عروس اروپا لقبی است که بر روی پاریس گذاشته اند موضوعی که شاید در ظاهر اغراق آمیز به نظر برسد اما با شناخت حداقلی از این شهر و کشور مهر تاییدی بر این موضوع می توان نهاد به گونه ای که آرزوی هر گردشگری این است که این شهر را از نزدیک مشاهده کند ما سعی داریم تا در مقاله بلیط هواپیما تهران پاریس شما را با جاذبه های کم نظیر این کشور آشنا نماییم.

فرانسه با نام رسمی جمهوری فرانسه یکی از بزرگترین و قدرتمندی کشور های قاره سبز می باشد که با بلژیک، لوکزامبورگ، آلمان، سوئیس، ایتالیا، موناکو، اسپانیا و آندورا هم مرز می باشد و از طریق تونل کانال مانش( یکی از عجایب هفتگانه دنیای مدرن) به انگلستان متصل می شود.

برای سده های متوالی این کشور از منظر اقتصادی ، فرهنگی ، نظامی ، سیاسی در اروپا و جهان قدرت مهمی به شمار می رود که در طول تاریخ توانسته بخش گوناگون از آمریکا، آفریقا، آسیا و جزایر اقیانوسی را در سلطه خود در آورد و به دومین امپراطوری قدرتمند جهان تبدیل شود.

از جمله مهمترین صنایع مهم این کشور می توان به هواپیما سازی، خودرو سازی، تجهیزات نظامی،  صنایع فلزی ، البسه، مواد خوراکی، مشروبات اشاره کرد. گندم، جو، سیب زمینی، سیر، ذرت، برنج، ماهی، گاو و خوک از جمله مهمترین محصولات کشاورزی و دامپروری این کشور می باشد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران پاریس

امروزه خرید بصورت مجازی و اینترنتی به یکی از نیازهای اساسی و بسیار مهم بشر تبدیل شده است و در دهه های اخیر با افزایش امنیت اطلاعاتی و گسترش شبکه جهانی وب به یکی از مهمترین رکن های زندگی صنعتی انسان امروزه تبدیل شده است مسئله ای که شاید امروزه در خرید بلیط هواپیما تهران پاریس یا هر مسیر پروازی دیگر به یک امر کاملا معمولی تبدیل شده است.

این کشور با پذیرایی بیش از 82 میلیون گردشگر از جهان به عنوان نخستین و مهمترین مقصد گردشگری دنیا به شمار می رود. آب و هوای این کشور چهار فصل دارد و ناحیه به ناحیه و شهر به شهر فرق می کند در پاریس هوا خیلی سرد نمی شود و برف هم اندک می بارد مسئله ای که کار را برای رزرو بلیط هواپیما پاریس در تمام فصول فراهم می گرداند. تاکنون 38 اثر فرهنگی، 3 اثر طبیعی و یک اثر طبیعی فرهنگی در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است که در آن می توان به از کناره های رود سن، کلیسا شارتر، تئاتر رومی و طاق نصرت اورانژ نام برد.

قیمت بلیط هواپیما تهران پاریس

با توجه به اینکه در پرواز های بین المللی، ایرلاین های برجسته هر کشور اقدام به انتقال مسافران می کنند و در این بین برای افزایش رضایت مشتریان خود پروازهای بیزینس و فرست کلاس را عرضه می نمایند ناخواسته قیمت بلیط هواپیما تهران پاریس افزایش می باشد البته عوامل دیگری نظیر قیمت سوخت و شرایط بیمه ای هم بر این امر تاثیر گذار می باشند.

بلیط هواپیما تهران اگر چه در ابتدای امر کار آسانی به نظر می رسد اما موضوعی که از تجربیات گردشگران استنباط می شود عکس این مورد را نشان می دهد. لذا حتما بلیط رفت و برگشت را به طور همزمان رزرو نمایید.

پایتخت این کشور پاریس می باشد. شهر هنر، نور، معماری و مد می باشد. شهری زیبا و گران قیمت که محبوب ترین شهر این کشور برای گردشگر جهان به شمار می رود که هر ساله گردشگران زیادی به آن سفر می کند. شهری که در تاریخ فرانسه در زمینه های گوناگون سیاسی و فرهنگی، ادبی و معماری نقش بسزایی داشته است.

از جمله مهمترین آثار این شهر خیابان شانزه لیزه می باشد که با پاساژهای لوکس، کافه های معروف از معروف ترین خیابان های جهان می باشد  که به معنای دشت الیزه و در تاریخ این کشور به مفهوم خجسته و میمون می باشد و کاخ الیزه به عنوان مرکز حکومت این کشور در این خیابان قرار گرفته است که از میدان کنکورد آغاز و به میدان شارل دو گل ختم می شود.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

در بسیاری از پروازهای بین المللی، آژانس های مسافرتی برای جلب رضایت بیشتر مشتریان خود اقدام به عرضه بلیط چارتر و لحظه آخری تهران به پاریس می نمایند مسئله ای که هر چند در ابتدا امر بسیار مطلوب پای مسافران باشد اما با توجه به تعداد محدود پرواز ها و ایرلاین های این مسیر پروازی، نمی توان زیاد به این گونه بلیت ها در شرایط عادی امیدوار بود.

برج ایفل، برجی فلزی در میدان شاندو مارس و در کنار رود سن در پاریس امروزه به عنوان نماد پاریس شناخته می باشد. ساخت آن در سال1887 و در 1889 در آغاز برای نمایشگاه جهانی و همزمان با صدمین انقلاب فرانسه افتتاح شد که در آندوران بلند ترین سازه بشری به شما می رفت موضوعی که بسیار جالب می باشد انتقاد بسیاری از بزرگان این کشور از جمله الکساندر دوما به این سازه فلزی بود.

این برج با بیش از 200 میلیون بازدید در طول تاریخ احداث خود به عنوان پربازدیدترین اثر جهانی به شمار می شود که بوسیله نور افکن های و لامپ های نقطه ای بسیار تزیین شده است  که موجب شده است منظره بسیار لذت بخشی را ایجاد نماید و کار را برای هر گردشگری برای رزرو بلیط هواپیما پاریس به تهران و بازگشت به کشور خود دشوار می نماید.