بلیط هواپیما نجف

 

با بلیط هواپیما نجف می تانید سفری داشته باشید به یکی از شهر های زیارتی کشور عراق که در 150 کیلومتری جنوب بغداد قرار دارد. بر اساس سرشماری که در سال 2015 به انجام رسید، جمعیت آن را در حدود 3 ملیون نفر تخمین زده اند و مرکز استانی به همین نام محسوب می شود.

بیشتر این شهر را به بعد مذهبی آن می شناسند و بعد از شهر های مکه و مدینه در عربستان صعودی، نجف یکی دیگر از شهر های مقدس شیعیان است و همچنین بیشتر ساکنان آن نیز به همین مذهب بوده و مرکز سیاسی شعیان عراق نیز به شمار می آید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما نجف

به طور کلی می توان هدف از خرید اینترنتی بلیط هواپیما نجف را یک سفر مذهبی دانست. همان طور که بیان شد، به علت اینکه قبر مطهر حضرت علی (ع) داماد و پسر عموی پیامبر اسلام در این شهر واقع شده است، این شهر در جهان اسلام و همچنین از منظر شیعیان قداست خاصی دارد.

از همین رو در طول سال مسافران زیادی با بلیط هواپیما به این شهر سفر می کنند. همان طور که می دانیم از دید شیعیان مدفن اما علی بعد از خانه خداو قبر پیامبر مکرم اسلام حظرت محمد مصطفی (ص) از اهمیت ویژه ای بر خوردار است. از همین رو در بین سایر شهر های مذهبی بعد از مکه و مدینه می توان این شهر را کانون توجه مسلمانان دانست.

قیمت بلیط هواپیما نجف

سفر های متعدد به این شهر باعث شده است تا قیمت بلیط هواپیما نجف اشرف در زمان  های مختلف سال متفاوت باشد. اما بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که برای مطلع شدن از نرخ پرواز ها، زمان حرکت و یا بازگشت از این شهر زیارتی را در سامانه ما وارد کنید تا ارزانترین پرواز ها و نرخ های مختلف در اختیار شما قرار گیرند.

در کنار زیارت حرم مطهر اما علی (ع) می توانید سری به قبرستان وادی السلام در ضلع شمالی حرم  بزنید. این قبرستان محلی است که بر طبق روایات ارزش معنوی بسیار بالای دارد و آن را محل بازگشت انبیا و مومنان می دانند، همچنین به این محل لقب بزرگترین قبرستان جهان را به دلیل وجود قبور بسیار در آن داده اند.

بلیط لحظه آخری و چارتر 

در صورتی که به دنبال بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان هستید، باید زمان هایی که مراسمات مذهبی بیشتر بر گذار می شوند را مد نظر داشته باشید. به این دلیل که در این ایام حجم سفر ها افزایش می یابد و شما از اکثر فرودگا های کشور می توانید بلیط هواپیما نجف را به مقصد این شهر تهیه کنید.

البته این را نیز مد نظر داشته باشید که برای سفر به کشور عراق و بازدید و زیارت از اماکن مذهبی قبل از هر چیز نیاز دارید تا روادید کشور عراق را تهیه کنید.

می توانید این کار را به دست آژانس ها، تور ها و یا کاروان های زیارتی بسپارید، اما اگر خودتان می خواهید برای این کار اقدام کنید بهتر است اطلاعات دقیقی در این باره کسب کنید و سپس به کنسول و یا سفارت عراق در مشهد، تهران و یا کرمانشاه مراجعه کنید.