مکان هایی که پس از خرید بلیط هواپیما زاهدان چابهار حتما باید از آنها دیدن کنید، عبارتند از روستای رامین که دارای یک ساحل سنگی بسیار زیبا می باشد، تالاب و ساحل لیپار، دریاچه ی صورتی، مسجد جامع، باغ گیاه شناسی، آبفشان های گلی، غارهای باستانی، قلعه ی پرتغالی ها در تیس و دهکده بندری ها.

این ها تنها برخی از جاذبه های بیشمار این شهر می باشد، یکی دیگر مکان های طبیعی این منطقه که هر گردشگری را به تعجب می اندازد، کوه های مریخی هستند، این قسمت دارای حال و هوا و فضایی ناشناخته می باشد گویی زمانی محل سکونت فضایی ها بوده است. چابهار یکی از معدود مناطق کشور است که پر از جاذبه های طبیعی و تاریخی بیشمار است، پس درنگ نکنید و همین اکنون بلیط هواپیما چابهار را تهیه کنید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما زاهدان چابهار

یکی دیگر از مناطق شگفت این منطقه که پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما زاهدان چابهار به شدت توصیه می شود از آن دیدن کنید؛ منطقه ای به نام درک می باشد. در اینجا منظره ای باشکوه از تلاقی کویر و دریا می بینید. منظره ای که کمتر جایی موفق به دیدن آن خواهید شد.

از دیگر جاذبه های دیدنی این منطقه می توان از گاندو ها نام برد. گاندو نام محلی تمساح می باشد. این تمساح با پوزه ی کوچکش بزرگترین خزنده ی ایران محسوب می شود که متاسفانه در خطر انقراض قرار گرفته است. برای دیدن گاندو ها باید به اقامتگاه ملک دینار بروید. ملک دینار از بچگی عاشق تمساح ها بوده است و تا الان که 65 سال سن دارد از این تمساح ها مراقبت می کند. بومی ها گاندو ها را نماد برکت و آبادانی می دانند که اگر نباشند باعث قحطی و خشکسالی در منطقه می شوند. این کروکودیل های غول پیکر دارای حس بسیار قوی و در عین حال بسیار ترسو می باشند. بهتر است از اینکه به آنها نزدیک شوید اجتناب کنید.

قیمت بلیط هواپیما زاهدان چابهار

قیمت بلیط هواپیما زاهدان چابهار با طعم شیرچای های ملک دینار فراموش خواهد شد. یکی دیگر از دیدنی های جالب چابهار که قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما چابهار به زاهدان خواهید دید؛ گل افشان می باشد. این یک پدیده ی نادر است که برای دیدن آن باید به روستای تنگ بروید. موسیقی محلی نیز چیزی خواهد بود که از شنیدن آن در کنار دریا بسیار لذت بخش خواهد بود.

چابهار دارای هتل های زیادی میباشد که می توانید قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما زاهدان در آن اقامت داشته باشید. اگر به دنبال هتل ساحلی هستید، هتل لیپار یک انتخاب عالی برای شما می باشد. این هتل دارای خدمات مثل ترنسفر رایگان، گشت شهری و سرویس به مراکز خرید می باشد. هتل فردوسی نیز با دسترسی آسان به ساحل و مراکز خرید یکی دیگر از هتل های عالی این شهر می باشد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

خلیج چابهار دارای مناظر بسیار فوق العاده ای از طلوع و غروب خورشید دارد. جزیره ی شیطان نیز یکی دیگر از مناطق رمز آلود این منطقه است که پس از رزرو ارزانترین بلیط باید از آن دیدن کنید. جزیره دارای ساحل صخره ای است که دارای دسترسی نسبتا سختی می باشد. ساختمان قدیمی تلگراف خانه نیز یکی از قدیمی ترین ساختمان های سنگی شهر می باشد که می توانید در صورت علاقه پس ار رزرو بلیط چارتر و یا بلیط لحظه آخری نگاهی به آن بیندازید.