یکی از ویژه ترین شهرهای عراق که در نزد شیعیان از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار می باشد شهر مقدس نجف اشرف می باشد. امروزه بلیط هواپیما تهران نجف با توجه بهبود روابط دو کشور ایران و عراق بسیار مورد استقبال می باشد از این رو تور های گردشگری در تمامی طول سال اقدام به برگزاری تور های زیارتی با پرواز مستقیم به این شهر می کنند.

نجف در جنوب بغداد با جمعیتی 800 هزار نفری در نزدیکی شهر کوفه قرار دارد. نجف در زبان عربی به معنای منجوف( مکانی مستطیل شکل و مرتفع که آب در اطراف آن جمع می‌گردد ولی بر سطح آن جاری نمی‌شود) می باشد. این شهر در تابستان گرم و خشک با دمایی بالای 46 درجه سانتیگراد را تجربه می کند اما شرایط در زمستان هم ایده آل نمی باشد چرا که مانند منطق کویری بسیار سخت و سوزناک می باشد.

این شهر توسعه و مشهور شدن خود را مدیون امام اول شیعیان می داند چرا که پیش از اسلام تنها روستای کوچکی با نام شهر الکوفه  بوده است که پس از مشخص شدن مرقد امام علی (ع) نقطه عطفی در این منطقه رخ داد و امروزه کوفه یکی از محله های آن شناخته می شود.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران نجف

برای خرید یک کالا می توانید بطور فیزیکی اقدام به انجام این فعل نمایید یا اینکه از قدرت فضای کسب و کار اینترنتی برای این امر استفاده کنید. امروزه سایت های معتبر گوناگونی همچون آنی تیکت24 اقدام به عرضه بلیط هواپیما تهران نجف می کنند که در این بین براحتی می توان در بستری امن و با سهولت از جزئیات نرخ و شرایط پرواز مطمئن گردید.

بلیط هواپیما نجف با توجه به مکان های مقدس بسیار زیاد این شهر جزو محبوب ترین مسیر های پروازی می باشد. وجود حرم مطهر امام اول شیعیان در این شهر اوج دلدادگی شیعیان با پیشوای اولشان می باشد. حرم مطهر دارای گنبدی طلایی، رواق‌های متعدد و یک صحن باصفا است که در ابتدای امر توسط هارون‌الرشید عباسی بنایی در اطراف مزار ایشان بنا شد اما به دستور نادرشاه افشار بنا آن دچار تغییر شگرف شد که می توان گفت بخش اعظمی از سازه امروزی مربوط به هنر استادان ایرانی آن زمان می باشد.

قیمت بلیط هواپیما تهران نجف

هر چند قیمت تمام شده بلیط هواپیما تهران نجف با توجه به رابطه نزدیک مذهبی میان مردمان این دو کشور، در ایام مختلف دارای نوسان شدید می باشد اما با کمی سیاست پروازی می توانید نازل ترین آن را رزرو نمایید. در ایام اربعین حجم تقاضا برای سفر به این شهر در اوج خود قرار می گیرد که طبیعتا با توجه به محدود بودن تعداد پروازها رشد نرخ خواهد داشت لذا زمان بندی صحیح می تواند بسیار مهم باشد.

بهتر است که بلیط هواپیما نجف به تهران را به گونه از پیش رزرو کنید که افسوس سایر مکان های زیارتی این شهر را نخورید چرا که مسجد حنّانه، آرامگاه کمیل ابن زیاد نخعی، آرامگاه شیخ طوسی، شبستان جامع حضرت زهرا (س)، قصر الاماره، قبرستان وادی السلام، مقام حضرت مهدی، آرامگاه حضرت هود و حضرت صالح(ع)، مقام امام سجاد(ع)، صافی صفا و… از جمله مهمترین مکان های زیارتی می باشد.

رزرو ارزانترین بلیط هواپیما چارتر و لحظه آخری

در برخی ایام سال که حجم تقاضا برای رزرو بلیط چارتر روند نزولی را در پیش می گیرد شرکت های چارتری صندلی های خریداری شده را با ارزانترین نرخ در اختیار متقاضیان قرار می دهند که شما می توانید برای بهره مندی از این مزیت نه تنه در مسیر های خارج کشور بلکه در رزرو بلیط هواپیما تهران هم رزرواسیون را انجام دهید.