در این مطلب به بحث در مورد بلیط هواپیما رشت مشهد می پردازیم، مرکز استان گیلان با دارا بودن یکی از فرودگاه های قدیمی کشور که در سال های 1315 تا 1318 ساخته شدهآ امروزه یکی از مراکز و فرودگاه های مهم و حساس کشور است و پرواز های متعدد داخلی و خارجی را به انجام می رساند.

و در بحث قیاس و رتبه بندی، به دلیل حجم پرواز، باند های فرودگاهی و همچنین مسئله دسترسی آن را یکی از فرودگاه های برتر کشور می داند. نام این فرودگاه را به افتخار میرزا کوچک خان که از مشاهیر نامدار کشور و خطه گیلان به حساب می اید به نام سردار جنگ می شناسند.

برای دسترسی به این فرودگاه باید به سمت خیابان ولعصر حرکت کنید. بر اساس داده هایی که در دست است روزانه بین 50 تا 70 پرواز در این فرودگاه صورت می گیرد که مسیر هوایی که با استن خراسان رضوی دارد تنها یکی از آن ها است.

رزرو آنلاین بلیط هواپیما رشت مشهد

سفر های هوایی همیشه برای پیمودن مسیر های طولانی راه بسیار مناسبی هستند و برای انجام این کار می توانید در زمان اندکی رزرو آنلاین بلیط هواپیما رشت مشهد  را انجام دهید.

بر طبق راهنما های جاده ای، برای رفتن از استان گیلان به شرق کشور و این شهر مقدس دو مسیر پیشنهادی وجود دارد که اولین ان ها که نزدیک ترین است چیزی نزدیک به 1000 کیلومتر فاصله دارد. و گر مایل باشید مسیر دوم را انتخاب کنید باید گفت مسیر در حدود 1300 کیلومتر را در پیش خواهید داشت.

البته با در نظر گرفتن شرایط جوبی مناسب برای رانندگی، زیرا می دانید که منطقه گیلان در ناحیه رشته کوه های مرتفع البرز واقع شده است و به همین دلیل میزان بارش های سالیانه و مخصوصا برف و باران در ماه های فصل زمستان افزایش می یابد و باعث کندی حرکت و در شرایطی حتی مسدود شدن جاده ها می شود.

اگر همه چیز درست پیش برود چیزی در حدود 10 الی 13 ساعت باید به صورت زمینی رانندگی کرد تا به مقصد رسید. در حالی که می توانید با انجام یک پرواز حتی در مسیر برگشت، با بلیط هواپیما مشهد به رشت کار خود را آسان کنید.

قیمت بلیط هواپیما رشت مشهد

به دلیل حجم پرواز ها در این مسیر هوایی، بعضا تغییرات زیادی را در قیمت بلیط هواپیما رشت مشهد شاهد هستیم. اگر نگاهی دقیق تر به این دو شهر داشته باشیم، می بینیم که شهر مبدا به عنوان یکی از بهترین شهر های توریستی کشور مطرح است و مقصد نیز، شهری زیارتی و سیاحتی است و از همین رو تردد های زیادی در طول سال بین این دو نقطه انجام می شود.

از همین رو این کاملا طبیعی است که نرخ پرواز ها، حتی در طول هفته نیز متفاوت باشد. البته اگر برنامه درست و به هنگامی برای سفر خود داشته باشید، قطعا می توانید ارزانترین پرواز های موجود را رزرو کنید.

چرا که اید در نظر داشته باشید، مرکز خراسان رضوی به عنوان دومین شهر مهم کشور دارای جاذبه های تاریخی، تفریحی و مراکز زیارتی زیادی است و بهتر است تا هزینه های سفر خود را به نحو درستی مدیریت کنید.

بلیط لحظه آخری و چارتر

اگر به دنبال ارزان ترین نرخ های پرواز بلیط هواپیما رشت و بلیط هواپیما مشهد هستید، بلیط لحظه آخری و چارتر به شما کمک می کنند تا ارزان سفر کنید. البته معمولا بیشتر مسافران برای رزرو این دسته از پرواز ها کمی سر در گم می شوند اما با در آنی تیکت 24 به شما کمک می کنیم تا خیلی راحت این پرواز ها را زرو نمایید. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که از فیلتر های داخل سامانه برای پیدا کردن این نوع از پرواز ها در تاریخ مورد نظر خود اقدام کنید.