اگر به دنبال سفر راحت و آسوده هستید، بلیط هواپیما گرگان مشهد راهکار بسیار مناسبی برای مسافرت شما است. مرکز استان گلستان شهری است در بخش غربی این استان که تا دریای خزر و بندر ترکمن راه چندانی ندارد. مرکز این استان با دارای بودن جمعیت 500 هزار نفری و مساحت 53 کیلومتر مربع، متراکم ترین شهر این استان به لحاظ تراکم سکنه است.

به دلیل قرار گیری در ارتفاعات البرز دارای مناطق جنگلی بسیار و همچنین بارش های سالانه نسبتا زیادی نیز هست که البته به دلیل قرار گیری در منطقه شرقی دریای خزر دارای آب و هوای نسبتا معتدل در طول روز های سال است.

واضح است که یکی از اولین نیاز های شهری با این جمعیت و وضعیت جغرافیایی، یک فرودگاه مناسب برای انجام پرواز های داخلی و حتی بین المللی برای انجام و تسهیل تبادلات تجاری، بازرگانی و توریستی است.

ساخت و احداث این فرودگاه در اوایل سال 1331 صورت و پذیرفته و در ابتدا کار خود را با انجام پرواز های نظامی و بعدا مسافربی و ترابری ادامه داده است. محل این فروداه در شمال شهر گرگان قرار دارد و برا رسیدن به آن باید به سمت منطقه امیر آباد و بعد از آن محمد اباد حرکت کنید.

در حال حاظر پرواز های گسترده تری نیز از این فرودگاه به مقد کشور های عراق و عربستان برای سفر های زیارتی نیز انجام می شود.

رزرو آنلاین بلیط هواپیما گرگان مشهد

برای سفری که در پیش دارید می توانید رزرو آنلاین بلیط هواپیما گرگان و بلیط هواپیما مشهد را انتخاب کنید. در این شهر زیارتی دیدنی های بسیار برای شما در یش است. اگر به دنبال هیجان هستید، یک مکان بسیار مهیج تونل باد است. این مکان برای تمرین افراد علاقه مند به ورزش های هوایی مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین افرادی که برای تفریح به این مکان بروند نیز می توانند از آن استفاده کنند. برای رفتن به این مجموعه تفریحی می توانید به سمت میدان بهارستان بروید و رو به روی مجتمع الماس شرق این مکان را بیابید.

البته گزینه های تفریحی دیگری نیز نظیر، پیست پاتیناژ و پیست های کارتینگ و اتوموبیل رانی نیز در این شهر وجود دارند که درب آن به روی علاقه مندان باز است.

قیمت بلیط هواپیما گرگان مشهد

معمولا بیشتر مسافران برای دانستن قیمت بلیط هواپیما گرگان مشهد از سامانه آنی تیکت 24 استفاده می کنند. راه کار بسیار ساده ای برای دانستن نرخ ها وجود دارد، تنها لازم است به منو تاریخ ها وارد شوید و زمان سفر خود را انتخاب کنید.

البته گزینه های دیگری نیز برای شما وجود دارد ه با انتخاب آن ها می توانید نوع صندلی، و کلاس پروازی و همچنین تعداد مسافران را در آن ها تعیین کنید.

البته با در نظر گرفتن این پارامتر ها، قیمت سفر شما می تواند کمتر و یا بیشتر شود. برای مثال اگر تعداد همسفران شما زیاد باشد طبیعتا باید هزینه بیشتری بپردازید و یا بر عکس اگر از پرواز های اکونومی استفاده نمایید سفر هوایی شما به صرفه تر خواهد بود.

بلیط لحظه آخری و چارتر

به دلیل این که سفر های زیادی در بین این دوشهر صورت می گیرد مخصوصا در ایام نوروز بلیط لحظه آخری و چارتر را می توانید رزرو کنید. برای بلیط هواپیما مشهد به گرگان نیز این امکان برای شما فراهم است و اگر بخواهید از مرکز خراسان رضوی نیز به شمال کشور سفر کنید می توانید باز هم به دنبال خرید پرواز های لحظه آخری باشید.