استان بوشهد دارای شهر های گوناگونی است که مسیر های هوایی به آن ها منتهی می شوند در این بین شما با بلیط هواپیما عسلویه مشهد می توانید یک سفر بسیار سریع به شمال شرق کشور و استان خراسان رضوی داشته باشید.

این شهر بندری به دلیل قرار گیری در نزدیکی خلیج نایبند و خلیج فارس و وجود منابع عظیم نفت و گاز در این بخش شهرت دارد. از لحاظ جغرافایی در عرض 27 درجه قرار دارد اما علی رفم قرار گیری در کنار دریا بارش های سالیانه چندانی ندارد.

علت این امر این است که ارتفاعات چندانی در حوالی آن و جود ندارد و به طور کلی زاگرس جنوبی دارای کوه های نسبتا کم ارتفاعی است که نمی تواند رطوبت را در این ناحیه  نگه دارد.

از همین رو هوا در این شهر نسبتا گرم و مرطوب است و در تابستان ها نیز گرمای هوا بسیار طاقت فرسا است. به همین دلیل در مسیر عکس، یعنی از خراسان رضوی به این منطقه گردشگران و مسافران بیشتر بلیط هواپیما مشهد به عسلویه را برای ماه های سرد سال یعنی پاییز و زمستان خریداری می کنند.

رزرو آنلاین بلیط هواپیما عسلویه به مشهد

اگر بخواهید به سرعت خود را از این شهر بندری به پایتخت معنوی ایران برسانید بهترین راه برای شما رزرو آنلین بلیط هواپیما عسلویه به مشهد است. این شهر با داشتن فرودگاه بین المللی خلیج فارس ک ددر اویل ده هشتاد ساخته شد پرواز های زیادی را به شهر های مختلف داخلی و خارجی به انجام می رساند.

زیر ساخت های بسیار مهمی برای این فرودگاه در نظر گرفته شده است و در حال حاظر با داشتن دو باند پروازی آماده جابجای مسافران و محموله های باری در سطح بین المللی است.

این فرودگاه در شمال شرقی خلیج نایبند ساخته شده است و با طی کردن فاصله 15 کیلومتری از مرکز شهر می توانید خود را به ان برسانید. با بررسی برنامه های پروازی می توان گفت به غیر از این مسیر پروازی، پرواز های متنوعی به شهر ای مثل اصفهان، اراک ، تهران، شیراز، همچنین برخی جزیره های جنوبی کشور مثل کیش انجام می شود. و مقصد اصلی پرواز های خارجی دبی است.

قیمت بلیط هواپیما عسلویه مشهد

راه دور و درازی برای سفر از استان بوشهر به خراسان رضوی است از همین رو شاید قیمت بلیط هواپیما عسلویه به مشهد برای شما خیلی به صرفه تر از یک جابجای زمینی باشد.

بر اساس داد های نقشه های جغرافیایی فاصله ای 1700 کلومتری بین این دو شهر وجود دارد که اگر با یک سرعت مطمئن و ایمن برای رانندگی در جاده طی شود، این سفر چیزی در حدود 19 ساعت به طول خواهد انجامید. از همین رو بهتر است تا با استفاده از سامانه ما به بررسی ارزانترین نرخ های پرواز بپردازید تا بتوانید این مسافت بسیار طولانی را در زمان حدود 1.5 الی 2 ساعت بسته به شرایط جوی طی کنید.

بد نیست به این نکته هم بپردازیم که یک سفر هوایی از این جهت قیمت نیز یک برتری نسبت به سایر روش های دسترسی به این کلان شهر شرقی کشور دارد و ان این است که می توانید با یک رزرو ارزان، مدیریت مالی بسیار خوبی برای ادامه سفرتان انجام دهید.

چرا که شهر مشهد دارای مناطق دیدنی و بسیار خوش آب و هوایی است، برای مثال برای افرادی که ساکن شهر های جنوبی هستند و همیشه در آب و هوای گرم به سر می بردند رفتن به ییلاق های بسیار زیبای اطراف این شهر بسیار جالب و جذاب خواهد بود.

طرقبه یکی از این مکان ها است که حتما اسم آن را بسیار شنیده اید، این منطقه در 20 کیلومتری شهر قرار دارد و با استفاده از ماشین های شخصی، تاکسی و حتی اتوبوس های شهر نیز می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

این منطقه به دلیل آب و هوایی بسیار خوب در اکثر نقاط سال، وجود رودخانه در میسر آن، همچنین رستوران ها و مراکز تفریحی و از همه مهم تر نحوه ساخت و ساز و بنا هایی که در ان قرار دارد همه ساله مسافران زیادی را به خود جذب می کند. بلیط  هواپیما عسلویه  مشهد می توان سفری پر از لحظات خوب را برای شما در این شهر به ارمغان بیاورد.

بلیط لحظه آخری و چارتر

اگر بخواهید سفری ارزان داتشته باشید بلیط لحظه آخری و چارتر به شما این امکان را می دهند. در اصل فرروش چنین پرواز های به این دلیل صورت می گیرد که هم شرایطی سفری ارزان برای مسافران فراهم شود و از سوی دیگر شرکت های هواپیمایی و ایرلاین هایی که پرواز را انجام می دهند ذی نفع خواهند بود.

برای بلیط هواپیما عسلویه و بلیط هواپیما مشهد و یا هر مقصد دیگری که بخواهید کافی است تا تیک مربوط به پرواز های لحظه آخری و یا چارتر را در سامانه ما فعال کنید تا این پرواز های برای شما نمایش داده شوند.