یکی از مناطق خوش آب و هوای مشهد که در نواحی ییلاقی این شهر قرار گرفته است که می توانید پس از بلیط هواپیما شهرکرد مشهد می توانید از آن دیدن کنید، طرقبه و شاندیز مشهد می باشد. این منطقه در میان گردشگران و مسافران به علت امکانات تفریحی و رفاهی اش و همچنین آب و هوای عالی اش بسیار پرطرفدار می باشد. این مناطق را بهشت مشهد می نامند.

یکی از دلایل شهرت شاندیز باغ های گیلاسش می باشد. همچنین کباب ها و شیشلیک های شاندز دارای شهرت جهانی می باشد. امتحان کردن کباب های شاندیز یکی از کارهایی است که حتما باید پس از خرید بلیط هواپیما مشهد امتحان کنید. شاندیز پر است از باغ رستوران های با کیفیت که هرکدام برای صرف غذا امتحان کنید؛ غذایی فوق العاده را خواهید خورد. همچنین پیست اسکی ابرده، پیست موتور سواری ویرانی، رصد خانه نجوم، پارک جنگلی از معروف ترین جاذبه های گردشگری شاندیز می باشد که قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما شهرکرد ازآن ها دیدن کنید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما شهرکرد مشهد

اگر دوست دارید ره آوردی از سفر برای خود و یا عزیزانتان پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما شهرکرد مشهد تهیه کنید، پوستین های طرقبه بسیار زیبا و مشهور می باشد. طرقبه یکی دیگر از مناطق خوش آب و هوای مشهد می باشد که در کنار شاندیز قرار گرفته است. طرقبه دارای صنایع دستی فوق العاده ای می باشد. سبد بافی در این منطقه بسیار رواج دارد و گزینه ی بسیار خوبی به عنوان سوغات می باشد.

در این میان یک روستای بسیار باستانی به نام روستای پلکانی کنگ نیز وجود دارد که می توانید در صورت داشتن وقت قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما مشهد به شهرکرد از این روستا نیز دیدن کنید. این روستا دارای قدمتی به بلندای پیش از اسلام دارد. این روستا دارای طبیعتی بسیار زیبا است و معماری خانه ها مثل ماسوله می باشد.

قیمت بلیط هواپیما شهرکرد مشهد

در طبقه یک مکان گردشگری بسیار مهیج دیگر به نام چالیدره وجود دارد که پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما شهرکرد مشهد می توانید از ان دیدن کنید. چالیدره دارای یک دریاچه بسیار زیبا می باشد که می توانید در آن به ماهیگیری مشغول شوید و یا قایق کرایه کنید و در ذریاچه به قایق سواری بپردازید. همچنین دارای رستوران می باشد که می توانید در صورت تمایل از غذاهای خوشمزه و با کیفیت آن امتحان کنید.

همچنین چالیدره دارای یک تله سیژ می باشد که می توانید به ارتفاعات طرقبه بروید. و از مناظر زیبای آنجا استفاده کنید. بازدید از این منطقه یک روز از سفر شما را به خود اختصاص خواهد داد، پس لاوزم مورد نیاز ضروری مثل دوربین عکاسی شارژر و پاور بانک همراه خود داشته باشید. همچنین همراه داشتن لباس گرمتر توصیه می شود.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

طرقبه حدودا در فاصله ی 15 کیلومتری از مشهد قرار گرفته است می توانید پس از رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری با کرایه تاکسی به راحتی به این منطقه ی گردشگری بروید و یک روز فراموش نشدنی در مشهد را تجربه کنید. با توجه به فصل سفر داشتن لباس مناسب برای این منطقه ضروری است. این مناطق نسبت به مشهد دارای آب و هوای معتدل تر و خنک تری می باشد. این تفاوت آب و هوای به علت وجود کوه های بینالود در این منطقه می باشد.