بلیط هواپیما نیویورک

 

در این مقاله قصد داریم تا در مورد بلیط هواپیما نیویورک صحبت کنیم، سفری که شما را به پرجمیعت ترین نقطه ایالات متحده آمریکا خواهد برد. جمعیت ساکنان این شهر تا سال 2019 میلادی حدود 8 ملیون نفر به صورت ثابت و تا 15 ملیون به صورت متغییر گفته شده بود. مساحت این منطقه حدود 300 مایل مربع یا به عبارتی 790 کیلومتر مربع است.

و البته این شهر در آمریکا دارای بزرگترین تراکم جمعیتی در بین سایر ایالت ها است. از بعد جغرافیای این شهر در بخش شمال شرقی کشور و در جنوب شهر مونترال کانادا قرار دارد. ایالتی که این کللان شهر در ان واقع شده است به همین نام خوانده می شود.

به دلیل گستردگی زیاد، نیویورک به عنوان بزرگ ترین شهر جهان شناخته می شود و لقب کلانشهر نیز قدری برای آن کم به حساب می آید. به این دلیل که با احتساب جمعیتی که در حومه این شهر زندگی می کنند، حدود 27 ملیون نفر به صورت آماری جز ساکنان این منطقه شهری هستند. از همین جهت این شهر را در رده مگا سیتی یا شهر های بسیار عظیم می شناسند. بیشتر مسافرانی که با بلیط هواپیما نیویورک به این شهر سفر کردند نیز توصیف های بسیار زیادی از گستردگی آن دارند.

این شهر از ابعاد مختلف اهمیت ویژه ای دارد، مقر اصلی سازمان ملل متحد در آن قرار دارد و به عنوان پایتخت فرهنگی، اقتصادی و رسانه های جهان شناخته می شود.

مراکز سرگرمی بسیار بزرگ، موسسات تحقیقاتی و دانشگاه های برتر جهان، سازمان ها و نهاد های سیاسی متعدد، موراکز آموزشی فراوان و همچنین صنعت مد، ورزش، هنر و گردگشری از دیگر مواردی هستند که می توانید در این شهر بیابید.

قرار گیری در یکی از بزرگترین بندر های طبیعی جهان نیز از دیگر مواردی است که به این شهر ویژگی خاصی بخشیده است. این شهر دارای پنج بخش اصلی است که هر کدام به صورت مستقل اداره می شوند.

حتما در فیلم های آمریکایی نام منطقه های به اسم منهتن، برانکس، بروکلین، کوئینز و جزیره استاتن را شنیده اید، که در واقعه همان بخش های اصلی شهر نیویورک هستند که در گذشته هر کدام یک شهرستان به حساب می آمدند که در طی جریانی در سال 1897 با پیوستن به همین کلان شهر را به وجود آوردند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما نیویورک

در گذشته روش های ببسیار سختی در قیاس با حال برای رزرو پرواز پیش رویی مشتریان بود اما امروزه با خرید اینترنتی بلیط هواپیما نیویورک به آسانی می توانید زمان خود را به بهترین نحوه ممکن مدیریت کنید.

شهری که به آن سفر می کنید بسیار برای شما جالب و شگفت اورد خواهد بود. به عنوان یکی از شهر های بسیار مهاجر پذیر در دنیا، می توان گفت نزدیک به بیش از 750 زبان مختلف در ان شهر تکلم می شود.

چرا که حدود 3.5 ملیون نفر در این شهر ساکن هستند و در ایالات متحده شهروند به حساب می ایند که در خارج از این کشور به دنیا امده اند و بعد ها به آمریکا مهاجرت کرده اند.

از همین رو و در بحث امار و ارقام رکورد دیگری برای این کلان شهر وجود دارد که آن را به تا سال 2016 میلادی به عنوان شهری با بیشترین جمعیت ساکنان خارجی تبدیل کرده بود. همچنین گفته می شود تولیدات ناخالص در این شهر تا سال 2018 بیش از 2 ملیارد دلار بوده.

قیمت بلیط هواپیما نیویورک

در سامانه انی تیکت 24 ما قیمت بلیط هواپیما نیویورک را در هر بازه ای از سال که بخواهید در اختیار شما قرار می دهم. البته باید این را در نظر داشته بشیاد که بلیط سیستمی که در سامانه مشاهده می کنید قطعا نوسان قیمت خواهد داشت از این رو زمانی که از سفر خود مطمئن شدید سعی کنید پرواز را رزرو نمایید.

از این رو می توانید ارزانترین بلیط پرواز نیویورک را بدست آورید. چرا که بحث نرخ این پرواز در یک سمت قرار دارد و هزینه های سفر شما و رفتن به این شهر در یک سمت دیگر.

گفته می شود  برای یک مسافر که به تنهایی قصدانجام یک سفر یک هفته ای را به این شهر دارد، هزینه ای معادل 1670 دلار است. شاد در نگاه اول این میزان عدد بسیار بزرگی به نظر برسد اما وقتی به توضیحاتی که در بخش های قبل داید توجه کنید، متوه خواهید شد که هزینه زندگی و نیز گردش توریست در این شهر نیز بسیار بالا است.

در واقع برای هر روز به طور میانگین باید 239 دلار در اختیار داشته باشید از این جهت بهتر است برنامه ریزی درستی برای سفر و قیمت بلیط هواپیما نیویورک داشته باشید.

بلیط لحظه آخری و چارتر

بهترین راه برای سفر های خارجی این است که به دنبال بلیط لحظه آخریو چارتر نباشید. به این دلیل که در ان سفر شما نیاز دارید تا در ابتدا مجوز های لازم برای خروج از کشور را کسب کنید و بعد از آن برا اجاز ورود به آمریکا به دنبال ویزا توریستی و یا دانشجوی آمریکا و یا سایر مدل های ویزا که بسته به هدف ما از رفتن به این شهر و کشور است را دریافت کنید. لذا بهتر است بع از مطمئن شدن از مراحل فوق به دنبال بلیط هواپیما باشید.