از دیگر پرواز هایی که شما می توانید به شهر های دیدنی کشور ترکیه داشته باشید با بلیط هواپیما کایسری میسر است. یک شهر بزرگ صنعتی در بخش آناتولی مرکزی و همچنین شهر اصلی استان کایسری به حساب می آید.

بر اساس تقسیم بندی های که برای کلانشهر  وجود دارد، شهر قیصریه از پنج منطقه اصلی تشکیل شده است که از این بین دو منطقه اصلی و هسته شهر به نام های Kocasinan و Melikgazi بزرگترین بخش های آن هستند و در ادامه می توان به مناطق Hacılar ,İncesu و Talas اشاره کرد.

جالب است بدانی این شهر در نزدیکی آتشفشان غیر فعال Erciyes واقع شده است که در ارتفاع نزدیک به 4000 متری از سطح آب های آزاد قرار دارد.

همچنین این در سال های اخیر به عنوان شهر اول در فهرست ببر های آناتولی (Anatolinan Tigers)  قرار دارد. این فهرست، لیستی است از شهر های ترکیه ای که در سال های اخیر رشد و پیشرفت چشمگیری در پدیده های اقتصادی، صنعتی و تولید کسب و کار داشته اند.

خرید اینترنتی بلیط هواپما کایسری

اگر به دنبال سفری بسیار هیجان انگیز هستید خرید اینترنتی بلیط هواپیما کایسری را به  شما پیشنهاد می دهیم. این شهر جاذبه های تاریخی بسیار دارد و در گوشه و کنار ان می توانید آثار بجای مانده از دوران تاریخی گوناگون مخصوصا بنا هایی که بنیان ان ها مربوط به دوره سلجوقیان می باشد.

البته بیشتر ین شهر را به این نام می شناسند که دروازه ای است برای سفر به شهر کاپادوکیا و بازدید از جاذبه های گردشگری این شهر معروف. اما خود قیصریه جاذبه های تاریخی بسیاری در خود جای داده است که همان طور که گفتیم بیشتر مربوط به دوران سلجوقیان و عثمانی ها است که در مرکز شهر واقع شده.

دامنه و بخش های کوه Erciyes که برای کوهنوردی و طبیعت گردی مورد استفاده قرار می گیرند، امتداد رودخانه Zamantı  که محلی برای قایق رانی و رفتینگ در اب های خروشان است، و سایت های تاریخی Kültepe ،Ağırnas ،Talas و Develi از دیگر نقاط دیدنی هستند که می توان از ان ها نام برد.

لذا بهتر است برنامه ریزی های خود را به طریقی انجام دهید تا بتوانید ارزانترین بلیط پرواز کایسری را رزرو کنید.

قیمت بلیط هواپیما کایسری

در هر ساعتی از شبانه روز که بخواهیید می توانید قیمت بلیط هواپیما کایسری و سایر شهر های داخلی و خارجی را در سامانه آنی تیکت 24 پیدا کنید.

اما در کنار قیمت رواز به قیصریه بهتر است تا هزینه های اقامت و گردشگری در این شهر را نیز مورد نظر داشته باشید. به این دلیل که این شهر از شهر های پر گردشگر و نیز توریستی محسوب می شود قدری هزینه های ممکن است بالا به نظر برسد.

اما به طور میانگین می توان اینطور در نظر گرفت که یک سفر یک هفته به صورت انفرادی حدود 1100 دلار و اگر بخواهید به صورت دو نفری و در همین مدت زمان در شهر اقامت داشته باشید باید 1900 دلار را هزینه کنید.

البته برای یک خانواده چهار تا پنج نفره نیز می توان 4000 تا 4600 دلار را در طول یک هفته پیش بینی کرد. لذا سعی کنید بلیط هواپیما به کایسری را با نرخی مناسب رزرو کنید.

بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان

معولا بهتر است در صورتی که هزینه های اقامت در شهر مقصد برای ما به صرفه نیز به سمت بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان بروید. در این رو شما می توانید هزینه های جابجای و رسیدن به مقصد را کاهش دهید و مبلغ بیشتری را جهت خرج کردن در مقصد ذخیر کنید.

اما این نکته را در نظر داشته باشید که بهتر است بلیط هواپیما را به صورت سیستمی رزرو کنید. زیرا در سفر های خارجی و برای مثال بلیط هواپیما کایسری در صورت کنسلی هزینه خیلی کمی به شما باز خواهد گشت، اگر پرواز لحظه آخری رزرو کرده باشید.