سفر کردن به کشوری که هم توانسته تاریخ غنی خود را حفظ کند و هم پیشرو در تکنولوژی روز دنیاست بسیار جذاب و لذت بخش می باشد تجربه ای که زیاد دور نیست و شما برای سفر به گذشته در عین حال دیدن آینده باید سری به سایت آنی تیکت 24 زده تا بلیط هواپیما تهران پکن را رزرو نمایید و به این نقطه استثنایی از جهان سفر کنید.

هر چند که در تاریخ نوشتن این مقاله بدلیل شیوع کرونا دل خوشی از این چشم بادامی ها نداریم اما بر حسب وظیفه سعی داریم تا شما را اگر به عنوان یک تاجر یا دانشجو و یا گردشگر به شرق سفر می نمایید با جاذبه های توریستی این خطه آشنا کنیم.

پکن، پرجمعیت ترین شهر چین پس از شانگهای و پایتخت سیاسی، فرهنگی چین است. سه هزار سال قدمت، عددی است که هر گردشگری را به نشانه احترام کلاه خود را از سر برمی دارد و جالب تر آنکه در حال حاضر فرهنگ خود را هم هنوز حفظ کرده اند نظیرش غذا خوردن با چوب. این شهر با وجود برج های سر به فلک کشیده بدلیل پایتخت بودن در قرون گذشته دارای آثار تاریخی کم نظیری می باشد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران پکن

یکی از برجسته ترین ویژگی های خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران پکن و یا هر کالای دیگری امکان مقایسه نرخ ها و خواندن نظرات مصرف کنندگان قبلی این کالا می باشند امری که به عنوان یک آیتم مهم می تواند شما را از کیفیت خدمات و یا ویژگی  محصول مطمئن گرداند و لذت یک خرید با کیفیت را در شما ایجاد گرداند.

“لی جیانگ” را “ونیز” کوچولوی چینی می دانند چرا که در عین مدرنیته بودن منطقه ای روستایی مملو از کانال ها، پل های سنگی، معماری سنتی چین و فرهنگ و سنت اصیل چینی می باشد که کمتر در سایر نقاط جهان دیده می شود. یکی دیگر از شهر های جذاب چین که حتما باید قبل رزرو بلیط هواپیما پکن به تهران از آن بازید کرد شهر گویلین می باشد که زیباترین شهر این کشور می باشد؛ جنگل های سرسبز، تپه های خرطوم فیل، رودخانه شکوفه های هلو، و آبشار گودنگ جزو جاذبه های این شهر محسوب می شوند.

قیمت بلیط هواپیما تهران پکن

فرودگاه پکن دومین فرودگاه پر ترافیک جهان می باشد از این رو برجسته ترین ایرلاین های هر کشوری مسئول جابجایی مسافران به این کشور آن هم مطابق با استانداردهای جهانی از طریق ارائه پروازهای بیزینس و فرست کلاس می باشد که باعث می شود قیمت بلیط هواپیما تهران پکن به طور طبیعی با توجه به امکانات رفاهی بیشتر، افزایش یابد.

 آب و هوای این شهر با توجه به موقعیت توپولوژی آن همواره بارانی است البته که در این شهر تابستان ها گرم و مرطوب و زمستان ها سرد و خشک می باشد. مناسبترین زمان برای رزرو بلیط هواپیما پکن شهریور و مهر می باشد. البته اگر به منظور دیدن جشن سال نوی چینی ها قصد سفر به این خطه را دارید بهتر است که در بهمن ماه به چین سفر کنید. سال نو، با پدیدار شدن ماه در نخستین روز سال آغاز می‌شود از این رو به آن سال قمری نیز گفته می‌شود.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

ارائه بلیط چارتر هر چند در این مسیر در فصول پر متقاضی امری معمول نیست اما برخی شرکت های چارتری اقدام به عرضه آن می کنند که شما قادر خواهید بود از طریق ثبت نام در سایت ما از زمان رزرو ارزانترین بلیط لحظه آخری آگاهی کسب نمایید. با توجه به حجم زیاد مسافران به منظور بازگشت به کشور، بهتر است تا بلیط هواپیما تهران را همزمان با مسیر رفت رزرو نمایید.