در یک راه ساده می توانید با استفاد از بلیط هواپیما اهواز نوشهر خود را از استان خوزستان در جنوب غربی کشور با آب و هوایی شرجی و گرم به یکی از شهر های بسیار زیبا، خوش آب و هوا و ساحلی شمال کشور، در جبهه شمالی رشته کوه های البرز و میانه جنگل های سی سنگان در استان مازندران برسانید.

همان طور که گفتیم شهر مقصد شما در بخش شمالی استان قرار دارد از این رو وجود سواحل و کرانه های دریای خزر جلوه ای بسیار زیبا به آن بخشیده است.

جمعیتی که بر اساس آخرین سرشماری های سازمان آمار ایران برای این شهر تخمین زده شده است حدود 50 هزار نفر و وسعت شهری 1500 کیلومتر مربع بر آورد شده است.

به دلیل وجو جذابیت ههای طبعی زیاد و متنوع در این منطقه، این شهر از قدیم تفرجگاه بسیاری از گردشگران داخلی وخارجی بوده است. البته جدای از بحث گردشگری، وجود بندرگاه  در این شهر باعث شده تا مبادلات تجاری زیادی از طریق آن با کشور های حاشیه دریای خزر صورت بپذیرد. چراکه سالانه بیش از 1000 کشتی و محموله تجاری از این منطقه مبادله می شوند از این رو این شهر نقش اساسی و مهمی در بحث اقتصاد کشوری نیز دارد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما از اهواز به نوشهر

به راحتی و در کمترین زمان ممکن می توانید از طریق پنل کاربری خود و یا منو اصلی سامانه ما خرید اینترنتی بلیط هواپیما از اهواز به نوشهر را انجام دهید. معمولا پرواز ها به صورت سیستمی و از قبل برنامه ریزی شده انجام می شوند و با توجه به حجم مسافر در این مسیر می توان گفت حدود یک تا دو پرواز در طول هفته انجام می شود.

اما باز هم برای اطمینان تاریخ مورد نظر خود را برای حرکت انتخاب کنید تا لیست پرواز ها به صورت آنلاین برای شما نمایش داده شوند.

مراکز تفریحی و تاریخی متعددی برای گردش در این شهر وجود دارد از این رو بهتر است قبل از انجام سفر برنامه ریزی کوتاهی نیز برای گشت و گذار و سپری کردن زمان داشته باشید.

از جمله جاذبه های تاریخی که می توان به چند موردی اشاره کرد. قلعه ملک کیومرث، بنای به جا مانده از سده های پیش از ظهور اسلام در ایران که نشان از سکونت فرمانرروایی در منطقه  کجور بوده است. البته اگر به این بخش سفر کردید می توانید از بقه درویش امیر نیز در روستای لاشک سری بزنید.

از موارد دیگر می توان به موزه تاریخی روستای کندلوس اشاره کرد. این موزه در سال های اخیر به همت خیرین بنا نهاده شده است و اشیا و گنجینه های مختلف از زمان های بسیار دور در ان به معرض نمایش گذاشته شده اند.

قمیت بلیط هواپیما نوشهر اهواز

بهترین روش برای این که مقدار تقریبی قیمت بلیط هواپیما اهواز نوشهر را بدانیم این است که نیم نگاهی به سایر راه های دسترسی بین این دو نقطه داشته باشیم.

در اینجا اولین و مهمترین مسئله بحث مسافت بین این دو شهر است. کافی است تا به ابزار های سنجش مسافت که امروزه به راحتی برای همه بر روی فضای مجازی در دسترس هستند نگاهی داشته باشیم. این فاصله می تواند از 1000 تا 1200 کیلومتر بسته به مسیری که انتخاب می کنید متفاوت باشد.

حال دو راه به نظر می رسد، اینکه بخواهید با وسیله شخصی سفر کنید و یا از اتوبوس استفاده کنید. در هر دو صورت لازم است زمانی حدود 13 الی 14 ساعت در اختیار داشته باشید چرا که سفر زمینی شما همین میزان به درازا خواهد انجامید.

از طرف دیگر راه سومی نیز وجود دارد و ان این است که با استفاده از قطار از شهر مبدا خود به پایتخت بروید و از انجا مجدد با اتوبوس و یا و ماشین به سمت استان مازندران حرکت کنید که باز هم در این جا هزینه شما افزایش می یابد، و هم مدت طولانی سفر شما را کلافه خواهد کرد.

در صورتی که با پرواز می توانید این زمان را به کمتر از 2 ساعت کاهش دهید و سفری بسیار راحت تر داشته باشید. در هر صورت انتخاب و چگونه گی برنامه ریزی سفر با شما است. اما  می توانید در هر زمانی که به خواهید از نرخ پرواز ها حتی در مسیر بازگشت یعنی بلیط هواپیما نوشهر به اهواز مطلع شوید.

بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان

بیشتر مسافران برای اینکه بتوانند هزینه های خود را مدیریت کنند به دنبال بلط لحظه آخری و چارتر ارزان هستند. این کار از جهتی مفید است، اینکه شما می توانید پولی را که باید صرف مسیر کنید را برای بازدید از جاذبه های گردشگری مانند، پاک جنگلی سی سنگان، پل خیرود، پل ماشلک، گردکل، آبشار چلندر، روستای حریت و بسیاری دیگر از جاذبه های این شهر زیبا کنید.

اما این نکته را در نظر داشته باشید که وقتی بلیط هواپیما نوشهر  و بلیط هواپیما اهواز را برای خود و همسفرانتان رزرو می کنید، بهتر است برنامه ریزی قبلی داشته باشید و به امید پرواز های لحظه آخری و ارزانترین نرخ نباشید. چرا که معمولا این بلیت ها به صورت محدود در این خط هوایی ارائه می شوند.