کرمانشاه شهری با موزه های بسیار متنوع و جذاب می باشد که پس از خرید بلیط هواپیما اهواز کرمانشاه می توانید از آن دیدن کنید. در مجموع این شهر دارای 14 موزه ی مختلف می باشد. یکی از جالب ترین موزه های این شهر موزه ی پارینه سنگی می باشد. این یک موزه ی کاملا تخصصی مربوط به پیش از تاریخ می باشد و تمام آثار کشف شده در طی حفاری های انجام شده در ایران و برخی از کشورهای دیگر که مربوط به دوره پارینه سنگی می باشد در این موزه نگهداری می شود.

برای بازدید از این موزه پس از خرید بلیط هواپیما کرمانشاه باید به خیابان مدرس بروید. این موزه برای باستان شناسان و علاقه مندان به دوره های پیش از تاریخ جهان بسیار جالب توجه خواهد بود و اطلاعات زیادی در این باره بر اطلاعات قبلیشان افزوده خواهد شد. موزه ی سنگ طاق بستان یکی دیگر از موزه های زیبای این شهر است که شمال بلوار طاق بستان واقع شده است. در این موزه آثار سنگی و سر ستون های مربوط به دوران ساسانی نگهداری می شود.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما اهواز کرمانشاه

اگر به بازدید از موزه ها علاقه دارید، یکی از موزه های جالب شهر که پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما اهواز کرمانشاه می توانید ببینید، موزه ی مردم شناسی می باشد. در این موزه اطلاعات جالبی در مورد فرهنگ، صنایع دستی، پوشاک، موسیقی، وسایل کشاورزی، نگارش از قدیم تا به امروز به دست می آورید. همچنین می توانید از غرفه های کنار موزه به خرید سوغات بپردازید.

این موزه در کنار یکی از جاذبه های گردشگری مشهور کرمانشاه به نام تکیه معاون الملک می باشد. این یکی از آثار باشکوه به جا مانده از دوران قاجار می باشد که بهتر است قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما اهواز از آن دیدن کنید. همچنین از موزه ی تخصصی پوشاک و زیورآلات که در نزدیکی تکیه می باشد دیدن کنید.

قیمت بلیط هواپیما اهواز کرمانشاه

موزه ی کتابت، موزه ی دفاع مقدس، موزه ی منطقه ای و موزه ی آموزش پرورش و موزه ی تاریخ طبیعی از دیگر موزه های این شهر می باشد که می توان پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما اهواز کرمانشاه بر اساس سلیقه از آنها دیدن کرد. برای رفع خستگی می توانید به یکی از پارک های زیبا این شهر مراجعه کنید. این شهر دارای پارک های کوچک و بزرگ زیادی است که مشهورترین آنها پارک کوهستان می باشد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما کرمانشاه به اهواز و رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری از غذاهای محلی این شهر حتما بخورید. دنده کباب کرمانشاهی یکی از خوشمزه ترین غذاهای این شهر می باشد. یکی دیگر از غذاهای معروف شهر که حتما نامش را شنیده اید خورشت خلال می باشد. پخت این خورشت دارای ترفندهای به خصوصی می باشد که فقط یک کرمانشاهی اصیل آن را می داند.آبگوشت کرمانشاهی و آبگوشت باغی نیز از دیگر غذاهای پرطرفدار این شهر است، مخصوصا اگر با نان تازه و سبزی سرو شود.

آش ترخینه ی کرمانشاه نیز مانند آش عباسعلی کرمانشاه بسیار خوشمزه است. در لرستان نیز آش ترخینه پخته می شود که کمی با آش ترخینه ی کرمانشاه متفاوت است. کوکوی پاغاره نیز یک غذای سبک مناسب برای شام یا پیش غذا می باشد که با یک نوع سبزی محلی به نام پاغاره طبخ می شود. نحوه ی پخت این کوکو شبیه کوکو سبزی می باشد.