با امکاناتی که فراهم شده است، امروزه سفر های زیادی با بلیط هواپیما بوشهر مشهد انجام می شود. مرکز خراسان رضوی که به پایتخت مذهبی کشور نیز مشهور است، یکی از کلان شهر های مهم کشور است که جمعیت ثابتی در حدود 3.5 ملیون نفر را در خود جای داده است.

شهر بندری و زیبای بوشهر، مرکز استانی به همین نام در جنوب غرب کشور با جمعیتی 300 هزار نفری است که دارای آب و هوای گرم و با رطوبت بسیار بالا (به دلیل مجاورت با خلیج فارس) است و پهنه ای به اندازه 950 کیلومتر مربع را می پوشاند.

جدای از طبیعت، فرهنگ، آداب و سنن و جاذبه های توریستی و گردشگری در سال های اخیر خیلی بر سر زبان ها افتاده است. حتما تا کنون در مورد نیروگاه اتمی مستقر در این شهر صحبت های زیادی را شنیده اید. گفتنی است که این نیروگاه ظرفیتی در حدود 1000 مگاوات توان تولید دارد و به همین دلیل یکی از مراکز مهم تحقیقاتی و تولیدی برق کشور محسوب می شود.

به دلیل اهمیت استراتژیکی این شهر و همچنین فعالیت های مهمی که در آن صورت می پذیرد، فرودگاهی در ان بنا شده که امروزه در زمره فرودگاه های تاریخی و مهم کشور به حساب می آید. احداث ان مربوط به زمان قبل از انقلاب اسلامی صورت پذیرفته اما امروزه اکانات جدید و مدرنی به ان اضافه شده و پرواز های زیاد از ان به شهر های ختلف داخلی و خاجی انجام می شود.

رزرو آنلان بلیط هواپیما بوشهر مشهد

رزور انلاین بلیط هواپیما بوشهر مشهد می توان دالایل گوناگونی داشته باشید. اولین موردی که به ذهن هر شخصی می رسد، سفر های مذهبی است و یا سفر در زمان مراسم های مختلف مذهبی که این شهر مقدس حال و هوای خاص خود را دارد. البته جدای از فعالیت های مذهبی بحث تبادلات اقتصادی نیز به دلیل وجود منطقه آزاد تجاری و گسترش کسب و کار نیز می تواند دلیل دیگری باشد.

البته نقل و انتقااتی نظیر رفت و آمد دانشجویان و مسافران و گردش گران را نیز نباید در این بین نادیده گرفت. در هر حال اگر به قصد سفر سیاحتی به مرکز خراسان رضوی سفر می کنید.

گزینه های زیادی را برای بازدید و تفریح و سرگرمی در پیش رو دارید. اگر اهل طبیعت گردی هستید می توانید به دره ههای بسیار زیبایی که در نزدیکی این شهر وجود دارد سری بزنید. سعی کنید به هیچ عنوان رفت به منطقه زیبای اخلمد را از دست ندهید.

این منطه در شمال شرقی این شهر مقدس قرار دارد و برای رسیدن به آن باید چیزی در حدود 1 ساعت زمان صرف کنید. اما مطمئن باشید این یک ساعت ارزش بازدید از طبیعت و گردش در این منطقه زیبا در نزدیکی بخش چناران را دارد.

این دره به طول تقریبی 10 کیلومتر دارای دیواره های عظیمی است که در برخی نقاط ارتفاع آن ها به بیش از صد متر می رسد. بخش های از این دره برای پیمایش نیاز به تجهیزات مناسب دارد اما به راحتی و با حدود 1 تا 2 ساعت پیاده روی به یکی از بهترین بخش های این دره و آب شار معروف اخلمد برسید.

قیمت بلیط هواپیما مشهد به بوشهر

معیار های مختلفی برای بحث قمیت بلیط هواپیما بوشهر به مشهد باید در نظر گرفته شود که یکی از مهم ترین ان ها فاصله دو شهر است.

اگر دقیق تر به فاصله و مسیر زمینی این دو شهر توجه کنیم، مشاهده خواهید کرد که سفر هوایی در برخی شرایط شاید ارزانترین روشی باشد که بتوانید خود را به مقصد برسانید. برای رفتن از این شهر به خراسان رضوی دو مسیر زمینی وجود دارد که دو تا از آن ها از استان فارس می گذرد و مسیری دیگر از سمت شهر یاسوج وجود دارد که حتی با انتخاب نزدیک ترین راه چیزی در حدود 1600 کیلومتر را باید طی کنید.

البته به صورت زمانی نیز در صورت رانندگی با یک سرعت معمولا و مناسب، چیزی در حدود 19 ساعت در پیش خواهید داشت. البته اگر بحث آب و هوا را نیز ملک قرار دهیم، طبیعتا رانندگی در اوضاع جوی ناپایدار نیز به سختی این مسیر زمینی و طولانی بودن آن اضافه می شود.

رزرو بلیط لحظه آخری و چارتر

درست است که شاید در روز های اخیر پرواز ها قدری گران تر شده اند اما اگر به دنبال سفر با نرخی مناسب هستید رزرو بلیط لحظه آخری و چاتر برای شما مناسب تر خواهد بود. معمولا در طول ماه، اعلام های مختلفی باری فروش این دسته از بلیت های پروازی صورت می گیرد.

از این رو اگر نتوانستید بلیط سیستمی با قیمت مناسب بلیط هواپیما بوشهر و بلیط هواپیما مشهد برای این سفر رزرو کنید باز هم شانس خرید ارزان را خواهید داشت. در صورتی که بخواهید از استن خراسان رضوی بازگردید نیز می توانید بلیط هواپیما مشهد به بوشهر را به صورت چارتر و یا لحظه آخری پیدا کنید.