کرمانشاه به دلیل اینکه در غرب کشو ودر نزدیکی عراق واقع شده است و مدتها در مسیر تجاری به بغداد قرار داشته است، باعث جذب افراد کرد در این منطقه شده است و بزرگترین شهر کردنشین ایران می باشد که پس از خرید بلیط هواپیما بندرعباس کرمانشاه می توانید ببینید. این شهر به خاطر جاذبه های گردشگری بیشمارش بسیار مشهور می باشد. شاید کرمانشاه جز اولویت سفر گردشگران نباشد، اما مطمئن باشید این شهر دارای جاذبه های گردشگری و باستانی زیادی می باشد که می توانید پس از خرید بلیط هواپیما کرمانشاه از آن دیدن کنید.

در ابتدای سفرتان می توانید از طاق بستان سفر کنید. کرمانشاه از دیرباز دارای آب و هوای بسیار خوش بوده است و این باعث شده بود که مورد توجه پادشاهان ساسانی قرار بگیرد و به عنوان دومین اقامتگاه پادشاهی انتخاب شود. در زمان ساسانیان باغ ها و عمارات زیادی در این شهر ساخته شده است که طاق بستان یکی از آن ها می باشد. سنگ نبشته های این مجموعه از ارزش تاریخی زیادی برخوردار است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما بندرعباس کرمانشاه

سنگ نبشته بیستون وافع در دامنه ی کوه بیستون یکی دیگر از آثار باستانی تاریخی ارزشمند این شهر می باشد. با بازدید از این کتیبه ی ارزشمند پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما بندرعباس کرمانشاه غرور از دست رفته ی ایرانی برایتان تداعی خواهد شد؛ دزمانی که ایران دارای شکوه و غرور بوده است و زمانی به عنوان بزرگترین امپراطوری و متمدن ترین سلسله در دنیا شناخته می شده است.

کتیبه هایی که قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما بندرعباس به خط میخی مشاهده می کنید، مربوط به داریوش بزرگ می باشد. این سنگ نبشته که به سه زبان فارسی باستانی، ایلامی و بابلی نوشته شده است شرح پیروزی داریوش بزرگ را داده است و جز یکی از با ارزش ترین اسناد جهان می باشد که در فهرست میراث جهانی به ثبت رسیده است. متن فارسی باستانی دارای 414 سطر و دارای پنج ستون است.

قیمت بلیط هواپیما بندرعباس کرمانشاه

اگر در فصل سفر و تعطیلات رسمی قصد سفر به این استان را دارید شاید با افزایش قیمت بلیط هواپیما بندرعباس کرمانشاه مواجه شوید. نکته ی قابل توجه در ساخت ساز این کتیه این می باشد که همانطور که گفته شد این کتیبه بر دامنه ی کوه تراشیده شده است، و بقایای یک پلکان مشهود می باشد که مشخص می باشد برای ساخت کتیبه از پلکان استفاده شده است که پس از اتمام کار این پلکان برای عدم دسترسی به کتیبه ها تخریب گشته است.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

این شهر دارای آثار تاریخی زیاد دیگری مربوط به دوران قاجار نیز می باشد؛ که می توانید قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما کرمانشاه به بندرعباس و رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری از آنها دیدن کنید. به عنوان مثال بازار کرمانشاه، خانه خواجه باروخ و مساجد تاریخی موجود در شهر مربوط به دوره ی قاجار می باشد. بازار کرمانشاه دارای رسته های مختلفی از قبیل مسگری، سراجی، صندوق سازی، گیوه کشی، رنگرزی، شیرینی فروشی و … می باشد که خود یک جاذبه ی گردشگری مهیج به حساب می آید.

این بازار دارای معماری بسیار زیبا و خاصی می باشد که نشاندهنده ی ذوق سازندگان آن و همچنین اهمیت این بازار می باشد. زیرا این بازار زمانی در مسیر جاده ابریشم قرار داشته است و تمام مسافران و بازرگانان این هنر و اقتدار ایرانیان را به چشم می دیده اند و به گوش جهانیان می رساندند.