گسترش راه های هوایی در کشور مسیر های متنوعی را در اختیار مسافران گذاشته است. بلیط هواپیما ساری مشهد به عنوان یک راه هوایی پرتردد در این میان جایگاه ویژه ای دارد.

مرکز استان مازنداران یکی از پر تراکم ترین و نقاط در شمال ایران است و به نحوی بیشترین جمیت استان های شمالی کشور را نیز در خود جای داده است.

اگر به تاریخ پیدایش این شهر سری بزنیم، خواهیم دید که آثاری مربوط به دوران های پیش از اختراع خط نیز در این محدوده یافت می شود اما به طور دقیق زمان سکونت در این محل و شهر نشینی در آن را می توان به حدود 2500 تا 3000 سال پیش نسبت داد.

چنان که در آثار به جایی مانده از عصر سلوکیان و ساسانیان به وجود آن اشاره شده است و در مستندات ادبیات پارسی، نظیر شاهنامه حکیم ابوالقاسم فردوسی طوسی نیز به این شهر و اشاره شده است.

محل امروزی آن در قسمت مرکزی استان مازندران و امتداد شرقی کوه های البرز واقع شده است. وسعت کنونی شهر را 85 کیلومتر مربع تخمین می زنند و جمعیتی 400 هزار نفری در آن ساکن اند.

رزرو آنلاین بلیط هواپیما ساری مشهد

پرواز های زیادی روزانه از فرودگاه بین المللی دشت ناز به شهر های مختلف انجام می شود و همین مسئله امکان رزرو آنلاین بلیط هواپیما ساری مشهد را برای گردشگران و مسافران فراهم کرده است.

این فرودگاه در سال 1328 در بخش شمال شرقی ساری تاسیس شده است و امروزه پرواز های داخلی و خارجی زیادی از ان به انجام می رسد. بر اساس برخی از منابع روزانه حدود 5 تا 7 پرواز از ان صورت می گیرد.

برای دسترسی به این مجموعه باید از جاده خروجی شهر که به سمت شهرستان نکا می رود استفاده کنید و پس از عبور از بادله قبل از منطقه سورک به سمت بخش زیت علیا بروید. البته اگر به منطقه آشنایی نداشته باشید اصلاجای نگرانی نیست چرا که تابلو های راهنمای زیادی جهت هدایت مسافران در کنار جاده نسب شده است.

همچنین با استفاده از تاکسی های شهری و یا فرودگاهی نیز می تواند خود را به فرودگاه برسانید. ولی چون حدود 20 دقیقه از مرکز شهر تا این مکان راه وجود دارد، سعی کنید برای عقب نماندن از تشریفات پرواز حدود 1.5 ساعت زود تر از زمان انجام پرواز در محل فرودگاه حاظر باشید، تا با خیالی آسوده ادامه سفرتان را به سر انجام برسانید.

قیمت بلیط هواپیما ساری به مشهد

با توجه به نوسانات اقتصادی اخیر بیشتر مسافران به دنبال ارزان ترین روش های سفر هستند و اینجا  است که قیمت بلیط هواپما ساری به مشهد به طرز چشمگیری اهمیت پیدا می کند.

فاصله زمینی و محور های مواسلاتی که بین مراکز استان های مازندران و خراسان رضوی وجود دارند متعدد است، اما در نزدیک ترین راهی که بخواهید به صورت زمینی سفر کنید مسیر حدود 750 کیلومتری پیش روی شما است.

اگر با خودرو شخصی سفر کنید، با احتساب توقف بین مسیر و رانندگی با سرعتی مناسب، 9 الی 10 ساعت زمان نیاز خواهید داشت و از سمت دیگر همین میزان زمان طول می کشد تا با استفاده از اتبوس این سفر را انجام دهید.

از انجایی که استان مازندران در ناحیه ای کوهستانی قرار داردف سفری اینچنین در فصل های سر یال مانند پاییز و زمستان به دلیل بارش های سنگین برف و باران در این استان قدری دشوار خواهد بود.

برخی از مسافران نیز ترجیح می دهند از خط راه آهن استفاده کنند. در این حالت باید گفت که زمان بیشتر در حدود 15 ساعت در سفر خواهید بود و کما اینکه در هر دو روش قبلی نرخی که باید بپردازید چندان تفاوت با یک سفر هوایی ندارد حتی برای سفر بازگشت.

در حالی که شما با یک قیمت مناسب و برابر با دو روش قبلی حتی بلیط هواپیما مشهد به ساری را برای بر گشتن رزرو کنید و این مسافت را در زمانی کمتر از 1.5 با آسودگی خاطر طی کنید.

رزرو بلیط لحظه آخری و چارتر

در انی تیکت 24 می تواند در کمترین زمان ممکن رزرو بلیط لحظه اخری و چارتر بلیط هواپیما ساری و بلیط هواپیما مشهد را به انجام برسانید. به این نکته توجه داشته باشید که بیشتر این دسته از بلیط پرواز در روز های پر رفت و آمد به فروش می رسند از همین جهت بهتر است پرواز های سیستمی را در اولویت رزروازیون قرار دهید.