آیا تاکنون فکر کرده اید روزی به مریخ بروید و از نزدیک آن را تجربه کنید؟ این آرزویی است که تنها نیاز به رزرو بلیط هواپیما تهران چابهار دارد. سپس با طی مسافت تقریبا 50 کیلومتری جاده چابهار- بندر گواتر و لذت بردن از مناظر بکر مانند فیلم های هالیوودی به کوه های مریخی چابهار می رسید؛ این تمام ماجرا نیست چرا که سمت راست می توانید از دیدن دریا شگفت زده بشوید.

این شگفتی، کوه‌هایی با ساختار و شکل ویژه هستند که بدلیل فرسایش ها و روسوب های بسیار خاص، از آن می توان به عنوان مثالی بی بدلیل از ناهمواری ها سطح مریخ نام برد. در بین این کوه ها انواع فسیل های حیوانات دریایی قابل دیدن است و این نکته را نشان می دهد که این منطقه قبلا زیر آب بوده است. این کوه ها منظره اي رويايي و خيال انگيز را خلق کرده اند که هر ساله مسافران داخلی و خارجی  زیادی را محو تماشای خود می نماید.

این تنها معجزه طبیعت دراین خطه گمشده کشورنیست؛ غارهای بان مسیتی، کوه های گل افشان، آتشفشان تفتان، منطقه حفاظت شده باهو کلات(گاندو) و… من جمله اسرارطبیعی است که با تماشای آن می تواند خاطرات بی نظیری برای خود و خانوده تان برجا بگذارد.

اگر به فکر رزرو بلیط هواپیما چابهار افتاده اید این نکته را مد نظر داشته باشید که این شهر از اوایل آبان تا اواسط فروردین دارای آب و هوای کاملا معتدل و به اصطلاح بهاری است پس زمستان زیبایی را می توانید در این شهر بگذرانید. در فصل تابستان شرجی بودن هوا موجب می شود تعداد مسافرین به حداقل خود برسد .

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران چابهار

صرفه جویی در هزینه ها وعدم اتلاف زمان، عدم محدودیت زمانی، سرعت و سادگی، من جمله مزایایی هستند که موجب می شود هر فردی در تمامی امور به طرق مختلف این موارد را بدست آورد. خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران چابهار این تجربه را به شما منتقل خواهد کرد.

پیشنهاد ما به شما جهت مسافرت به این بندر با توجه به بعد مسافتی مراجعه به سایت آنی تیکت 24 و خرید مطمئن یک بلیط پرواز به مقصد این شهر و صد البته رزرو بلیط هواپیما چابهار به تهران در ماه هایی که میزان گردشگران این شهر زیاد هستند می باشد.

اما از زیبایی های دیگر جاده چابهار_گواتر می توان به تالاب صورتی “لیپار” اشاره کرد این تالاب که جزو مناطق زیبا و طبیعی این استان است در 15 کیلومتری این جاده قرار دارد. دلیل صورتی بودن این تالاب به نوع بافت خاک و پلانکتون های به این رنگ بر می گردد. نمونه این تالاب در کل دنیا تنها چهار مورد دیگر وجود دارد. از سوی دیگر وجود درخچه های بلوط و گزنه موجب یک پارادوکس رنگی زیبا در این قسمت شده است. جالب است بدانید که این تالاب در سال1362 توسط بومیان این منطقه جهت جمع آوری آب های جاری احداث گردیده است. این تالاب علاوه بر گونه های گیاهی دارای گونه های خاص جانوری است من جمله فلامینگو، چنگر، عقاب دشتی، کشیم، انواع باقرقره، حواصیل، تیهو، طاووسک که جذابیت های این بندر را چندین برابر کرده است.

قیمت بلیط هواپیما تهران چابهار

همواره ایرلاین های کشور تلاش می کنند تا صرف نظر از عوامل اثرگذار در تعیین قیمت بلیط هواپیما تهران چابهار، آن را با نرخی مناسب به فروش برسانند. برند ایرلاین ارائه دهنده این پرواز و نوع کلاس آن تفاوت های قیمتی چشمگیری را رقم میزند. در نهایت با مشاهده قیمت بلیط در کلیه گزینه های موجود، می توانید ارزانترین پرواز را در این مسیر رزرو نمایید.

این نکته را مد نظر داشته باشید که با توجه به افزایش سفرها به چابهار در فروردین نرخ بلیط هواپیما دچار تغییر میشود که خوشبختانه سایت ما برای شما پیشنهاد های جالبی دارد که در ادامه ذکر می شود. سیستمی بودن یا چارتر بودن کدام یک ارزانتر است؟ باید بگوییم در بعضی مواقع که شرکت های چارتر دهنده از استقبال مشتریان خود مطلع هستند معمولا قیمت های خود را زیاد تغییر نمی دهند و چه بسا بیشتر از سیستمی در اختیار مشتری بگذارند ولی در اکثر مواقع در خطوط پروازی پر ترافیک مانند بلیط هواپیما تهران به چابهار شرکت ها جهت فروش بیشتر صندلی های خود در ابتدا هزینه بلیت را هم تراز با سیستمی به فروش می رسانند و در زمان های نزدیک به پرواز این نرخ ها شکسته می شود.

ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

چابهار بدلیل آب و هوای خاص خود در بعضی از فصول مانند تابستان گردشگران کمی دارد که قاعدتا مشکلی برای تهیه بلیط نمی باشد اما در فصل های پرگردشگر مانند زمستان یا اوایل بهار رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری تنها از طریق سایت ما ممکن می باشد چرا که رسالت شرکت ما مشتری مداری در تمام شرایط است.

اما اگر به این بندر بهشتی سفر کرده اید حتما بلیط هواپیما تهران خود را عقب بیندازید چرا که نرفتن به خلیج گواتر، حسرتی است که همیشه خواهید خورد. این خلیج زیبا که در اخرین نقطه جنوب شرقی ایران عزیز به عنوان یک نقطه مرزی با پاکستان محسوب می شود دارای حرای بسیار زیبایی است که نظیرش را هم ندیده اید.

درختانی که تا ارتقاع 10 متری رشد کرده اند و در جزر ومد آب پدیدار یا محو می شوند. جالب است بدانید که این درختان آب شور را تبدیل به آب شیرین می کنند. لذت سوار شدن در قایق و حرکت از میان درختان زیبا و شنیدن صدای پرندگان و تماشای دلفین ها حس فوق العاده ای را در شما ایجاد می کند.