شاید فکر کردن به این که شهری 68 سال پیش تاسیس و امروزه به عنوان دومین و یکی از مهمترین شهر های استان اردبیل شود و نقش مهمی در اقتصاد این استان ایفا نماید کمی دور از ذهن به نظر می رسد. اما برای درک این موضوع کافی است با رزرو بلیط هواپیما تهران پارس آباد سری به این خطه بزنید و از پتانسیل های بالا این شهر مطلع شوید.

موغان شهر یا پارسا آباد یا پارس آباد هیچ کدام فرقی نمی کند، این بهشت خدادادی در شمال غربی ایران و هم مرز با جمهوری آذربایجان در منطقه ساوالان قرار دارد. این منطقه در دشت مغان و دارای خاک خاصل خیز و مرغوب است که موجب رونق کشاورزی شده و بر خلاف سایر شهر های استان اردبیل از آب وهوای گرم و معتدل تری برخوردار است .

از جمله جاذبه های گردشگری طبیعی این ناحیه ساحل زیبای ارس می باشد. این ساحل که از نظر اقتصادی و گردشگری بسیار مهم بوده و به پذیرای از پرندگان مهاجر می پردازد یک زیستگاه بکر را فراهم کرده است از سوی دیگر زیبایی تالاب تپراق کندی هر گردشگری را انگشت به دهان می گذارد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران پارس آباد

اگر برای سفرتان برنامه ریزی کرده اید و تعطیلات یا ایام پر مسافر را مد نظر قرار داده اید بی شک شما نیاز دارید تا با یک خرید اینترنتی و اوکی کردن بلیط هواپیما تهران پارس آباد از بروز استرس در خودتان جلوگیری نمایید.

فرودگاه پارس آباد در سال 1352 ساخته شده و قدیمی ترین فرودگاه این استان می باشد که با توسعه و بهبود زیر ساخت ها توانسته میزبان هواپیماهای بزرگتر باشد که موجب رونق گردشگری و اقتصاد شده است و دست ایرلاین ها را برای اختصاص انواع هواپیما به این شهر باز گذاشته است.

از جمله محصولات کشاورزی که در این منطقه که مورد استقبال کشاورزان برای کاشت قرار گرفته است می توان به ذرت،چغندر قند،  حبوبات، گندم، جو، برنج هاشمی، کنجد، دانه‌های روغنی، میوه جات، بادام زمینی و سیر اشاره کرد که سهم قابل قبولی در اشتغال و کشاورزی این منطقه ایفا می کند.

قیمت بلیط هواپیما تهران پارس آباد

اگر به فکر رزرو بلیط هواپیما تهران پارس آباد افتاده اید چند نکته را مد نظر قرار بدهید؛ نخست باید توجه داشته باشید که قیمت این پرواز در تاریخ های کم مسافر و خلوت یا در ساعات بامدادی و وسط هفته ها بسیار متفاوت با سایر زمان ها می باشد. به دلیل آب و هوای و طبیعت بکر این نقطه از کشورمان، تعداد متقاضیان پرواز در فصل بهار برای گذراندن تعطیلات بسیار زیاد و موجب افزایش نرخ بلیت می شود پس سعی کنید در سفر های تفریحی تان اگر ممکن است خلاف سایر دوستان عمل کنید تا هزینه کمتری را پرداخت نمایید.

شرایط جوی مناسب و بارندگی کافی و خاک حاصلخیز موجب شده که شرکت بزرگ کشت و صنعت و دامپروری مغان به با توجه به حجم عظیم عملیات زراعی و دامی به عنوان بزرگترین شرکت در نوع خود در کشور و خاورمیانه شناخته شود. علاوه بر این شرکت ، کارخانه های پنبه پاک کنی، قند، کمپوت سازی، تولید لبنیات هم در این خطه رونق دارند.

با توجه به همجواری استان اردبیل با جمهوری آذربایجان و پتانسیل خوب دشت مسطح مغان برای کشاورزی، تجار بسیار زیادی از طریق رزرو بلیط هواپیما پارس آباد خود را به این منطقه می رسانند تا با تجارت کردن با کشور همسایه موجب ارزآوری و رونق صادرات این منطقه شوند.

ارزانترین بلیط چارتر و لحظه اخری

اگر اهل خرید ارزان هستید و همیشه درتلاشید تا مناسبترین چیز را بخرید مقوله رزرو بلیط هواپیما پارس آباد به تهران را به ما بسپارید. سایت آنی تیکت 24 با پشتیبانی دائمی در تلاش است تا ارزانترین بلیط چارتر ولحظه آخری تهران پارس آباد را به مشتریان خود عرضه نماید. هدف این سایت فروش بلیت نیست بلکه جذب اعتماد مشتریانی است که با یک خرید مناسب موجب تبلیغ سایت ما می شوند.

وجود قلعه اولتان در این دیار حاکی از سرسبز بودن در طول تاریخ و حضور بشریت در این دیار می باشد این قلعه که در روستایی با همین نام قرار  دارد در زمان اشکانیان بنا شده که هوز سر در زیر خاک دارد و کاربرد نظامی داشته است.

اگر به فکر بردن سوغاتی ها از این خطه هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم که هزینه اضافه بار بلیط هواپیما تهران را به تن خود بمالید چرا که گذشتن از این سوغاتی ها محال است. جدا از محصولاتی که یاد شد جاجیم، قالیچه، گلیم، خورجین، لباسهای پشمی، مفرش، مسند، ورنی  همه از نوع مرغوب من جمله یادگاری های این خطه هستند.