در این مطلب به بررسی مسیر هوایی بین دو شهر معروف ایران می پردازیم. بلیط هواپیما کاشان مشهد راهی است برا شما تا با استفاده از آن خود را از شهر در شمال غرب استان اصفهان به کلان شهر مذهبی ایران در شرق، برسانید.

بد نیست در ابتدا به معرفی شهر مبدا بپردازیم، این که چرا شهری که تقریبا جمعیتی 400 هزار نفری دارد، دارای اکانات فرودگاهی است و رفت و آمد های زیادی از طریق ان انجام می شود.

حتما بار ها اسم گلاب قمصر را شنیده اید که یکی از معروف ترین و بهترین انواع گلاب در ایران است که شهرت جهانی دارد، یا حمام و باغ معروف فین، حمام سلطان امیر احمد و ده ها اثر تاریخی دیگر که همه در این منطقه وجود دارد.

فعالیت های این منطقه بیشتر به کشاورزی و تولید محصولات زراعی مربوط می شود و موقیت جغرافیایی خاص آن در نزدیکی استان تهران و همچنین شهر اصفهان باعث شده است تا در مسیر تردد های بیشماری در طول سال قرار گیرد. البته وجود معادن بیشمار سنگ های مختلف مانند تراورتن، مرمر و گرانیت نیز خود دلیل دیگری بر اهمیت ویيه اقتصادی این محدوده هستند.

از همین جهت مجموعه فرودگاهی نیز برای این شهر در نظر گرفته شده است تا باعث تسریع در روند توسعه این منطقه از کشور شود، در ادامه به بررسی و صحبت در مورد آن خواهیم پرداخت.

رزرو آنلاین بلیط هواپیما کاشان مشهد

همان طور که گفتیم وجود مجموعه ای فرودگاهی در این شهر باعث شده است که امروزه بلیط هواپیما کاشان مشهد نیز به لیست رزرو های مسافران در روز های مختلف سال اضافه شود.

این فرودگاه جز مجموعه های نسبتا قدیمی کشور است و گفته می شود احداث آن در اوایل  سال های 74 به اتمام رسیده و در همان سال نیز به بهره برداری رسیده است.

شاید به نظر برسد که این فرودگاهی کوچک باشد اما باید گفت به غیر از باند اصلی به طول 3 کیلومتر و برج مراقت، سالن های اصلی، بخش های اداری فرودگاه و اطلاعات پرواز تمامی امکانات رفاهی اعم از رستوران، کافی شاپ، نماز خانه، پارکینگ خودرو، اینترنت در فضای فرودگاه و مواردی از این دست برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته شده است.

همچنین برای دسترسی به این فرودگاه بایدد به سمت بخش جنوبی شهر حرکت کنید و پس از مسافت تقریبی 15 کیلومتر به آن خواهید رسید. هر چند در داخل خود فرودگاه نیز امکان رزرو پرواز برای شما وجود دارد اما بهتر است به صورت اینترنتی و از قبل پرواز های مورد نظر خود را مورد بررسی قرار هید و نرخ مناسب را رزرو کنید.

قیمت بلیط هواپیما کاشان به مشهد

معمولا بهتر است برای روز های مختلف قیمت بلیط هواپیما کاشان به مشهد را مورد بررسی قرار داد. معمولا پرواز از این شهر به سمت فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد در روز های مختلف نرخ متفاوتی دارد.

اما اطمینان داشته باشید که با توجه به فاصله این دو شهر و مسیری که باید طی کرد، سفر هوایی گزینه بهتر خواهد بود همچنین با استفاده از آنی تیک 24 می توانید به ارزان ترین نرخ ها سترسی داشته باشید.

ار نگاهی به ابزار های فاصله سنجی بکنیم، متوجه خواهید شد که فاصله این د شهر در حدود 1000 تا 1100 کیلومتر بسته به مسیری که انتخاب می کنید است. هر چند شهر کاشان از لحاظ آب و هوایی و همچنین موقعیت جغرافیایی کویری محسوب می شود، اما بهترین راه برای دسترسی به پایتخت معنوی ایران از طریق این شهر و به صورت زمینی این است که به سمت شهر قم و از آنجا از طریق استان سمنان خود را به مقصد برسانید.

به این دلیل این مسیر بهتر است که، شما نوار شمالی کویر مرکزی ایران را طی می کنید و همچنین امنیت این مسیر نیز بیشتر است. با در نظر گرفته این گزینه ها می توان متوجه شده که زمانی در حدود 12 الی 13 ساعت برای طی کردن این مسیر با سرعتی ایمن نیاز است. و اگر میزان مصرف بنزین را در این را تعیین کنید می توان به این نتیجه رسید که سفر با اتومبیل شخصی و یا حتی اتوبوس از لحاظ زمانی به صرفه نبوده و در شرایطی نیز نرخ آن با قیمت پرواز ها برابری می کند.

به همین دلیل ما برای سفر بازگشت نیز بلیط هواپیما مشهد به کاشان را به شما پیشنهاد می دهیم. چرا که سفری که ده ها ساعت به طول می انجامد را می توانید در زمانی کمتر از 1.5 به اتمام برسانید.

رزرو بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان

اگر به دنبال این هستید که هزینه های سفر خود را کاشه دهید رزرو بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان بلیط هواپیما کاشان و بلیط هواپیما مشهد نیز راهی برای این کار است. البته این را در نظر داشته باشید که بهتر است بر اساس برنامه ریزی سفر کنید. یعنی بلیط هواپیما کاشان مهشد را به صورت سیستی از روز ها قبل رزرو نمایید.

اما اگر نرخ ها برای شا زیاد به نظر می رسند و یا سفری ناگانی در پیش دارید این دسته از بلیت های پرواز برای شما مناسب خواهند بود اما باز هم، شانس در اینجا دخیل است به این دلیل که شاید در همه روز ها صندلی های پرواز به صورت لحظه آخریو یا چارتر به فروش نرسند.