همدان شهر پزشک مشهور و حاذق ایرانی، ابوعلی سینا می باشد. همدان یکی از قدیمی ترین شهر های ایران و جهان می باشد، که به علت واقع شدن در دامنه ی کوه الوند دارای آب و هوای سرد و طبیعتی بسیار زیبا می باشد که سالانه گردشگران زیادی با خرید بلیط هواپیما کیش همدان از آن دیدن می کنند.

روزگاری این شهر زیستگاه افراد مشهوری مانند ابوعلی سینا و بابا طاهر بوده است که می توانید مقبره های ایشان  را در این شهر مشاهده کنید. همچنین بزرگترین غار آبی جهان، غار علیصدر، نیز در این شهر قرار دارد، که افراد زیادی برای بازدید از این قرار با خرید بلیط هواپیما همدان به این استان سفر می کنند. همچنین کوه الوند با 3580 متر ارتفاع و قله ای همیشه پر برف یکی دیگر از جاذبه های طبیعی این شهر است که بر زیبایی شهر افزوده است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما کیش همدان

کارهای زیادی است که پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما کیش همدان باید در این شهر انجام دهید. جاذبه های طبیعی و گردشگری این شهر به قدری زیاد، متنوع و دارای ارزش تاریخی است، که همدان را به عنوان پنجمین شهر توریستی ایران می شناسند. در جهان باستان این شهررا با نام اکباتان می شناختند.

قطعا یکی از هیجان انگیز ترین جاذبه های این شهر که قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما کیش انجام خواهید داد، بازدید از غار علیصدر می باشد. می توانید در قایقی بنشینید و تمام غار را با کمک راهنما پیمایش کنید. این غار بسیار زیبا است و با نورافکن هایی تمام مسیر روشن شده است. قسمتی از غار را نیز باید پیاده طی کنید.

قیمت بلیط هواپیما کیش همدان

یکی دیگر از مکان های دیدنی این شهر، آرامگاه ملکه استر و مردوکایی ( دایی استر) می باشد که پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما کیش همدان می توانید از آن دیدن کنید . از داستان پرماجرای این ملکه ی یهودی و سرگذشت او باخبر شوید. اینکه چطور یک دختر یهودی ملکه ی ایران و مسلمانان می باشد، داستان جالبی دارد که در طی سفرتان به این شهر از آن مطلع خواهید شد. این آرامگاه برای یهودیان بسیار قابل احترام و با ارزش می باشد و در دیوارهای آن کتیبه های متنوع یهودی را مشاهده خواهید کرد. یهودیان از سراسر دنیا برای زیارت این آرامگاه مقدس به ایران سفر می کنند.

یکی دیگر از مکان تاریخی ارزشمند این شهر که قطعا قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما همدان به کیش از آن دیدن خواهید کرد کتیبه های گنجنامه می باشد. در گذشته تصور می شده است که بروی این سنگ نوشته آدرس گنجی بزرگ نوشته شده است برای همین به این نام معروف شده است. این کتیه های حک شده بروی سنگ قدیمی ترین سنگ نبشته های مربوط به هخامنشیان و داریوش بزرگ می باشد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

در نزدیکی این کتیبه ی ارزشمند آبشار بسیار زیبایی جریان دارد که برای رسیدن به آن تنها کافی است صدای آب را دنبال کنید. از دیگر مکان ای دیدنی این شهر که می توانید پس از رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری از آن دیدن کنید، مقبره ابوعلی سینا پزشک حاذق ایرانی، آرامگاه باباطاهر، گنبدعلویان و تپه ی باستانی هگمتانه می باشد.

برای استراحت و فکر کردن درباره عظمت تاریخ ایران پیشنهاد می کنیم که به کافه بام همدان بروید. نام این کافه، کافه کاغذی می باشد و دارای محیط بسیار دنج و کلاسیکی می باشد و شما را از هیاهوی شهر به دنیای دیگری می برد.