اگر از شما پرسیده شود که گرم ترین نقطه جهان کجاست بطور حتم ذهنتان به آفریقا یا سایر نقاط دور دست می افتد و فکر دیدن آن را از ذهنتان خارج می کنید، اما ما شما را تنها با رزرو بلیط هواپیما مشهد کرمان به این نقطه اسرار آمیز می بریم.

با بررسی های ماهواره های ناسا نام “دشت گندم بریان” یا “ریگ سوخته ” به عنوان گرم ترین نقطه زمین اعلام شده است. این دشت در حاشیه کویر لوت کرمان و در مساحتی تقریبا 500 کیلومتر مربعی در شرق رودخانه شور قرار گرفته و 83 کیلومتر با مرکز استان تنها فاصله دارد.

نزدیک ترین شهر به این دشت، شهداد است. محلی های این منطقه  معتقدند علت نام گذاری این بوده که چون در مجاورت جاده ابریشم قرار داشته در طول سال کاروان های زیادی از آنجا عبور می کرده اند و در فصل گرم سال گندم هایشان در اثر شدت گرما برشته می شده از این رو  نام گندم بریان را بر آ‌ن نهادند.

خرید آنلاین بلیط هواپیما مشهد کرمان

عموما برای خرید بليط هواپيما مشهد کرمان می توانید بصورت آنلاین از طریق فرم هایی که در صفحه اصلی سایت ما وجود دارد دست به اقدام بزنید. در مرحله اول ثبت نام نموده سپس با پر کردن اطلاعات مبدا و مقصد و بررسی در دسترس بودن پرواز ها در ایام هفته چه در مسیر رفت و چه در مسیر برگشت ( بلیط هواپیما کرمان به مشهد ) بلیط خود را رزرو کنید. از جمله مزایای سایت آنی تیکت پشتیبانی 24 ساعته می باشد که باتوجه به غیر پیش بینی بودن اتفاقات جهت استرداد بلیط  هیچ مشکلی نخواهید داشت.

این نکته حائز اهمیت است که سفر به این نقطه در روزهای تابستان بسیار خطرناک و مرگ آفرین می باشد چرا که بر اساس حرف محلیان در بعضی روز های سال دما به بالای 90 درجه سانتی گراد می رسد. از این رو برای سفر به این منطقه به فکر رزرو بلیط هواپیما کرمان در فصل زمستان یا بهار باشید.

اما نکته بسیار جالب این منقطه یک پارادوکس بسیار زیبا به نام ییلاق “ده بکردی” درست در فاصله 50 کیلومتری این دشت است که مملو از درختان گردو و صنوبر و … است و بزرگترین ییلاق این استان می باشد.

قیمت بلیط هواپیما مشهد کرمان

قیمت بلیط هواپیما مشهد کرمان به همراه امکانات مختلفی ارائه می شود. از طرفی در طول هفته قیمت پروازها به دلیل این که کرمان شهری صنعتی و سرشار از معادن است متقاضیان زیادی دارد و در اواسط هفته قیمت آن نسبت به آخر هفته ها متفاوت است. شما اگر قصد سفر دارید و طوری برنامه ریزی کرده اید تا با هزینه کمتر به مسافرت بپردازید بهتر است سایت ما را پیوسته پیگیری کنید.

زیبایی های این منطقه تنها به گرم ترین نقطه جهان ختم نمی شود. اگر به شما پیشنهاد بدهیم که تنها با طی مسافت کم و در کسری از ساعت به پیست اسکی برویم و اسکی روی برف را تجربه کنیم قطعا این موضوع را محال خواهید دانست. بلی کرمان استان تضاد های طبیعی است. درست یک ساعت از دشت گندم بریان تا پیست اسکی سیرچ فاصله است. از این رو ما به شما پیشنهاد می کنیم که زمان بلیط هواپیما مشهد را تا حد امکان به تاخیر بیاندازید تا از زیبایی های خدادادی دیار کریمان لذت ببرید.

ارزانترین بلیط پرواز چارتر و لحظه آخری

از ویژگی های سایت ما که مورد اسقبال فراوان قرار گرفته ارائه پیشنهاد بلیط چارتری ارزان است تا با پروازی اقتصادی و بی دغدغه به سفر خود بپردازید. اگر می خواهید با ارزانترین پرواز ممکن به مقصد خود مسافرت کنید وسایل سفر خود را آماده داشته باشید تا با بررسی سایت و ارائه پیشنهاد بلیط پرواز لحظه آخری مشهد به کرمان خود را به پای پرواز برسانید.