بیشتر ححمل ونقل هوایی در فواصل دور مطرح می شود و در این مسیر نی می توان گفت بلیط هواپیما همدان مشهد بهترین راهی است ک می توانید برای سفرتان انتخاب کنید.

همدان شهری است در قسمت غربی کشور که به دلیل تاریخچه بسیار غنی که دارد چه در بین ایرانیان و چه گردشگران و توریست ههای خارجی بسیار شناخت شده است. این شهر مرکز استانی است با همین نام که البته خود شهر را به القاب دیگری نظیر اکپاتان و یا هگمتانه می شناختند و بر اساس شواه باستان شناسی این شهر در رده اولین پایتخت های امپراطوری ایران در دوران باستان بوده است.

 امروزه این ششهر به عنوان یکی از شهر های بزرگ ایران که فعالیت های صنعتی، کشاورزی و گردشگری زیادی در آن صورت می پذیرد شناخته می شود و جمعیت آن را بالا نیم میلیون نفر تخمین می زنند.

وسعت کنونی این شهر چیزی در حدود هفت هزار هکتار برآورد شده است و به دلیل قرار گیری در دامنه  های زاگرس و ارتفاع 1700 متری از سح دریا دارای آب و هوای کوهستانی است. بارش ها سالیانه در این شهر در بهترین حالت 350 میلی متر گزرش شده است که بیشتر بارش های در فصل های پاییز و زمستان صورت می پذیرد.

از این رو شرایط آب و هوایی آن را می توان تا حدود زیادی با رکز استان خراسان رضوی قیاس کرد، چرا که این کلان شهر نیز دارای بارش های زیاد و آب و هوای سردی در طول ماه های سرد سال است. در ادامه با ماه همراه باشید تا به بررسی بیشتری در این باره و نحوه سفر هوایی بین این دو شهر بپردازیم.

رزرو آنلاین بلیط هواپیما همدان مشهد

امروزه کمتر کسی را می توان پیا کرد که با نحوه خرید اینترنتی آشنایی نداشته باشد از همین رو رزرو آنلاین بلیط هواپیما همدان مشهد کار چندان دشواری نیست.

در بحث خرید آنلاین و رزرو های اینترنتی فقط باید جنبه های نظیر سهولت رزرواسیون و از این مهم تر امنیت را مد نظر قرار داد از همین رو در آنی تیکت 24 ما این امکان را برای شما فراهم کردیم تا در بستری ایمن و محیطی کاربر پسند، در کمترین زمن ممکن بتوانید به لیست پرواز ها و ارزانترین گزینه های رزرو دسترسی داشته باشید.

ساخت فرودگاه در همدان را به اوایل سال های 1300 منتسب می داند و گفتنی است که در برنامه ریزی های اولیه هدف احداث این فرودگاه انجام پرواز های نظامی بوده و با گذشت زمان، پروژه های متفاوتی برای احداث ترمینال فرودگاهی دیگری برای این شهر مطرح گردید که تقریبا در سال 1352 این فرودگاه رسما به بهره برداری عمومی رسید.

از لحاظ جغرافیایی برای دسترسی به فرودگاه این شهر باید از طریق بلوار شهید سرلشکر همدانی حدود 10 کیلومتر به سمت شمال شهر حرکت کنید از این رو لازم است زمان بندی درستی را برای حرکت به سمت فرودگاه و انجام تشریفات پرواز در نظر بگیرید.

قیمت بلیط هواپیما همدان مشهد

دو نکته در بحث قیمت بلیط هواپیما همدان مشهد وجود دارد، اول اینکه طبیعی است که با افزایش فاصله بین دو شهر، راه دسترسی به مقصد به دلیل بعد فاصله سخت تر به نظر برسد. برای مثال اگر شما بخواهید به یکی از کشور های اروپایی سفر کنید قطعا راه هوایی را انتخاب خواهید کرد.

از طرفی هرچه میا فاصله نیز افزایش پیدا  کند، معمولا نرخ پرواز های نیز قدری افزایش خواهند داشت. فاصله بین این دو شهر که شما قصد ترددد بین آن ها را دارید، بر اساس داده های نقشه ها در حدود 1300 کیلومتر تخمین زده شده است.

مسیری که از غرب آغاز و با گذر از استان های اراک، تهران و سمنان به خراسان رضوی و پایتخت معنوی ایران منتهی می شود. اگر بخواهیم یک حساب کوچک انجام دهیم فاصله ای در حدود 13 ساعت برای رانندگی مداوم.

البته راه دسترسی دیگری نیز وجود دارد و با استفاده از قطار های سریع السیری که در این مسیر در نظر گرفته شده استفاده می توانید در حدود 8 الی 9 ساعت این مسیر را طی کنید.

و اما راه آسان تری که وجود دارد این است که با استفاده از پرواز این کار را انجام دهید، حتی در مسیر عکس نیز می توانید بلیط هواپیما مشهد به همدان را رزرو کرده و این فاصله را در 1 ساعت و 20 دقیقه طی کنید. اگر به بررسی لیست های پرواز بپردازید متوجه خواهید شد که نرخ سفر با هواپیما در برخی شرایط با قطار تفاوتی چندانی ندارد.

بلیط لحظه آخری و چارتر

از آنجایی که سفر بین این دو شهر بیشتر برای مسافران جنبه گردشگری، بازدید و زیارتی دارد، در خیلی از رو های سال می توانید بلیط لحظه اخری و چارتر ارزان را در سامانه ما مشاهده کنید.

برای رزرو بلیط هواپیما همدان و بلیط هواپیما مشهد بهتر است از روز های قبل تر به فکر باشید، چرا که تصور غلطی برای اکثر مسافران وجود دارد و از همین رو رزرو اسیون را به تاخیر می اندازند تا بتوانند در لحظات آخر و نزدیک به پرواز بلیت ارزانتر را خریداری کنند.

اما همیشه اینگونه نیست و ممکن است از سفر باز بمانید، لذا بهتر است حداقل یک الی دو هفه قبل تر لیست ها را مورد بررسی قرار بدهید.