استان کرمان یک قطب گردشگری بسیار جذاب می باشد که دارای جاذبه های گردشگری متنوع و زیبایی می باشد. یکی از این جاذبه ها ی متفاوت در کرمان که کمتر در دیگر شهرهای ایران به چشم می خورد و می توانید پس از تهیه بلیط هواپیما بندرعباس کرمان از آن بازدید کنید، یخدان مویدی می باشد. این یخدان بزرگترین یخچال خشتی در جهان می باشد. همچنین به عنوان قدیمی ترین جاذبه ی گردشگری شهر کرمان شناخته می شود که می توانید پس از رزرو بلیط هواپیما کرمان از آن دیدن کنید.

این یخدان در محله ای به همین نام قرار گرفته است. قبلا در این محله قناتی نیز به همین نام وجود داشته است. اکنون این خیابان را به نام ابوحامد می شناسند، البته اگر بگویید می خواهید به دیدن یخچال مویدی نیز بروید، شما را خیلی سریع به آن قسمت از شهر می برند. گنبد جبلیه و مجموعه گنجعلی خان نیز در نزدیکی این یخدان قرار دارد که می توانید در یک روز از تمام این جاذبه ها دیدن کنید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما بندرعباس کرمان

این یخچال ها که برای نگهداری یخ در گذشته استفاده می شده است دارای معماری بسیار جالب و شگفت انگیزی می باشند که پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما بندرعباس کرمان می توانید مشاهده فرمایید. تصور کنید که که این بنا به گونه ای طراحی و ساخته شده است که در دارای حداقل جذب نور و گرمای خورشید بوده است تا بتواند یخ ها را در خود نگهداری کند.

با اختراع برق و دیگر وسایل و تجهیزات برقی از قبیل آب سرد کن و یخچال نیاز بشر به این بناها از بین رفته است و پس از آن از این بنا ها فقط برای اهداف گردگشری استفاده می شود. قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما بندرعباس خواهید دید که در گذشته با چه سختی و مشقتی آب سرد خود را تهیه می کردند.

قیمت بلیط هواپیما بندرعباس کرمان

قیمت بلیط هواپیما بندرعباس کرمان در فصل سفر به کویر کمی افزایش پیدا خواهد کرد. علت آن نیز بالا بودن تعداد مسافر و متقاضیات برای شرکت در تورهای کویر می باشد. گنبد جبلیه که در نزدیکی این یخدان قرار دارد، گفته می شود یک آتشکده ی زرتشت بوده است. برخی نیز می گویند این مکان مقبره سید محمد تباشیری می باشد. این بنا تماما از سنگ ساخته شده است و آن را تنها بنای دیدنی سنگی کرمان و یکی از باشکوه ترین بناهای این شهر می دانند.

در نزدیکی این گنبد یک جنگل مصنوعی بسیار بزرگ و زیبا به نام جنگل قائم نیز وجود دارد که می توانید قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما کرمان به بندرعباس از آن دیدن کنید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

اگر پس از رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری و بازدید از این مجموعه های نزدیک به هم احساس گرسنگی کردید، و به دنبال یک رستوران عالی برای صرف یک بشقاب غذای اصیل ایرانی کردید، می توانید به رستوران همیشه بهار و یا رستوران کیخسرو مراجعه کنید. کباب های این رستوران بسیار عالی و درجه یک است و می توانید بدون هیچ نگرانی غذایتان را میل کنید و از گشت و گذارتان در شهر لذت ببرید.