سفر بین دو شهر تاریخی و بزرگ ایران به روش های مختلفی میسر است. بلیط هواپیما یزد مشهد اما، کار را برای شما آسان تر می کند.

شهر یزد مرکز استانی به همین نام، شهری قدیمی و تاریخی در دل کویر های ایران است، به همین دلیل دارای آب و هوای گرم در بیشتر نقاط سال است. این نکته را می توانید در معماری شهر نیز به خوبی ببینید. خانه های کاه گلی و ساختار های بلندگی بر فراز آن ها قرار دارند و به بادگیر معروف هستند.

به دلیل اینکه این ساختار معماری در اکثر نقاط این شهر و در واقع تمامی خاه های قدیمی شهر دیده می شود. به آن شهر بادگیر ها نیز می گویند.

همان طور که گفتیم این شهر در ناحیه مرکزی ایران و منطقه اردکان واقع شده است و از گذشته تا کنون پیشرفت های زیادی نیز داشته. جمعیت کنونی ان را چیزی در حدود ششصد هزار نفر تخمین می زنند. و دارای وسعتی در ابعاد 170 کیلومتر مربع است.

رزرو آنلاین بلیط هواپیما یزد مشهد

در مقدمه این مقاله به پیشینه ای، از تاریخ شهر یزد و راه ارتباطی آن با مرکز استان خراسان رضوی که رزرو آنلاین بلیط هواپیما یزد مشهد است اشاره کردیم. باید گفت مسیر شما از فرودگاه شهید صدوقی آغاز می شود و در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد به زمین خواهید نشست.

مسیر هوایی که در پیش دارید فاصله زمینی 900 کیلومتری را که با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و یا اتوبوس در حدود 15 ساعت طول خواهد کشید را در زمانی کمتر از دو ساعت به سر انجام می رساند. بد نیست تا در اینجا به بررسی چند نکته در مورد شهر مشهد نیز بپردازیم.

این شهر از لحاظ جغرافیایی در عرض 36 درجه شمالی و طول 59 درجه شرقی در شمال شرق کشور واقع شده است . و به عنوان یکی از کلان شهر های ر رفت و آمد کشور به حساب می آید.

نکته بسیار پرنگ  در مورد این شهر وجود حرم امام هشتم (ع) در این شهر است که باعث شده سالیانه زوار زیادی از سراسر دنیا برای زیارت قبر شریف آن حضرت به این مکان روحانی مشرف شوند.

در هر زمانی که در نظ گرفتید، خیلی راحت با استفاده از سامانه آنی تیکت 24 می توانید پرواز خود را از شهر بادگیر ها به مقصد مرکز خراسان رزروی رزرو نمایید.

خرید بلیط هواپیما یزد مشهد

قیمت بلیط هواپیما یزد به مشهد

بسته به فصل و در واقع زمانی که برای پرواز خود در نظر می گیرید قیمت بلیط هواپیما یزد به مشهد متغییر است. با این حال برای اینکه نرخ های دقیقی را در دست داشته باشید، می توانید به جستجوی تاریخ های مورد نظر خود بپردازید و از اخرین نرخ های موجود در بازار فروش پرواز ها مطلع شوید.

معمولا در فصل هایی از سال نرخ پرواز ها افزایش دارد و در برخی زمان های دیگر روندی نزولی را شاهد هستیم. طبیعی است که یک مسافر امکان تحلیل و بررسی همه جانبه یک مسیر پروازی را برای پیدا کردن ارزانترین نرخ پرواز ندارد به همین دلیل بهتر است این کار را به ما بسپارید تا از خری خود برای رزرو بلیط هواپیما یزد مشهد مطمئن باشید.

بلیط هواپیما چارتر و لحظه آخری

در صورتی که بتوانید با بلیط هواپیما یزد و بلیط هواپیما مشهد چارتر و لحظه آخری به مقصد خود برسید می توانید کوهسنگی را که یکی از وسیع ترین و معروفترین پارکها و مکان های تفریحی است را مشاهده کنید. در واقع ادامه رشته کوه های بینالود از داخل این پارک می گذرد. در مسیری که می خواهید با ماشین به سمت این مکان بروید با یک خیابان کاملا سبز روبرو خواهید شد.

در واقع از مدتها پیش با تاج گذاری شاه بزرگی مانند صفوی تاثیر زیادی بر شهرت آن گذاشته است. با توجه به خوب بودن هوا در تابستان و بهار می توانید با خانواده پس از یک پرواز راحت به این مکان تفریحی آمده و برای استراحت به هتل های موجود در اطراف آن مراجعه کنید و لحظات خوب و خوشی را سپری کنید. اگر هم مایل باشید می توانید بلیط هواپیما مشهد به یزد را برای سفر بازگشت رزرو نمایید.