چابهار شهری است که زیبایی ها و جاذبه های آن درست کشف نشده است و خیلی ها با آن آشناییت ندارند. با خرید بلیط هواپیما بندرعباس چابهار راهی این شهر شوید تا با جاذبه های زیبا و منحصر به فرداین شهر بیشتر آشنا شوید. چابهار یک شهر فراموش شده و یکی از دورترین مقاصد گردشگری کشور ایران می باشد. اگر به غیر از خرید بلیط هواپیما چابهار راهی این شهر می شود باید بدانید مسیری طولانی پیش رو دارید.

این شهر به علت آب و هوای معدل و بهاری اش، به چهار بهار معروف شده است. فصل زمستان که هوا در کشور سرد می شود در چابهار هوا بقدری دلپذیر و مطبوع می باشد که آن را به یک مقصد گردشگری محبوب در این فصل تبدیل می کند. در طی سفر به این شهر از غذاهای پر ادویه که شبیه غذاهای پاکستانی است لذت ببرید. از سواحل زیبایش دیدن کنید و از مصاحبت با مردم مهربان بلوچ لذت ببرید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما بندرعباس چابهار

چابهار یک شهر ناشناخته و زیبا است که خیلی از ایرانی ها نمی دانند چرا باید به چابهار سفر کنند. خرید اینترنتی بلیط هواپیما بندرعباس چابهار را انجام دهید، تا از دیدن سواحل زیبای دریای عمان، مناظر خیره کننده اطرافش، خرید در بازار و منطقه ی آزاد و مناظر تاریخی این شهر شگفت زده شوید.

وزش باد موسمی از سمت هند در تابستان باعث می شود که چابهار به یکی از خنک ترین شهرهای جنوبی در تابستان و یک شهر گرم در زمستان تبدیل شود. منظور از گرمای هوا در زمستان، هوایی شبیه به هوای بهاری در شهر شما است. دریای عمان برای شنا و یادگرفتن غواصی بسیار مناسب است. همچنین دیگر تفریحات آبی مانند جت اسکی، قایق سواری و … را نیز می توانید در این آبها تجربه کنید. برای تفریحات آبی به ساحل لیپار مراجعه کنید.

قیمت بلیط هواپیما بندرعباس چابهار

پس از انجام غواصی در آب می توانید از کافه ی لیپار استفاده کنید و با نوشیدن یک لیوان چای هندی لذن تفریحتان را چند برابر کنید. نگران قیمت بلیط هواپیما بندرعباس چابهار نباشید. با صبر و حوسله خواهید توانست بهترین پرواز را رزرو کنید. قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما چابهار به بندرعباس از بازارهای محلی دیدن کنید.

بازارهای سبکی کاملا هندی و پاکستانی دارند و گویا در یک کشور دیگر قدم گذاشته اید. از خوردن چایی هندی و خورشت کاری لذت ببرید. خورشت کاری یک نوع غذای پاکستانی است، که با استفاده از مرغ و یا گوشت بره درست می شود و دارای یک ادویه تند می باشد. نگران نباشید تندی غذا شما را اذیت نخواهد کرد. اگر هم مزه ی تند غذا برایتان آزار دهنده است می توانید بریانی را امتحان کنید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

آیا تا به حال در مورد مهمان نوازی بلوچ ها چیزی شنیده اید. بهتر است حال که با خرید بلیط چارتر و بلیط لحظه آخری به این منطقه از کشورمان سفر کرده اید به خانه ی یکی از ملی ها بروید تا به چشم ببینید برای مهمانشان چه می کنند. قطعا اولین کاری خواهند کرد بره ای را قربانی کرده ور درسته در میان آتش می گذراند و برای نهارتان آماده میکنند. این یک نوع غذای بسیار لذیذ به نام تنورچه است که بیشتر در مراسم عروسی وبرای میهمانان عزیزشان سرو می کنند. قبل از خرید بلیط هواپیما بندرعباس با پوشیدن لباس محلی همراه با کشیدن نقش حنا بروی دستتان یک عکس به یاد ماندنی از خود ثبت کنید.