اگر شما قصد مسافرت خارج از کشور را دارید اندکی از زمان خود را به ما اختصاص بدهید. چشمان خود را ببندید و خود را در میان درختان بلند قامت همراه با انواع پرندگان از یک سو و از سوی دیگر انواع تفریحات درجه یک فرض نمایید. از انواع رستوران ها تا تفریحات سالم و ناسالم که امروزه باعث شده تایلند را به یکی از بزرگ ترین کشور های گردش پذیر تبدیل نماید پس چمدان های خود را ببندید و با روش های گوناگون بلیط هواپیما تهران پوکت را رزرو نمایید.

بهشت روی زمین یک از القابی است که بر این شهر نامیده اند که الحق سزاوار آن می باشد البته از منظر طبیعی در غیر این صورت دوزخی بیش نیست! پوکت یا به لهجه مردمان این خطه فوکت یکی از استان‌های مهم تایلند است که در جنوب این کشور قرار دارد. تپه معنای این شهر در زبان تایلندی می باشد اما برای آشنایی بیشتر از این شهر با ما همراه باشید.

وجود آب و هوای شرجی باعث شده که پوشش گیاهی این شهر را بیشتر مراتع و جنگل های سر به فلک کشیده دربر بگیرد اما این تمام ماجرا نمی باشد سواحل شنی زیبای این جزیره با آب زلال و شگفت انگیزش، تفریحات شبانه در سواحل و… تنها بخش کوچکی از این شهر اسرار آمیز می باشد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران پوکت

برای پوکتی شدن چشمان خود را ببندید سپس در عالم رویا  برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران پوکت وارد سایت آنی تیکت24 شوید سپس در قسمت مقصد نام آن را وارد کنید و دکمه جستجو را وارد کنید؛ از بین پروازها موجود یکی را متناسب با زمان سفرتان انتخاب کنید حال مشخصات خود را وارد کنید. الان زمانی است که باید چشمان خود را باز نمایید چرا که وارد درگاه پرداخت شده اید!

بات واحد پول کشور تایلند می باشد از سوی دیگر دلار هم راه گشای شما خواهد بود لیکن ترکیب هر دو می تواند بهترین گزینه برای سفر مقرون به صرفه تره شما باشد. با توجه به افزایش سر سام آور هزینه های سفر ناشی از کاهش ارزش پول ملی استفاده از تور های تخفیفی به همراه رزرو همزمان بلیط هواپیما پوکت به تهران باعث این هزینه ها می گردد.

قیمت بلیط هواپیما تهران پوکت

بلیط پروازهای بیزینس و فرست کلاس سفر رویایتان را به این بهشت تکمیل می کند. بلیط هواپیما تهران پوکت در سایت های گوناگون قیمت های متفاوتی دارد که تنها فرق آنها با هم در نوع کلاس پروازی می باشد.

همان طور که عرض شد با توجه به اقلیم جنوب شرق آسیا سفر کردن به این مناطق در فصل زمستان علی الخصوص ماه های اسفند و بهمن بسیار توصیه می شود چرا که شرایط جوی بسوی اعتدال می رود و با آرامش و بدور از دغدغه های گرمازدگی و تنش های ناشی از آن، از سفر خود لذت ببرید از این رو بلیط هواپیما پوکت را زمستانه رزرو کنید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

تاکسی دربستی را شاید همه شما تجربه کرده باشید خیلی جذاب است. رزرو ارزانترین بلیط چارتر حس مشابهی به شما خواهد داد چرا که علاوه بر تخفیف ارائه شده از همراهی و هم سفری با نزدیکانتان لذت ببرید.

قبل از رزرو بلیط هواپیما تهران بهتر است با جذاب ترین جاذبه های گردشگری این شهر آگاه شوید؛  معابد زیبایی همچون وات چالونگ مجسمه بودای بزرگ،پوکت فانتاسی شو، خلیج فانگ نگا،جزیره جیمز باند پوکت، منطقه پوکت قدیم،کایاک سواری در جزیره هونگ و…