شاید نسبت به سفر به کشور های محدوده شرقی خاورمیانه تمایل نداشته باشید، اما بلیط هواپیما کراچی بهانه ای بسیار خوبی است تا در مورد مرکز استان سند (Sindh)، بزرگترین شهر کشور پاکستان و جاذبه های گردشگری ان بیشتر آشنا شوید.

شاید تا به حال این را نمی دانستید اما باید گفت که هفتمین کلانشهر بزرگ دنیا یکی دیگر از القابی است که این شهر به یدک می کشد. و در رده بندی های موجود در بین شهر های جهان در دسته شهر های بتا (Beta-Global City) قرار دارد.

این شهر با داشتن بیش از 100 میلیارد دلار تولید ناخالص در سال 2015 به عنوان یکی از قطب های مالی و نیز صنعتی این کشور به شمار می آید.

همچنین به دلیل تنوع نژادی، قومی و نیز مذهبی شهرت جهانی دارد و از طرفی یکی از سکولار لیبرال تریین شهر های پاکستان به شمار می اید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما کراچی

در کنار انجام مراحل خرید اینترنتی بلیط هواپیما کراچی می توانید از ابزار های قدرتمند جستجو در فضای مجازی برای گستن و دیدن جاذبه های گردشگری شهر اقدام کنید.

قرار گیری شهر در کنار دریای عمان و وجود دو بندرگاه مهم کراچی و بن قاسم، که هر دو از بزرگترین بنادر پاکستان هستند، باعث شده است که این شهر به قطب تجاری و کشتیرانی تبدیل شود. از طرفی دیگر فرودگاه بین المللی جناح نیز که این شهر واقع شده پرواز های زادی را در طول سال انجام  می دهد.

گفته می شود سکونت در این منطقه به هزاران سال قبل باز می گردد اما محل جدید و فعلی شهر بر موقعیت روستا و استحکامات کولاچی (Kolachi) و از اویل 1729 میلادی بنا شد. بعد ها و با رسیدن انگلیسی ها به این منطقه، آن ها اقدامات زیادی را انجام دادند تا به دلیل موقیت استراتژک این شهر بندرگاه گسترده ای در آن بنا کنند که تا به امروز بر جا مانده است.

 قیمت بلیط هواپیما کراچی

نکته ای را همیه در سفر های خارجی در نظر داشته باشید، برای مثال در کنار قیمت بلیط هواپیما کراچی سایر هزینه های را نیز برای سفرتان در نظر بگیرید.

اینکه هتل ها برا هر شب چه نرخی دارند، هزینه های رفت و آمد به چه ترتیب است، خورد و خوراک و نیز گردشگری در اینن شهر چه نرخی ها را برای شما به همراه دارد.

اگر بخوایم به صورت کلی و میانگین عددی را بیان کنیم، می توان گفت برای هر روز سفر به این شهر باید بین 35 تا 40 دلار هزینه کرد، در واقع عددی نزدیک به 5600 روپه پاکستانی.

این عدد درواقع تمام موارد بالا را برای یک نفر در بر می گیرد. از این رو باید با توجه به بودجه ای که دارید برنامه ریزی درستی برای رزرو ارزانترین پرواز کراچی انجام دهید تا بتوانید، منابع مالیتان را به درستی برای بلیط هواپیما کراچی مدیریت کنید.

بلیط لحظه آخری و چارتر 

حتمما در تمامی سایت ها دیده اید که مدام بحث از بلیط لحظه آخری و چارتر برای هر سفر هوایی به پیش کشیده می شود. اما بهتر است نرخ کم این پرواز ها برای یک سفر خارجی شما را حساس نکند.

به این دلیل که اوال در پرواز های خارجی بیشتر بلیط هواپیما بصورت سیستمی فروخته می شد و از طرفی این پرواز ها ریسک بزرگی را برای شما به همراه دارند و در صورت کنسلی مبلغ بسیار ناچیزی به شما بازگشت داده خواهد شد.