با احداث بخش جدید فرودگاه این شهر ساحلی، بلیط هواپیما نوشهر مشهد نیز به لیست های فروش پرواز های کشور اضافه گردید. این شهر در استان مازندران قرار دارد و از شمال به دریای خزر و از غرب به شهر چالوس منتهی می شود و به همین دلیل یکی از شهر های پر رفت و آمد در شمال کشور است.

گفتنی اس پروژه احداث مرکز فرودگاهی در این شهر ا سال های 1330 آغاز شد و در ابتدا بیشتر پرواز های ترابری به این نقطه انجام می شد و بعد ها، در ده 60 ساخت و ساز این فرودگاه گسترش یافت و به شکل امروزی رسید.

از ان زمان پرواز های متعددی از طریق این فرودگاه به شهر های مثل تهران و یا مرکز خراسان رضوی انجام می شود. همچنین برای دسترسی به این فرودگاه باید به سمت غرب شهر و در جاده منتهی به چالوس حرکت کنید.

رزرو آنلاین بلیط هواپیما نوشهر  مشهد

طبیعی است که با در نظر گرفتن بعد فاصله این دو شهر به صورت منی می توان گفتن که رزرو آنلاین بلیط هواپیما نوشهر مشهد کاری به صرفه است. زیرا برای رسیدن از این شهر به پایتخت معنوی کشور، باید مسیری ده ساعته را طی کنید.

که البته طول آن در حدود 900 کیلومتر بر آورد می شود، لبته بسته به مسیری که برای سفر انتخاب می کنید چون راه های جاده ای بسیار متنوع هستند و از شهر های مختلفی در بین راه می توان عبور کرد. نزدیک ترین راهی که برای سفر مینی در اینجا پیشنهاد می شود.
از طریق مسیر قائم شهر به بابل است و در ادامه با گذر از استان سمنان می توانید خخود را به نیشابور و سپس مشهد برسانید.

قیمت بلیط هواپیما نوشهر مشهد

اگر به دنبال بهترین نرخ ها رای پرواز هستید، بد نیست تا زمان کوتاهی را اختصاص دهید و قیمت بلیط هواپیما نوشهر مشهد را در سامانه آنی تیکت 24 بررسی کنید.  کافی است تا از گزینه های مختلفی که برای مرتب سازی قیمت پرواز ها در اختیارتان قرار گرفته استفاده کنید، تا نرخ هر پرواز را به صورت لحظه ای مشاهده کنید.

البته لازم است این نکته را مد نظر داشته باشید که پرواز های بین این دو شهر به صورت همه روزه انجام نمی شود و برنامه ثابتی برای حرکت در روز های هفته وجود. دقت در رزرواسیون باعث می شود شم بتوانید هزینه های خود را به درستی مدیریت کنید.

چرا که این کلان شهر مقدس، علاوه بر بعد مذهبی، دارای فضا های گردشگری متعددی نیز هست. یکی از آن ها منطقه چالی دره است، در گذشته های بسیار دور و در منطقه ییلاقی معروف طرقبه در نزدیکی این شهر، رودخانه جاغرق جاری بود است. در طی پروژه های عمرانی تصمصم بر این شده است که آب بند، و بعد ها سدی بر روی مسیر آب ساخته شود.

در حال حاظر اگر به این مکان سری بزنید، مجموعه ای مدرن و بسیار زیبا را بر روی دریاچه مصنوعی پشت این سد مشاهده می کنید، امکاناتی مثل تله کابیننیز در نظر گرفته شده است تا بتوانید خودتان را به آن سوی این دریاچه زیبا برسانید جایی که می توانید از کافه ها، رستوران ها و فضای مجلل آن استفاده کنید و حتی در آب به قایل سواری بپردازید.

بلیط لحظه آخری و چارتر

اگ به دنبال این هستید تا ار پرواز های اکونومی، بیزنس و یا فست کلاس، رزرو های ارزانتری انجام دهید، بلیط لحظه آخری و چارتر برای شما انتخاب بسیار مناسبی هستند. معمولا در کشور ما اجاره کردن پرواز ها بیشتر برای سازمان ها و نهاد ها انکان پذیر است.

اما برخی شرکت های مسافربری نیز با رزرو صندلی های پرواز به نام خود، و در واقع اجاره مستقیم آن از ایرلاین ها، در راستای فروش آن ها با نرخی ارزانتر اقدام می کند. این که در هر دو مسیر یعنی حتی برای بلیط هواپیما مشهد به نوشهر نیز صورت می پذیرد.

فقط باید قدری جستوجو کنید و یا منتظر بمانید، اگر خوش شانس باشید، حتی می توانید پرواز های لحظه آخری بلیط هواپیما نوشهر و بلیط هواپیما مشهد را با نرخی بسیار پایین رزرو کنید.