کرمانشاه به دلیل آب و هوای مطبوعش در تابستان یک مقصد تابستانی محبوب در بین مسافران و گردشگران می باشد. در فصل تابستان افراد زیادی برای فرار از گرمای تابستان به خرید بلیط هواپیما اصفهان کرمانشاه به این شهرسفر می کنند. سراب نیلوفر یکی از جاذبه های گردشگری بسیار زیبا و دیدنی این استان است که می توانید پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما کرمانشاه می توانید از آن دیدن کنید. این سراب به صورت یک استخر بزرگ آب که سطح آن پوشیده از گل های نیلوفر می باشد. آب این سراب توسط چندین چشمه ی جوشان تامین می شود.

تالاب هشیلان نیز از دیگر مناطق سرسبز و بکر این استان می باشد که می توانید قبل ار رزرو بلیط هواپیما اصفهان از آن دیدن کنید. این منطقه به علت پوشش گیاهی مهمش و به دلیل اینکه زیستگاه حیوانات و پرندگان زیادی می باشد، از طرف محیط زیست منطقه حفاظت شده و شکار ممنوع اعلام شده است. در این تالاب جزیره های زیادی وجود دارد که برخی از آنها در فصل زمستان و در پی بارندگی های زیاد در زیر آب پنهان می شود.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما اصفهان کرمانشاه

سراب صحنه یکی از دیگر مناطق فوق العاده زیبای استان می باشد که پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما اصفهان کرمانشاه حتما از آن دیدن کنید. این منطقه دارای طبیعتی بسیار زیبا و آبشارهای فوق العاده زیبا می باشد. به علت وجود چشمه ها ی آب و آبشارها این منطقه در تابستان دارای آب و هوای بسیار خنک و عالی می باشد. از سراب ها و طبیعت سرسبز این استان که بگذریم، به غارهای شگفت انگیز آن می رسیم.

غار قوری قلعه و غار دو اشکفت دو غار زیبای این استان می باشد. غار اشکفت مربوط به به دوران پارینه سنگی می باشد. این دو غار دارای نورپردازی های زیبا می باشد و متناسب با اهداف گردشگری و جذب گردشگر کاملا هماهنگ شده است.

قیمت بلیط هواپیما اصفهان کرمانشاه

غار پرآو یکی از بزرگترین غارهای آهکی در دنیا می باشد که در این استان واقع شده است. برای بازدید از سخت ترین غار آهکی جهان پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما اصفهان کرمانشاه امکان پذیر می باشد. البته بازدید از این غار کار اصلا آسانی نیست، این غار یکی از خطرناکترین غارهایس جهان می باشد که تا به امروز سه نفر نیز در اثر بازدید از این غار جان خود را از دست داده اند. پس اگر از قدرت بدنی خود اطمینان کامل را دارید و تجهیزات مناسب برای پیمایش از این غار را در اختیار دارید، فقط از این غار بازدید کنید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

بازدید از این جاذبه های گردشگری متنوع قطعا شما را خسته خواهید کرد، برای رفع خستگی و صرف غذا به کبابی حیدری سری بزنید. بهترین و خوشمزه ترین کباب دنده در این کبابی سرو می شود. این کبابی در نزدیکی مجموعه طاق بستان قرار گرفته است و گردشگران زیادی پس ار رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری هروزه پس از بازدید از این مجموعه تاریخی از کباب های خوشمزه این رستوران می خورند.

اگر هم گرمای هوای تابستان شما را کلافه کرده است و دوست دارید قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما کرمانشاه به اصفهان بستنی بخورید، بستنی نوبهار یکی از بهترین بستنی فروشی های شهر می باشد.