با گسترش سفر های هوایی، امروزه دیگر رفتن از هر نقطه ای به نطقه دیگر در کشور کار بسیار اسانی شده است و بلیط هواپیما قشم مشهد نیز راهی را برای مسافران باز گذاشته تا از جنوبی ترین نقاط کشور امکان دسترسی به شمال شرق کشور را داشته باشند.

این جزیره به عنوان بخشی از استان هرمزگان قلمداد می شود و از لحاظ جغرافیایی در جنوب کشور و در محدوده یکی از استراتژیک ترین تنگه های جهان قرار دارد. از لحاظ وسعت ان را به عنوان بزرگ ترین جزیه کشور می شناسند و بر اساس بر آورد ها طول آن 137 کیلومتر و در بیشترین عرض ابعادی در حدود 42 کیلومتر دارد.

یعنی وسعتی در حدود 1500 کیلومتر مربع، از جهت این وسعت باعث شده است که امکانات زیادی نیز برای این جزیره فراهم شود، یکی از آن ها فرودگاه این جزیره است که در ادامه بحث به صحبت در مورد آن خواهیم پرداخت.

از لحاظ آب و هوایی، به دلیل قرار گیری در نیمه جنوبی کشور و عرض جغرافیایی 27 درجه دارای هوایی گرم در روز های مختلف سال است. البته هرچند به دلیل وجود دریا رطوبت در این جزیره بسیارر بالا است اما ، عدم و جود ارتفاعات باعث می شود که میززان بارش های نسبتا کم باشد و از همین رو در تابستان ها دمای هوا بسیار بالاست و بیشتر مسافران فصل های پاییز و زمستان را برای سفر به این جزیره با بلیط هواپیما مشهد به قشم انتخاب می کنند انتخاب می کنند.

رزرو آنلاین بلیط هواپیما قشم به مشهد

خوب در این بخش قصد داریم به بحث رزرو آنلاین بلیط هواپیما قشم به مشهد بپردازیم. برنامه ریزی برای ساخته فرودگاه در این جزیره زیبا به سال های 1300 باز می گردد و در ابتدا قصد داشتن تا برای اقداات نظامی از ان استفاده کنند و سال ها بعد یعنی در اواخر سال 1335 این فرودگاه با اهداف مسافربری، تجاری و نظامی آماده به کار شده.

البته در ابتدا بیشتر سفر ها به مقصد پایتخت صورت می گرفتن و کم کم با گسترش امکانات هوایی و ایجاد زیر ساخت های بیشتر برای این مجموعه فرودگاهی پرواز های مستقیمی از این جزیره به شهر های پر جمعیت کشور مثل شیراز، اصفهان و مشهد صورت پذیرفت است.

البته آن طور که امروزه می دانیم این فرودگاه به سطح پرواز ها و استاندارد های بین المللی ارتقاع یافته است و پرواز های خارجی نیز به کشور های حاشیه خلیج فارس از آن صورت می پذیرد.

برای آگاهی از برنامه پروازی این فرودگاه و سفر هایی که به مقصد مرکز استان خراسان رضوی وجود دارد می توانید تاریخ های مورد نظر خود را در سامانه ما  مورد بررسی قرار دهید و در هر زمانی که مایل هستیدد بلیط اینترنتی پرواز خود را رزرو کنید.

قیمت بلیط هواپیما از قشم به مشهد

در بحث قییمت بلیط هواپیما از قشم به مشهد لازم است تا به بررسی راه های دیگر دسترسی به این شهر از طریق این جزیره زیبای جنوبی بپردازیم تا بتوان به تخمین درستی از قیمت گذاری و همچنین نرخ سفر رسید.

اگر به خوهید از این جزیره خود را به صورت زمینی به پایتخت مذهبی ایران برسانید باید ابتدا یک مسیر دریایی را با استفاده از کشتی طی کنید و بعد از رسیدن به شهر بندری بندر عباس از مسیر های زمینی و جاده های استفاده کنید.

طول این مسیر ها در نزدیک ترین حال 1500 کیلومتر بر آورد شده است که خوب با احتساب هزینه کشتی و بنزین (اگر از خودرو های شخصی استفاده کنید) و زمانی نزدیک به 15 الی 17 ساعت رانندگی، قاعدتا انجام این کار به صرفه به نظر نمی رسد.

التبه را ه های دیگری نیز اظر استفاده از راه آهن نیز وجود دارد که خوب شاید کم هزینه باشند اما بز هم لازم است به صورت دریایی خود را به بندر عباس برسانید و بعد از ان جا با قطار به سمت مقصد خود حرکت کنید که باز هم زمان زیادی را از شما خواهد گرفت و از لحاظ نرخ تفاوتی چندانی با روش قبلی نخواهد کرد.

از همین رو بهتر است برای مشاهده ارزانترین نرخ های سفر هوایی جستوجو کوتاهی برای بلیط هواپیما قشم مشهد در سامانه ما انجام دهید تا بتوانید بهترین پرواز های سیستمی را برای خود و هم سفرانتان رزرو کنید.

بلیط لحطه آخری و چارتر ارزان

معمولا تبلیغات بسیار زیادی برای بلیط لحظه آخری و چارتز ارزان در سایت هی مختلف صورت می پذیرد. درست است که این دسته از بلیت های هواپیما ارزانترین در نوع خود هستند.

اما این را در نظر داشته باشید که به هیچ وجه قابل استرداد نیستند و یا اگر هم چنین باشد، هزینه کمی به شما بر خواهد گشت از این رو در هنگاه تصمیم گیری برای خرید آن ها دقت لازم را داشته باشید و مطمئن باشید که قرار است بلیط هواپیما قشم و بلیط هواپیما مشهد سفر خود را به انجام برسانید.