شاید برای بسیاری از ما ایرانی ها بخصوص مردمان شرق و جنوب ایران  رفتن به این استان زیبا با توجه به بعد مسافتی کاری سخت و به صرفه قلمداد نمی شد اما در سالیان اخیر زائرین اربعین حسینی برای عبور از مرز مهران با وسیله شخصی یا رزرو بلیط هواپیما مشهد کرمانشاه خود را به این خطه می رسانند و به هنگام رفت یا بازگشت از زیارت از جاذبه ای بی نظیر این استان زیبا و کهن بازدید می کنند.

این خطه از کشورمان یکی از با اصالت ترین قومیت های تاریخ های تمدن بشری یعنی قوم ماد را در خود جای داده است و بر اساس شواهد تاریخ آن به سده چهارم میلادی باز می گردد که به مرور زمان با توجه به خوش و آب و هوا بودن و دسترسی به آب رودخانه ها و مراتع سرسبز جمعیت آن رو به افزایش پیدا کرد و در طول سده های گوناگون بواسطه قرار گرفتن در مسیر جاده ابریشم پیشرفت های قابل توجهی نمود.

کرمانشاه تمام ویژگی های جذاب برای توسعه صنعت گردشگری و توریستی را دارد از فرودگاه بین المللی، هتل های سه ستاره، آب و هوایی معتدل و کوهستانی ، مراتع سرسبز، جنگل، رودخانه ای خروشان، چشمه های آب شیرین، آداب و روسوم مردمان، زبان شیرین کردی، لباس های کردی مردان و زنان، سوغاتی های بی نظیر جاذبه های تاریخی ویژه و حیرت انگیز و هزاران ویژگی دیگر که هر کشوری آرزو داشتن چنین شهری را دارد و خداوند را شکر که ایران عزیز از این نعمت برخوردار می باشد..

خرید اینترنتی بلیط هواپیما مشهد کرمانشاه

بهترین خرید لزوما ارزانترین نمی باشد گاهی برایتان پیش آمده است که می دانید جنسی را در یک پاساژ در فلان نقطه شهر به نرخ بسیار مناسب تری عرضه می کنند اما بواسطه  هزینه رفت و آمد، ترافیک، آلودگی هوا، بیماری، نداشتن دسترسی راحت به وسایل حمل و نقل عمومی و… قید آن را می زنید و ترجیح می دهید همان جنس را از اطراف خود تهیه نمایید، به لطف اینترنت امروزه این مشکل تا حد زیادی مرتفع گردیده است دیگر شما برای رزرو بلیط هواپیما مشهد کرمانشاه نیاز به رفتن به فلان آژانس مسافرتی نیست، شما کافی است سری به سایت ما بزنید تا مناسب ترین بلیت با یک خرید اینترنتی نصیبتان بشود.

طبیعتا چیزی که در مقالات گوناگون به آن به عنوان جاذبه اصلی تاریخی این استان اشاره شده است مجموعه زیبای طاق بستان و بیستون می باشد که همین دو مورد برای انگیزه دادن به گردشگران برای رزرو بلیط هواپیما کرمانشاه کافی می باشند اما در این مقاله سعی داریم با یکی دیگر از آداب و رسوم مردمان ماد که در این مکان زندگی می کردند و موجب ساخت بناهایی حیرت انگیز شده اند آشنا نماییم.

قیمت بلیط هواپیما مشهد کرمانشاه

برای این که شما با انواع قیمت های بلیط هواپیما مشهد کرمانشاه آشنا بشوید تنها کافی است با مراجعه به سایت آنی تیکت 24 و سپس ثبت نام و تعیین زمان پرواز لیست گوناگونی از ایرلاین ها روبروی شما قرار می گیرد که هر کدام با توجه به زیر ساخت های و نوع پرواز( اکونومی یا بیزینس) نرخ های گوناگونی دارند که با توجه به بعد مسافتی و زمان شما می توانید برای رفاه حال خود و خانوادتان فرست کلاس را انتخاب نمایید. طبعا برای رزرو بلیط هواپیما مشهد شما از حق انتخاب های بیشتری با توجه به مسافر خیز بودن این شهر برخوردار خواهید بود.

گور دخمه چیست؟ به تعبیر آسان آرامگاهی است که با تلفیق معماری سنگ تراشی  که در این خطه گویا استادان چیره دستی حضور داشته اند در دل کوه بنا گردیده است و یک یا چندیدن قبر در آن وجود دارد. گوردخمه مربوط به دوران مادها می باشد که بنا بر اسناد از تمدن اورارتو الهام گرفته است. گور دخمه اسحاق وند یا سکاوند، کهن ترین مقبره صخره ای ایران که مربوط به عصر مادها می باشد در نزدیکی روستایی به همین نام قرار دارد.

این مجموعه از سه گوردخمه تشکیل شده که از منظر ابعاد و تزئینات کاملا متفاوت می باشند اما آن چیزی که بیش از همه خمد نمایی می کند تصویر یک فرد بصورت نیم رخ و با لباس های چین دار بر روی صخره حک شده که با توجه به حضور آتش و یک فرد دیگر و حالت قنوت گونه دستان شخص به عبادت خدای خویش می پردازد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

اگر شما به دنبال آنالیز قیمت های پرواز می باشید کافی است تا با ویژگی فیلتر تعبیه شده در سایت آنی تیکت براحتی لیست بلیت ها را بر اساس قیمت تعیین بفرمایید در این حالت در انتها یا صدر لیست بر اساس صعودی یا نزولی بودن لیست، بلیط لحظه آخری قرار خواهد داشت که ارزانترین نوع تیکت محسوب می شود از طرف دیگر و در یک پله بالاتر بلیط چارتر مشهد کرمانشاه دیده می شود که عملا تغییر یافته بلیت سیستمی است و گه گاهی نرخ های آن مناسب تر می باشد.

گور دخمه صحنه یا دربند و همچنین گور دخمه داوود از دیگر هنر های این عصر می باشند که تحسین مردمان امروزی و حیرت آنها را از نحوه ساخت این اثر با توجه به ابزار آلات آن دوران و صعب العبور بودن دسترسی به آن را بر می انگیزد بنابراین تا می توانید بلیط هواپیما کرمانشاه به مشهد را به تعویق بیاندازید تا لذت کافی را از سایر جاذبه تاریخی این استان نظیر معبد آناهیتا و غار قوری قلعه، غار پراو… ببرید.