کرمان دارای جاذبه ها و مراکز تفریحی و گردشگری بسیار زیادی است که می توانید به راحتی پس از خرید بلیط هواپیما تبریز کرمان از آن ها دیدن کنید. حمام و بازار وکیل قطعا یکی از مشهورترین جاذبه های این شهر است که پس از خرید بلیط هواپیما کرمان می توانید از آن دیدن کنید. برای دیدن این مجموعه تاریخی باید به خیابان چمران بروید. بهتر است با استفاده از تاکسی بروید تا در خیابان های شهر دچار سردرگمی نشوید.

حمام وکیل به تازکی تبدیل به یک چایخانه و رستوران سنتی بسیار زیبا شده است. این حمام مربوط به دوره ی زندیه می باشد و معماری آن مطابق با معماری بناهای ساخته شده در آن دوره می باشد و طبق کتیه ای که موجود است این حمام به دستور حام کرمان به نام اسماعیل خان نوری ساخته شده است. این حمام دارای سربینه و یک گرمخانه می باشد. سربینه محلی برای تعویض لباس می باشد. در گرمخانه ها هم ماساژ انجام می شده است. خزینه هم قسمت جدا نشدنی از حمام های ایرانی بوده است. خزینه ها یک حوضچه ی بزرگ برای نگهداری آب بوده است. برای رفتن به خزینه باید از پله های حمام پایین بروید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تبریز کرمان

حالا که پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما تبریز کرمان از حمام و بازار وکیل دیدن کردید،بد نیست سری به مجموعه خان بزنید. این مجموعه نیز در نزدیکی بازار کرمان و در قسمت قدیمی شهر قرار دارد. گنجعلی خان یکی از حاکمان بسیار مشهور در دوران شاه عباس بوده است و در توسعه ی شهر نقس بسیار پر رنگی داشته است.

مجموعه گنجعلی خان شامل یک بازار، حمام، ضرابخانه، کاروانسرا، حوض، مسجد و چندین قنات می باشد. که در زمان حمله نظامی آقا محمد خان برخی از این بنا خسارات جبران ناپذیری را متحمل شدند و برخی از آنها به کلی نابود شده است.  آنچه قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما تبریز در این مجموعه می بینید یک میدان می باشد که در سه گوشه ی آن بازار قرار دارد و در گوشه ی چهارم آن سرای گنجعلی خان قرار دارد.

قیمت بلیط هواپیما تبریز کرمان

مس کرمان بسیار مشهور می باشد که می توانید از بازار پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما تبریز کرمان به عنوان سوغات و یادگاری قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما کرمان به تبریز تهیه کنید. در این بازار بازار زرگران نیز وجود دارد که با نام بازار قیصریه شناخته می شود. مسجد این مجموعه نیاز بسیار زیبا می باشد. این مسجد فقط دارای اهداف گردشگری می باشد و دیگر در آن نماز اقامه نمی شود.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

ضرابخانه ی این مجموعه نیز بسیار دیدنی و قابل تامل می باشد. همانطور که می دانید ضرابخانه محلی برای ضرب سکه بوده است. هم اکنون این قسمت به موزه ی سکه تبدیل شده است که در آن مجموعه های بینظیری از دوران اشکانیان، ساسانیان، اموی، عباسی، گورکانی، تیموری، آق غیونلو، ایلخانی، زندیه، قاجار و سلسله پهلوی مشاهده خواهید کرد. اگر پس از رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری و بازدید از این جاذبه های گردشگری زیبا و تاریخی می توانید در زستوران ها و کافه های زیبا و سنتی این قسمت یک غذای خوشمزه و سنتی میل کنید.