قسمت هیجان انگیز هر سفر مراجعه به بازارها و مراکز خرید آن شهر و خرید سوغات می باشد. کرمانشاه هم دارای بازارها و مراکز خرید بسیار بزرگ و مدرنی می باشد که می توانید پس از خرید بلیط هواپیما تبریز کرمانشاه به آنها مراجعه کرده و یک خرید فوق العاده داشته باشید.

بازار کرمانشاه یکی از بزرگترین بازارهای غرب کشور می باشد که از دیرباز دارای رونق بوده است. این بازار با معماری زیبایش یکی از جاذبه های گردشگری شهر نیز محسوب می شود که دارای مسجد، کاروانسرا و قهوه خانه نیز می باشد. این بازار مانند دیگر بازارهای سنتی ایران دارای رسته های مختلف می باشد که صنوف خاصی را به خود اختصاص داده است که خریداران با توجه به نیازهای روزمره اشان می توانند به همان راسته مراجعه کنند و بدون معطلی و سرگردانی در بازار نیاز خود را تهیه کنند. ساخت این بازاز مربوط به دوران قاجار می باشد و معماری و تزئینات به کار رفته در بازار بسیار ظریف و هنرمندانه می باشد و پیشنهاد می شود حتما پس از خرید بلیط هواپیما کرمانشاه از این بازار زیبا دیدن فرمایید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تبریز کرمانشاه

اگر پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما تبریز کرمانشاه به دنبال خرید سوغاتی خوشمزه و معروف این شهر یعنی نان برنجی آن هستید، بهتر است به بازار نان برنجی آن مراجعه کنید. در این بازار خوشمزه ترین نان برنجی های کرمانشاه را می توانید تهیه کنید. همچنین می توانید قبل از خرید از نان برنجی های موجود تست کنید تا از کیفیت خرید خود مطمئن شوید. برای رفتن به بازار نان برنجی باید قبل از رزرو بلیط هواپیما تبریز به خیابان مدرس بروید. این بازار در نزدیکی مسجد جامع کرمانشاه قرار گرفته است که می توانید از این مسجد قدیمی زیبا نیز دیدن کنید.

قیمت بلیط هواپیما تبریز کرمانشاه

اگر خرید در مراکز خرید و پاساژها را ترجیح می دهید می توانید پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما تبریز کرمانشاه ، به مجتمع تجاری پارسیان مراجعه کنید. این مجتمع در خیابان مدرس قرار گرفته است و یکی از بزرگترین مراکز خرید این شهر می باشد. این مرکز خرید شامل مغازههای مختلف از پوشاک، سوغات، لوازم بهداشتی، آرایشی، داروخانه، لوازم جانبی موبایل و … می باشد. مجتمع تجاری گلستان که نیز در این خیابان قرار دارد نیز یک مرکز خرید فوق العاده برای خرید اجناس لوکس می باشد.

اگر قبل از برگشت و تهیه بلیط هواپیما کرمانشاه به تبریز دوست دارید ظروف مسی این شهر را به عنوان یادگار تهیه کنید، می توانید به بازار مسگرها مراجعه کنید. در این بازار می توانید ظروف زیبای مسی را با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

مرکز خرید ارگ نیز یکی دیگر از مراکز خرید پرطرفدار در میان خانواده ها می باشد که می توانید پس از رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری به آن مراجعه کنید. علت محبوبیت این مرکز خرید وجود شهربازی در آنمی باشد که می توانید کودک دلبندتان را در آنجا بگذارید و خودتان به خرید مشغول شوید. همچنین رستوران های فودکورت بسیار خوشمزه ای در این مرکز خرید وجود دارد که بر محبوبیت آن افزوده است. این مرکز خرید در میدان مصدق قرار گرفته است و با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی می توان به آنجا رفت و دارای دسترسی آسانی می باشد.