استان خوزستان در بخش جنوب غربی کشور واقع شده است و راه های ارتباط زیادی با دیگر نقاط کشور دارد که یکی از آن ها بلیط هواپیما ماهشهر مشهد است. همان طور که گفته شده این استان ذخایر بیشماری از نفت و گاز را در خود جای داده است و به غیر از بحث منابع و معادن، دارای شگفتی های طبیعی و جاذبه های گردشگری و باستانی زیادی نیز است.

از این رو اهمیت وجود خطوط هوایی در شهر های مختلف این استان چند برابر می شود و این شهر بندری نیز از قاعده ای که گفتیم مستثنی نیست.

بر اساس اطلاعاتی که در دست داریم، فرودگاهی که در این بندر ساخته شده است در سال 1395 تاسیس گردیده و جز فرودگاه های تازه ساز گشور به حسا می آید و پرواز های معددی را نیز به شهر های چون تهران، شیراز، اصفهان و مرکز استان راسان  رضوی انجام می دهد.

این مجموعه از لحاظ جغرافیایی در غرب شهر قرار دارد و برای دسترسی به ان به زمانی کمتر از 10 الی 15 دقیقه نیاز خواهید داشت. با ماه همراه باشید تا نکات جذاب دیگری را در خصوص این مسیر هوایی در ادامه دنبال کنیم.

رزرو آنلاین بلیط هواپیما ماهشهر به مشهد

شاید از خود پرسیده باشید که چرا رزرو آنلاین بلیط هواپیما ماهشهر به مشهد را باید انجام داد. خوب بد نیست در این زمینه قدری به بررسی و تحلیل بپردازیم. این شهر بندری که مبدا سفر شما است، در نیمه جنوبی کشور و استان خوزستان واقع شده است. جمعیتی ک در این شهر زندگی می کنند چیزی در حدود 250 هزار نفر و به دلیل قرار گیری در عرض های جنوبی دارای آب و هوایی گرم است.

و مقصدی که شما قصد دسترسی به آن را دارید، یعنی مرکز استان خراسان رضوی در بخش های شرقی و مرکز کشور قرار دارد که از لحظا جمعیتی و وسعت شهر سازی به عنوان یکی از کلان شهر های کشور به حساب می آید.

برای رفتن از این شهر بندری به سمت پایتخت معنوی ایران راه ها مختلفی را در دست دارید. سه مسیرزمینی وجود دارد که از استان ها و شهر های مختلف می گذرند.

نزدیک ترین آن ها که از شهر یزد عبور می کند چیزی در حدود 1600 کیلومتر درازا دارد و می توان گفت در صورت رانندگی به صورت پیوسته، باید 16 الی 17 ساعت رانندگی کنید. به همین دلیل شاید بهترین راه سفر به این شهر و یا حتی در مسیر بازگشت بلیط هواپیما مشهد به ماهشهر باشد.

قیمت بلیط هواپیما ماهشهر مشهد

همیشه در طول سفر ها برای اینکه بتوانید از نقاط دیدنی های شهر مقصد بازدید کرد باید مدیریت مالی انجام داد. از این رو قیمت بلیط هواپیما ماهشهر مشهد اهمیت می یابد.

با توجه به حجم پرواز ها در این مسیر هوایی، نرخ ها دام در حال تغییر هستند اما نگران نباشید با امکانات جستوجویی که ما در آنی تیکت 24 در اختیار شما قرار می دهیم می توانید بهترین و ارانترین پرواز ها را رزرو کنید.

اماکن گردشگری متنوعی در این شهر وجود دارد، بای مثال می توانید به پارک زیبای هفت حوض بروید و ساعاتی خوبی را در این منطقه زیبا سپری کنید. این منطقهزیبا به صورت پارکی دره ای مانند با آب گیر های متعدد که به حوض معروف هستند، در سمت جنوبی شهر قرار دارند و برای رسیدن به آن باید از جاده خلج استفاده کنید. محیط این پارک طبیعی به گونه ی دشت مانند است و دارای پستی و بلندی های کم ارتفاع و بسیار جذاب است.

بلیط لحظه آخری و چارتر

در روز های مختلفی که پرواز انجام می شوند، می توانید بلیط لحظه آخری و چارتر بلیط هواپیما ماهشهر و بلیط هواپیما مشهد را رزرو کرد. البته باید در نظر داشته باشید که گرچه این پرواز ها و در واقع این نوع از بلیت پرواز ارزانترین در بین سایر روش های رزرو صندلی هواپیما هستند، اما باید این نته را در نظر بگیرید که این نوع از پرواز ها قابلیت استرداد ندارند و در صورتی که بخواهید بلیط پرواز را به مشهد کنسل کنید این امکان برای شما وجود دارد و یا اینکه هزینه خیلی کمی قابل عودت خواهد بود.