بدون تردید اطلاعاتی که شهروندان ایرانی از آمریکا و ایالت های آن دارند خود مردمان این کشور ندارند! واشنگتن دی سی پایتخت ایالت متحده آمریکا در قلب این کشور واقع شده است که نام خود را از رئیس جمهور محبوب این کشور گرفته شده است. شما برای رزرو بلیط هواپیما تهران واشنگتن می توانید با ما همراه باشید.

اگر اهل هیجان، سیاست و اقتصاد هستید اینجا بهشت شما خواهد بود لیکن به فکر تاریخ در این شهر 5 میلیونی نباشید. برج های سر به فلک کشیده، سازه های مهندسی شده با معماری های آینده جهان  همچون بنای یادبود لینکلن، ساختمان کنگره، کاخ سفید، بنای یادبود جنگ جهانی دوم،  کلیسای جامع ملی، ساختمان دادگاه عالی، گالری ملی هنر، بنای یادبود واشنگتن، بنای یادبود ایووجیما، موزه ملی هوا فضای، نشنال مال، کتابخانه کنگره و …

یکی از نماد های اصلی این شهر کاخ سفید می باشد. این کاخ معروف‌ترین بنای ایالت متحده امریکا  که در واقع محل کار و منزل  رییس‌جمهور می باشد. در اخبار ایران حتما پلاک ۱۶۰۰ خیابان پنسیلوانیا را خیلی شنیده اید! این ساختمان سفید نما بین سال‌های ۱۷۹۲ و ۱۸۰۰  یعنی 214 سال قبل در شش طبقه با 132 اتاق و در مساحت هزار و صد متر مربعی با ماسه سنگ‌های سفید همزمان با ساخت شهر نیویورک ساخته شد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران واشنگتن

قطعا تکنولوژی اگر در اختیار افراد انسان دوست قرار گیرد در جهت توسعه و سهولت زندگی پیش می رود که وجود دانشمندان بزرگی چون تسلا، نیوتون، پاسکال و تاثیری که در سبک زندگی بشر داشته اند  نشان از این مدعا دارد. حال که امروزه اینترنت به یاری بشر آمده دیگر نیازی نیست برای انجام یک خرید ساده مانند بلیط هواپیما تهران واشنگتن یک مسافت فیزیکی را طی نماییم حتی می توان با بهره گیری از تخفیفات بلیط هواپیما واشنگتن به تهران را نیز همزمان رزرو کرد.

قیمت بلیط هواپیما تهران واشنگتن

با توجه به پرواز از کشور ثالت و نداشتن پرواز مستقیم بین این دو پایتخت کاملا بدیهی است که قیمت بلیط هواپیما تهران واشنگتن بسیار تصاعدی باشد چرا که مسافت و مدت پرواز از یک سو و پرواز های فرست کلاس و بیزینس کلاس از سمت دیگر این مهم را بیشتر می کند لذا بسیار مهم می باشد که بلیط هواپیما تهران را نیز از پیش رزرو کنید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

شرکت های بین المللی زیادی در مسیر واشنگتن اقدام به عرضه بلیط چارتر و لحظه آخری می کنند از این رو شما می توانید با رصد پرواز های ایرلاین های خارجی این امر را انجام دهید.

از جمله ویژگی های جذاب این ایالت می توان از تفاوت شرایط جوی، آب و هوایی در این خطه یاد برد چرا که از شرق تا غرب شما تفاوت در پوشش گیاهی و سبک تن پوش افراد کاملا روشن می باشد چرا که غرب، اقیانوسی و مرطوب و از سوی دیگر شرق نیمه خشک می باشد.

اسپکین( یک پارک بسیار جذاب در مرز با آیداهو)، جنگل ملی( پیاده روی، اجاره کابین های جنگلی، تپه اسکی زمستانی و کوهنوردی )، شهر لئونورث( شهری با سبک معماری آلمانی)، بلینگام، مرکز فضایی سیاتل و مونوریل، کارخانه بوئینگ و… تنها تعداد مهمی از مهمترین جاذبه های این ایالت می باشد که شرایط را برای رزرو بلیط هواپیما واشنگتن از منظر جاذبه های گردشگری آسان و جذاب می کند.