یکی از جاذبه های بسیار مشهور و که بسیار مرموز این شهر حرم شاه نعمت الله ولی می باشد. شاه نعمت الله ولی یک شخصیت مهم مذهبی در ایران می باشد که در قرن هشتم و نهم هجری می زیسته است. ایشان دارای کمالات بسیار زیادی بوده اند و دارای پیروان و ارادتمندان زیادی می باشد. برای بازدید از حرم ایشان کافی است بلیط هواپیما قشم کرمان را تهیه کنید.

برای بازدید از حرم شاه نعمت الله ولی باید به ماهان، سپس به خیابان امام خمینی بروید. باغ شاهزاده ماهان نیز در نزدیکی این مکان قرار دارد که بد نیست در طی بازدید و قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما قشم از آن نیز دیدن کنید. شاه نعمت الله ولی متولد کوهبنان می باشد که در ماهان کرمان درگذشته است و ساخت مقبره ی ایشان توسط یکی از پیروان ایشان به نام سلطان احمد شاه، پادشاه هند انجام گشته است. این زیارتگاه در ابتدا فقط یک بنای مستطیلی شکل بوده است که در گذر زمان و در زمان پادشاهان صفوی و قاجار کم کم به وسعت آن افزوده شده است و تبدیل به یک بنای بی نظیر و شایسته ی بازدید شده است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما قشم کرمان

یکی از رمز و رازهای بسیار جالب و شگفت انگیز این زیارتگاه که پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما قشم کرمان به آن توجه خواهید کرد، استفاده از عدد 11 برای طراحی گنبد آن است. این موضوع اولین بار توسط یک پژوهشگر هلندی کشف شده است که پس از بررسی های انجام گرفته بروی حروف ابجد متوجه شدند که منظور از این عدد همان  “هو” به معنای “الله”  می باشد.

در قسمت ورودی این آرامگاه یک موزه ی بسیار زیبا به نام موزه ی امیریه نیز وجود دارد که پس از خرید بلیط هواپیما کرمان می توانید بازدید کنید. اشیا و ابزار های بسیار جالب و قابل تاملی در این موزه مشاهده می کنید که برخی از آنها مخصوص استفاده ی دراویش و صوفیان بوده است. همچنین صفحاتی از قرآن با قدمتی بیش از 800 سال از دیگر اشیا ارزشمند در این موزه است که می توانید ببینید.

قیمت بلیط هواپیما قشم کرمان

همانطور که گفته شد باغ شاهزاده ماهان نیر از دیگر جاذبه های دیدنی نزدیک به آرامگاه شاه نعمت الله ولی می باشد که پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما قشم کرمان می توانید از آن بازدید کنید. این باغ سرسبز زیبا که در فهرست میراث جهانی نیز به ثبت رسیده است به عنوان معجزه ای در دل کویر می باشد. این باغ توسط والی شهر کرمان به نام محمد حسن خان ساخته شده است.

این باغ با درختان زیبایش و عمارت داخل باغ و آب نماهای زیبایش بسیار زیبا و مناسب برای یک تفریح عصرانه می باشد. همچنین در این باغ یک رستوران مشغول به فعالیت می باشد که می توانید در صورت تمایل غذا یا نوشیدنی صرف کنید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

حال که با رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری به این شهر کویری زیبا سفر کرده اید، بد نیست از قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما کرمان به قشم از ارگ بم نیز دیدن کنید. این قلعه بزرگتریت قلعه خشتی در جهان می باشد ودارای ارزش تاریخی و فرهنگی بسیار زیادی می باشد. متاسفانه این بنا در زلزله 6.6 ریشتری سال 1382 به شدت آسیب دید و ویران گشت ولی با این وجود هنوز این بنا در جهان به عنوان بزرگترین بنای خشتی در جهان شناخته می شود و در فهرست میراث جهانی به ثبت رسیده است.