بلیط هواپیما وین

 

در صورتی که علاقه مند به سفر به شهر های اروپایی هستید، در این مقاله با ما همراه باشید تا در مورد بلیط هواپیما وین صحبت کنیم. این شهر در قاره اروپا و کشور اتریش قرار دارد. می توان ان را از لحاظ فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و همچنین شهر شناسی، می توان آن را پایتخت، و بزرگترین شهر اتریش و نیز به عنوان یکی از هشت منطقه استانی بزرگ در این کشور دانست.

با جمعیتی در حدود 2 ملیون نفر است که اگر ساکنان اطراف این شهر را نیز در محدوده این کلانشهر به حساب بیاورید، می توان جمعیت در حد 2.5 تا 3 ملیون نفر را برای ان متصور شد. طبیعی است که موقیعت سیاسی و فرهنگی ان باعث جذب جمعیت به این شهر شده است و از همین رو آن را به عنوان یکی شهر های پر جمعیت در اتریش و جز 10 کلانشهر در محدوده کشور های اروپایی می داند.

می توان گفت تا اوایل قرن نوزده و بیست میلادی این شهر یکی از بزرگترین شهر های جهان بود که بیشتر در ان به زبان آلمانی صحبت می شد. و قبل از جدایی از امپراطوری اتریش و مجارستان حدود دو ملیون نفر در این شهر ساکن بوذند.

اما امروزه آن را بعد از برلین به عنان دومین شهر می توان نام برد که در ان بیشتر به زبان آلمانی صحبت می شود. سازمان های بین المللی زیادی نیز در این شهر وجود دارد که در این بین می توان به سازمان ملل متحد، اوپک و سازمان امنیت و همکاری کشور های اتحادیه اروپا اشاره کرد.

تاریخ و جغرافیا

بد نیست تا به تاریخ و جغرافیا این شهر نیز بپردازیم. اگر به نقشه های جغرافیایی دقت داشته باشید، می توانید این شهر را در قسمت شرقی کشور اتریش و در نزدیکی مرز با کشور های چک، اسلواکی و مجارستان ببینید.

اتریش به دلیل قرار گیری وین در این ناحیه، با کشور های که در بالا گفته شد و نیز سایر کشور های که در اروپای مرکزی قرار دارند، همکاری تجاری و اقتصاذی می کنند.

و می توان گفت با احتساب منطقه براتیسلاوا (Bratislava) جمعیت ساکن در این محدوده تجاری به بیش از 3 ملیون نفر می رسد. بلیط هواپیما وین فرصت بسیار بزرگی برای شما است تا قدری بیشتر با این شهر آشنا شوید.

مرکز این شهر در سال های 2000 تا 2001 میلادی به دلیل معماری بی بدیل شهری به عنوان یکی از میراث یونسکو به ثبت رسید و البته بعد ها در سال های 2016 در لیست آثار جهانی که در معرض تخریب و خطر قرار دارند قرار گرفت.

فرهنگ و موسیقی

این شهر را به عنوان فرهنگ و موسقی در اکثر نقاط ججهان می شناسند. اگر به سخن بزرگانی مانند بتهون و موتزارت توجه داشته باشید، خواهید دید ک ه این هنر مندان برجسته و بزرگ موسیقی کلاسیک جهان این شهر را به عنوان خانه و یا زادگاه تعبیر کرده اند. در این امر این است که از گذشته این شهر به بحث موسیقی و هنر شهره بوده و امروزه نیز به آن لغب شهر موسیقی داده اند.

از سمت دیگر به این شهر شهر رویا ها نیز می گویند. به این دلیل که روانکاو بزرگی چون زیگموند فروید در این شهر چشم به جهان گشود.

می توان تاریخ، پیشینه و ریشه این شهر را به معماری، شهر سازی و سکونت اولیه رومیان و سلتیک ها نسبت می دهند اما بعد ها این شهر به سمت نمونه های قرن وسطایی در اروپا و نیز شهر های سبک باروک تغییر یافت.

شاید برای شما که با بلیط هواپیما وین به این شهر سر می کنید، دانستن این نکته جالب باشد که در سال 2007 و بعد از تحقیقاتی که بین بیش از 250 شهر برتر جهان انجام گرفت این شهر را به عنوان بهترین هر جهان بعد از سانفرانسیسکو از لحاظ کیفیت و سطح زندگی انتخاب شد. همچنین بعد ها یعنی در سال 2011 بعد از ملبورن در این رده قرار گرفت.

شهر این  به دلاییل مختلفی است از جمله داشتن نقش اساسی در ایجاد یک مرکز آکادمی های مختلف موسیقی در بین کشور های اروپایی که از دوران کلاسیک این شهر تا زمان قرن 20 میلادی، نقش رهبری در موسیقی جهان را ایفا کرد.

اگر با بلیط هواپیما به این شهر سفر می کنید، حتما به مرکز و بخش تاریخی وین مملو از مجموعه های تاریخی و هنری مختلف این شهر از جمله باغ ها و کاخ های با سبک معماری باروک و قرن 19 میلادی سری بزنید.

قیمت بلیط هواپیما وین

برای دانستن هزینه های این سفر تنها مشخص بودن قیمت بلیط هواپیما وین کافی نیست و باید ابعاد دیگری را نیز برای این سفرتا در نظر بگیرید. برای مثال اینکه سایر نرخ ها به چه ترتیبی در می آیند.

برای این مسئله بهتر است به مواردی که در ادامه بیان می کنیم توجه داشته باشید. اگر قصد دارید تا تنها به این شهر سفر کنید باید هزینه ای معادل 160یورو و یا 170تا 200 دلار را برای هر روز در نظر بگیرید. به طور تقریبی مسافرانی که به این شهر سفر داشته اند، روزانه حدود 25 تا 30 دلار برای هزینه های غذا و حدود 20 دلار برای هزینه های جابجای و باقی نیز برای هتل ها خواهد بود. به طور میانگین قیمت اتاق هایی هتل در این شهر از حدود 180 دلار برای هر شب شروع می شود که قیمت پایه برای یک اتاق دو نفر است.

البته بهتر است طوری برنامه ریزی کنید تا بتوانید ارزان ترین بلیط هواپیما وین را خریداری کنید از این رو، نرخ ها در کل سفر شما بهتر مدیریت خواهند شد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما وین

بهترین روش همیشه خرید اینترنتی بلیط هواپیما وین است، اما به یاد داشته باشید که نکاتی نیز در این بین وجود دارند. یکی از اصلی ترین آن ها این است که زمانی که از انجام سفر خود مطمئن شدید بلیط پرواز را خریداری کنید.

چون این یک پرواز خارجی است برای همین می توانید با کارشناسان ما در انی تیک 24 در هر زمانی که تمای به رزرو پرواز دارید تماس حاصل کنید، تا به شما مشورت های لازم داده شود.

در صورتی که به ان سفر های خارجی آشانایی ندارید، حتما سعی کنید سوال های مختلفی که در ذهن دارید، مانند اینکه چگونه می توانید جای صندلی خود را در پرواز انتخاب کنید، نرخ پرواز ها تا چه زمانی ثابت هستند، اینکه آا می توان ارزانترین بلیط هواپیما ممکن را رزرو کرد و قواننید مربوط به لغو پرواز را از آژانس سوال کنید.

بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان

سعی کنید در پرواز های خارجی کمتر به گزینه بلیط لحظه آخری و چارتر فکر کنید. طبعتا این پرواز ها نرخ کمتری برای مسافران در بر دارند اما باید این را در نظر داششته باشید که شما برای ورود به بسیاری از کشور ها باید در ابتدا اجازه ورود یا همان ویزا را تهیه کنید.

از سمتی دیگر لازم است تا مراحل خروج از کشور را نیز انجام دهید از این رو رزرو پرواز در شرایطی که مراحل قبل را طی نکرده اید کار عاقلانه ای نیست. کما اینکه معمولا بیشتر این پروازها به صورت سیستمی فروخته می شوند.