در این مطلب به بررسی بلیط هواپیما ارومیه مشهد خواهیم پرداخت. شهر مبدا شما مرکز استان آذربایجان غربی است و یکی از خوش آب و هوا ترین شهر های ایران قلمداد می شود. به عنوان یکی از کلان شهر های ایران دارای جمعیتی بیش از نیم ملیون نفر است که قالبا ترک زبان هستند و در ابعاد 11000 هکتار گسترش یافته است.

شرایط آب و هوایی این منطقه به دلیل قرار گیری در ناحیه شمال و شمال غربی کشور، متاثر از وزش باد های دریای مدیترانه است و از طرفی با در نظر گرفتن ارتفاع 1400 متری از سطح دریا و همچنین وجود ارتفاعات در اطراف آن دارای روز های برفی و بارانی زیادی در طول سال است که تقریبا 130 روز در سال گزارش شده است.

فرودگاه بین المللی این شهر به نام شهید باکری شناخته می شود. تاسیس آن مربوط به زمان 1395 است و پرواز های داخلی و خارجی زیادی از این مرکز صورت می گیرد که پرواز های خارجی عموما به مقصد کشور ترکیه و شهر های زیارتی عراق و نیز برخی پرواز های مستقیم به مکه انجام می شوند.

از لحاظ دسترسی برای رفتن به این فرودگاه باید به سمت بخش شمالی این شهر و ناحیه عسگر آباد حرکت کنید و گویا این فرودگاه تا مرکز شهر حدود 20 کیلومتر فاصله دارد، نکته ای که برای بحث دسترسی و به موقع سوار شدن به پرواز در نظر داشته باشید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما ارومیه مشهد

بهتر است قبل از ورود به بحث رزرو آنلاین بلیط هواپیما ارومیه مشهد نگاهی به ابعاد این سفر و مزیت های مسافرت هوایی بین این دو شهر داشته باشیم.

خوب از لحاظ جغرافیایی بحث ما بر سر رسیدن از یک نقطه در شمال غرب کشور به منطقه ای دیگر در شرق است. اگر به راه های زمینی نگاهی بیاندازیم، متوجه خواهیم شد که نزدیک ترین مسیر برای رسیدن از طریق استان تهران و نوار شمالی کشور قابل تردد است، البه با فاصله ای 1500 کیلومتری.

با در نظر گرفتن اینکه شما بخواهید به صورت پیوسته نیز رانندگی کنید و با صرفه نظر کردن از سختی مسیر، خستگی بین راه، بارش های برف و باران و خلوتی جاده ها چیزی در حدود 17 ساعت رانندگی لازم است تا به پایتخت معنوی ایران برسید.

البته راه های دیگری نیز مثل قطار یا اتوبوس نیز وجود دارند که شاید ارزان تر به نظر برسند اما باز هم طولانی بود و خستگی راه را برای شما به همراه دارند. با توجه به این مسائل می توان متوجه شد که باید برای سفر های طولانی راه بهتر یهنی پرواز را انتخاب کرد.

از همین رو ما را رزرو اینترنتی را برای شما فراهم کردیم تا بتوانید در کترین زمان ممکن که برای این مسیری چیزی نزدیک به 2 ساعت است، خود را به مقصد برسانید.

قیمت بلیط هواپیما ارومیه مشهد

بیشتر گردشگران و یا مسافران به دنبال این هستند که بدانند قیمت بلیط هواپیما ارومیه مشهد چقدر است و این را ملاک برای انتخاب زمان سفر قرار می دهند.

از همین رو ما امکانی را برای شما در آنی تیک 24 در نظر گرفته ایم تا بتونید به ارزانترین نرخ ها دسترسی داشته باشید. اما این نکته را بدانید که، چون مقصد شما یک شهر مذهبی است از این رو در زمان اعیاد و یا مراسمات دینی به طریقی نرخ سفر ها افزایش می یابد. به این دلیل که زوار زیادی برای انجام زیارت به این شهر سفر می کنند و با افزایش تقاضا ناگزیر قیمت پرواز ها نیز روند رو به رشدی در پیش می گیرند.

البته شهر مشهد به دلیل جاذبه هی تاریخی، باستانی و طبیعی که دارد هم مقصد خیلی از گردشگران و مسافران است. برای مثال وجود غار های طبیعی زیاد باعث شده است که غارنوردان زیادی از راسر ایران و حتی جهان برای باز دید از این پدیده های طبیعی جذاب به این شهر سفر کنند. با خرید بلیط هواپیما ارومیه مشهد بازدید از این جاذبه ها به راحتی امکان پذیر است.

برای نمونه می توان به غار مغان که یکی از طولانی ترین غار های استان خراسان رضوی از لحاظ عمق و ساختار اشاره کرد که با خرید بلیط هواپیما مشهد می توانید دسترسی راحتی به آن داشته باشید. این غار در نزدیکی روستایی با همین اسم وجود دارد و برای رفتن به آن لازم است تا از محل روستا قدری پیاده روی کنید.

البته در سال های گذشته با افزایش بازدید گردشگران از این غار جاده ای نیز تا نزدیکی این محل کشیده شده است. بر اساس مستندات قدمت این غار و دالان های ان به ملیون ها سال پیش باز می گردد و آثار بسیار فسیل های جانوران دوران های زمین شناسی در آن به چشم می خورد. امروزه نیز هنوز آثار حیات در آن وجود دارد و با ورود به این غار خفاش های زیادی را در نقاط مختلف آن می توان مشاهده کنید.

البته غار های متعد دیگری نیز نظیر مزداوند فاس، سیر، غباد سلیمان و زری نیز وجود دارد که هرکدام شگفتی خاص خود را دارند. در کل باید گفت فارغ از بحث قیمت، خرید بلیط هواپیما راهی آسان برای دسترسی سریع به هر مکانی در کشور است که امکان سفر هوایی را دارد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

معمولا با افزایش سفر ها شاهد این هستیم که بلیط لحظه آخری و بلیط چارتر ارزان نیز به لیست ها فروش پرواز ها اضافه می شود. ما در این سامانه به شما این امکان را می دهیم که برای هر تاریخی از وجود پرواز های لحظه آخری و یا چارتر با خبر شوید. فرقی نمی کند هک شما به دنبال بلیط هواپیما ارومیه مشهد باشید یا بلیط هواپیما ارومیه یا هر مسیر دیگری.

کافی است در سیستم ما وارد شوید و شماره تماس و یا آدرس پست الکترونیک خود را وارد کنید و مشخص کنید علاقه مند به سفر در چه مسیر هایی هستید تا به این روش از تغییرات نرخ و انواع پرواز ها آگاه شوید. این کار برای بلیط هواپیما مشهد به ارومیه و یا هر مسیر دیگری که بخواهید میسر است.