شنبه ممکن است دو الی سه پرواز به صورت رفت و برگشتی یا ت سفره وجود داشته باشد.

لازم است در این خصوص دقت داشته باشید، به این دلیل که وقتی به شهر مورد نظر و مقصد خود رسیدید بتوانید از امکانات جا به جایی و حمل و نقلی به خوبی استفاده کنید.
فرودگاه هاشمی نژاد در سمت جنوب و جنوب شرق مشهد واقع شده است. از همین رو راه های دسترسی شهر برای شما یا تاکسی های فرودگاه هستن یا ماشین شخصی و یا اینکه از مترو بخواهید استفاده کنید.

البته در نظر داشته باشید مترو  این شهر در حال حاظر در یک خط فعال است، که اولین ایستگاه ان فرودگاه هاشمی نژاد است و در انتها به وکیل آباد ختم می شود. ساعت کاری این قطار شهری از 6 صبح تا 9 شب است از این رو اگر بخواهید از مترو استفاده کنید باید پرواز خود را برای زمان درستی رزرو نمایید.

قیمت بلیط هواپیما آبادان به مشهد

در مورد قیمت بلیط هواپیما آبادان به مشهد دو مورد بسیار تاثیر گذار هستند. اولین مورد بحث فاصله بین این دو شهر است که یک پارامتر ثابت است و چیزی در حد 1200 کیومتر برآورد می شود.

مسئله دم بحث تقاضای سفر است. از آن جایی که مقصد شما یک شهر زیارتی و مهم کشور است از این رو در بازه های زمانی که اعیاد و یا مراسم های مذهبی خاصی وجود دارد، طبیعاتا افراد زید از جای جای کشور برای زیارت اماکن مذهبی مثل حرم حضرت رضا (ع) به این شهر مشرف می شوند از همین رو، در روز های که سفر ها افزایش دارد نرخ پرواز ها نیز قدری بیشتر می شود.

در چنین شرایطی معمولا بهتر است برای رزرو ارزانترین سفر ها تاریخ های اول هفته را انتخاب کنید. همچنین برای بلیط هواپیما مشهد به آبادان نیز که ممکن است مسیر سفر برگشت شما باشد این تاریخ ها نرخ ارزانتری دارند.

بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان

اگر به دنبال سفری ارزان هستید حتما سری به گزینه های بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان بلیط هواپیما آبادان و بلیط هواپیما مشهد در سامانه ما بزنید. مرکز خراسان رضوی جاذبه های گردشگری، تاریخی و سوغات بسیار متنوعی دارد. از این رو بهتر است مدیریت مالی خود را به گونه ای ترتیب دهید تا بتوانید از این اماکن بهتر بازدید کنید و سوغاتی نظیر زرشک، عناب، زعفران و مواردی از این دست را ک در نقاط جنوبی یافت نمی شوند را خریداری نمایید.