خوب قطعا اولین چیزی که پس از شنیدن نام مشهد برایتان تداعی خواهد شد؛ حرم امام رضا علیه السلام می باشد. خیلی ها تنها بلیط هواپیما خرم آباد مشهد را برای زیارت از حرم امام هشتم خریداری می کنند. اما بد نیست در طی سفر به این شهر بزرگ و زیبا از دیگر جاهای دیدنی این شهر نیز دیدن کنید. این شهر دارای جاذبه های متنوعی از مکان های تاریخی تا بازارها و پاساژهای زیبا و پارک های بسیار دیدنی می باشد.

اگر به دنبال تهیه سوغات می باشد می توانید پس از بازدید از حرم مطهر به بازار های پشت حرم مراجعه کنید. در این بازارها می توانید با قیمت مناسب خرید فوق العاده ای داشته باشید. اگر هم به دنبال یک خرید متفاوت هستید می توانید پس از خرید بلیط هواپیما مشهد به پاساژهای شهر مراجعه کنید. زیست خاور، مجتمع تجاری الماس شرق، بازار بین المللی سپاد، پروما، آلتون، برخی از پاساژهای مشهور مشهد می باشد که قطعا از گشت و گذار و بالا و پایین شدن بین طبقات آن خسته نخواهید شد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما خرم آباد مشهد

خرید اینترنتی بلیط هواپیما خرم آباد مشهد، دروازه ای به سوی تفریح و تجربه ی هیجان در پارک های این شهر می باشد. برای داشتن تجربه ای متفاوت از هیجان و بازی قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما خرم آباد، پارک ملت مشهد را ببینید. در این شهربازی تنها شهربازی استاندار ایران و دارای برزگترین فانفار در ایران و خاورمیانه می باشد. همچنین این شهربازی برای هر رده ی سنی دارای اسباب بازی های مفرح و هیجان انگیز می باشد.

در این شهر بازی وسایل بازی هیجان انگیزش که قبل از رزرو بلیط هواپیمای مشهد به خرم آباد خواهید دید، پرواز در آسمان، اسکیت برد، ترن هوایی، کروجت فضایی، تاب اسپین، تاب گردان، سورتمه و بسیاری از وسایل بازی مهیج دیگر می باشد. برخی از این وسایل دارای محدودیت سن، قد و وزن می باشد. قبل از خرید بلیط از قوانین بازی مطمئن شوید. همچنین افراد دارای بیماری قلبی از امتحان کردن این بازی ها خودداری کنند.

قیمت بلیط هواپیما خرم آباد مشهد

پارک های دیگر مشهد که در صورت تمایل می توانید از آنها دیدن کنید؛ کوهسنگی، پارک تفریحی خورشید و کوهستان می باشد. معروف ترین جاذبه ی گردشگری تفریحی مشهد که پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما خرم آباد مشهد قطعا باید از آن دیدن کنید، آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی، خالق شاهنامه گنج ادبیات فارسی می باشد. این آرامگاه درون باغ زیبایی بنا گشته است و دارای یک موزه نیز می باشد. آرامگاه خواجه ربیع نیز یکی دیگر از آرامگاه های زیبا با معماری برجسته شهر می باشد که مورد توجه زائران و مسافران قرار می گیرد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

طرقبه و شاندیز مشهد هم مکان بسیار زیبا و دیدنی در مشهد می باشد که بیشتر به خاطر رستوران هایش معروف است. این مکان دارای آب و هوای بسیار خنک تری نسبت به شهر می باشد و مملو از باغ های زیبا می باشد. باغ وحش وکیل آباد نیز از مکان های تفریحی زیبای شهر می باشد که در صورت علاقه می توانید پس از رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری از آن دیدن کنید. در این باغ وحش گونه های مختلف حیوانات و پردندگان نگهداری می شود.