بلیط هواپیما هامبورگ

 

در این مقاله با داریم تا شا را با بحث بلیط هواپیما هامبورگ و سفر به این شهر که در گذشته لقب شهر آزاد و هنسیاتیک (Hanseatic)، را داشته برای شما صحبت کنیم.

واژه هنسیاتیک شاید در ابتدا عجیب به نظر برسد ولی نام دووره ای تاریخی از دوران قرون وسطا است و در گذشته به اتحادیه و صنفی از بازرگانان اطلاق می شده.

بعد از برلین، این شهر دومین شهر پرجمعیت و بزرگ  در آلمان است. و از لحاظ جمعیتی در رتبه هفتم شهر های پر جمعیت کشور های اروپایی قرار دارد.

البته این شهر مرکز یی از شانزده ایالت آلمان است که به همین ننام یعنی هامبوررگ شناخته می شود. از بعد جغرافیایی در شمال این شهر ایالت شلسویگ-هولشتاین واقع شده است و در جنوب آن بخش ساکسن جنوبی یا پایین را مشاهده خواهید کرد.

محدووده کلانشهری آن شامل جمعیت بالغ بر 5 ملیون نفر است. عبور رودخانه البه یا الب (Elbe)، و دو شاخه اصلی آن، یعنی رودخانه های آلستر (Alster) و بیل (Bille) در این شهر فضای شهری را به شدت تحت تاثیر خود قرار داده.

تاریخ و پیشینه 

اگر قصد دارید تا با بلیط هواپیما هامبورگ به این شهر زیبای اروپایی سفر کنید، بهتر است قدری نیز در باب تاریخ و پیشینه آن نیز صحبت کنیم.

در واقع نام رسمی این شهر به عنوان عضوی از انجمن قرون وسطایی هینسیاتیک (Hanseatic) و یک شهر آزاد سلطنتی در امپراطوری مقدس روم باستان گویای گذشته و بازتابی از تاریخ ان است.

می توان گفت تا قبل از سال 1870 میلادی و اتحاد آلمان، این شهر یک ایالت خودمختار و تحت کنترل مستقل بود و همچنین، تا قبل از سال 1918 تحت سلطه یک جمهوری مدنی و اجتماعی بر پایه قانون اساسی مشروطه بر آن حکمران بود که البته بیشتر به قدرت رسیدن در آن در اختیار طبقه اشرافی قرار داشت.

و در طول تاریخ اتفاقات متعددی در ایین شهر رخ داده که آن را در گیر فراز و نشیب های بسیار کرده، در ان میان می توان به آتش سوزی ها گسترده در هامبورگ، سیل و طغیان دریای شمالی در سال 1962 و همچنین نبرد های نظامی مربوط به در گیری های جنگ های جهانی و مخصوص بمباران های این شهر اشاره کرد. اما بعد از تمامی این فجایع هم این شهر مجدد روی پای خود ایستا و مسیر پیشرفت را طی کرد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما هامبورگ

طبیعتا سفر به یک شهر اروپایی این چنیی با خرید اینترنتی بلیط هواپیما هامبورگ بسیار دلچسب خواهد بود. تنها در سال 2017 میلادی نزدیک به 7 ملیون گردشگر از نقاط مختلف دنیا و یا به اصطلاح توریست های خارجی از این شهرو جاذبه های ان بازدید کردند.

و در مجموعه می توان گفت هتل های این شهر بیش از 14 ملیون شب پذیرای مسافران خارجی بوده اند. در بخش های مربوط گردشگری و توریستی این شهر نزدیک به 160 هزار نفر به صورت مستقیم و تمام وقت فعالیت و کار می کنند. و عایدات این صنعت برای این کلانشهر نزدیک به 8 ملیارد یورو در سال است.

می توان گفت صنعت توریسم در این شهر در بین سال های 2001 تا 2008 میلادی رشد بسیار چشم گیری داشته و آمار ها عدد 52 درصد را نشان می دهند که عدد قابل توجهی است.

یک تور معمولای در این شهر شامل گشت و گذار در تالار اصلی شهر، کلیسای سنت میکائیلیس (St. Michaelis) یا کلیسای میشل یا میکائیل، منطقه گمرک قدیمی که به Speicherstadt  معروف است و تفرج گاه بندری لاندونگسبورکن (Landungsbrücken) می باشد.

قیمت بلیط هواپیما هامبورگ

روش های زیادی وجود دارد که بتوانید قیمت بلیط هواپما هامبورگ را بدانید. اما نکته دیگری که در این بین وجود دارد این است که بتوانید پیشبینی کلی از سایر هزینه ها در این شهر داشته باشید.

اینکه اقامت شما در چه هتلی انجام شود، چه اماکن گردشگری را می خواهید ببینید، در چه فستیوال و جسن هایی شرکت کنید و در کل این که چند روز در این شهر اقامت داشته باشید، همه بر نرخ سفرتان تاثییر دارد.

از این رو باید پرواز به این شهر را با ارزاترین بلیط هواپیما هامبورگ رزرو کنید تا بتوانید مدیریت بهتری بر روی بودجه خود داشته باشید.

از آنجایی که این شهر یکی از جاذبه های پرطرفدار در بین شهر های اتحادیه اروپا است، طبیعی است که میزان هزینه سفر به آن هم قدری بالا باشد. از همین رو بر اساس اطلاعاتی که از سفر های سایر مسافران به این شهر در دست داریم.

می توانیم به شما بگوییم که اگر بخواهید تنها به این شهر سفر کنید هزینه آن برای شما با احتساب هتل، خورد و خوراک و گردشگری، به دت یک هفته عددی نزدیک به 1300 دلار است.

در صورتی که یک زوج بخواهند به یک سفر در چنین بازه ای بروند این مبلغ حدود 2400 دلار برای یک هفته خواهد بود.

بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان

فبل از اینکه به بحث در مورد بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان که از موارد بسیار پر تبلیغ در مورد سفر های خارجی هستند باید به موردی اشاره کنیم.

طبیعی است که اگر شما به کشور آلمان سفر کنید قطعا دوست دارید تا جاذبه های شهر های بیشتری را ببینید. برای مثال اگر به آمار بلیط هواپیما هامبورگ نگاه کنیم، خواهید دید که بیشتر مسافران خارجی، چگونه به این شهر سفر کرده اند.

بطور کل و میانگین، گردشگران تنها دو شب در این شهر و برای گشتزنی اقامت داشته اند در این میان، بیشتر مسافران از داخل آلمان هستند و بعد از آن ها دانمارکی ها بیشترین تعداد رزرو هتل یعنی عددی نزدیک به 400 هزار شب و مسافرانی از انگلستان، سویس و اتریش را در این رده بندی خواهید دید.

از این رو این نکته و هدف سفرتان در برای اینکه بلیط هواپیما رزرو کنید در نظر داشته باشید.