با خرید بلیط هواپیما کیش کرمانشاه و بلیط هواپیما کرمانشاه به کیش یک سفر به یادماندنی در تابستان برای خود برنامه ریزی کنید. کرمانشاه دارای تنوع هتلی زیاد می باشد، از هتل 5 ستاره تا دو ستاره و اقامتگاه های بومگردی قابل رزرو می باشد. با توجه به خزینه ای که برای سفر و اقامتتان در نظر گرفته اید می توانید اقامت در یکی از این هتل ها را انتخاب کنید.

هتل پارسیان، هتلی پنج ستاره و زیبا در قلب شهر می باشد که به مرکز تجاری و گردشگری دسترسی آسان دارد. هتل دارای اتاق های بسیار لوکس می باشد و با دارا بودن کادری مجرب، خاطرات خوش برای مسافرین و گردشگران به این استان رقم می زند. هتل آزادگان یکی دیگر از هتل های بسیار با کیفیت چهارستاره این شهر می باشد. این هتل نیز به برخی از جاذبه های گردشگری تاریخی مثل طاق بستان و شکارگاه خسرو پرویز بسیار نزدیک می باشد. اقامت در این هتل سه طبقه بسیار راحت و خاطره انگیز خواهد بود.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما کیش کرمانشاه

یکی دیگر از هتل های چهارستاره این شهر که می توانید پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما کیش کرمانشاه برای مدت اقامتتان در این شهر رزرو کنید؛ هتل جمشید می باشد. این هتل نیز جز یکی از با کیفیت ترین هتل های شهر می باشد که دارای پرسنلی بسیار خوش رو و با حوصله می باشند و در هر وقت از شبانه روز در رفع نیازهای شما می کوشند. اماکنی دیدنی که در نزدیکی این هتل قرار گرفته اند که می توانید قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما کیش از آن ها دیدن کنید، طاق بستان، شکارگاه خسرو پرویز، بام کرمانشاه و امام زاده ابراهیم می باشند.

قیمت بلیط هواپیما کیش کرمانشاه

در صورت رزرو همزمان هتل و پرواز به صورت رفت و برگشت از سایت آنی تیکت 24 شاهد کاهش قیمت بلیط هواپیما کیش کرمانشاه خواهید بود. اگر می خواهید پس از سفر به ان شهر با رزرو بلیط هواپیما کرمانشاه، در هزینه های سفرتان صرفه جویی کنید می توانید هتل های سه و یا دو ستاره را انتخاب کنید.

هتل آپارتمان 3 ستاره کوروش دارای اتاق هایی بسیار راحت و تمیز می باشد که در صورتی که با خانواده به این شهر سفر می کنید می تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. این هتل دارای تمامی امکانات رفاهی مدرن می باشد. هتل های دوستاره شهر به نام های هتل داریوش، هتل سینا و هتل راه کربلا می باشد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

برای خرید سوغات به بازار کرمانشاه بروید. برای سوغات می توانید پس از رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری شیرینی برنجی و کلوچه خرمایی تهیه کنید. جلوی دکان مغازه های شیرینی فروشی سینی های نان برنجی را مشاهده می کنید که می توانید برای تست بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای از آن شیرینی بخورید. همچنین ااین شهر دارای یک شیرینی معروف دیگر به نام کاک می باشد. روغن کرمانشاه هم نیازی به معرفی ندارد و حتما با آن آشنا هستید.

اگر دوست دارید از صنایع دستی این شهر به عنوان سوغات برای خود یا دوستانتان تهیه کنید، گلیم، گیوه و چرم این استان بسیار مشهور و زیبا می باشد. نیلوفر آبی را به عنوان نماد شهر کرمانشاه می شناسند ودر نقوش طاق بستان نیز این نماد دیده می شود.